Gå til innhold

Venninna mi er på sykehus...


Gjest Ajax

Anbefalte innlegg

Hun falt ut ett vindu i fra 4de etasje.. Hun fikk brudd på kraniet, knust den ene kneskålen i 5 biter, den har de limt sammen nå da, brekt ett håndledd og lårbeinet. og 6 ryggvirvel var knust sammen, men det r blitt operert ok, tror legene. Hun ble lagt i en koma liknendes tilstand i nesten 3 uker, før legene turde å vekke henne pga smertene. Hun puster nå selv, men får hjelp av en pustemaskin 2 ganger i timen. Den er instalert på/inni halsen hennes og irriterer henen veldig. Hun kan ikke snakke, så hun prøver å lage sitt eget tegnspråk, det lille hun klarer å bevege kroppen sin. Øynene er sånn halvveis oppe. Legene sier at sjansen er stor for at hun kommer til å bli lam resten av livet. De vet enda ikke noe om hvorvidt hun kommer til å ha hjerneskader. Hun hadde trykk på hjernen og veskesamlig på hjernen. Dette er stabilt nå. De måtte inn bak nesen og suge vekk vesken. Nå skal det være under kontroll.

Hun må ligge på sykehus en stund til. Stakkars, jeg syntes så synd på henne.. 21 år lille jenta...

Hun skulle jo bare ut på byen fra vorspielet sitt.. Vinduene i den blokken er vanlig stuevindu størrelser og ligger på gulvnivå. Så det var sånn hun slei ut. 6 meter, rett iasfalten...

Viss det er noen som driver med fjernhealing, eller ett eller annet, kan dere være så snille og tenke en god tanke for henne? Hun trenger alt hun kan få akkurat nå... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk... Det er å frustrerendes og ikke kunne gjøre noe. Må bare vente og se.. Snakker med familien hennes hver dag, da. De ringer og hører hvordan dagen har vært. Huff og huff... Det er så urettferdig!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist.

Sender en trøsteklem til deg :klem:

og mange gode tanker til din venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært i samme situasjon. Ventetiden er grusom. Nå var dette etter en bilulykke, hvor vedkommende hadde knust hele ansiktet og sannsynligheten for å bli hjerneskadet var meget stor.

Heldigvis gikk dette bra og hun ble frisk. Jeg håper det går bra med venninnen din. Legene er dyktige så hun er i gode hender.

Sender er stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike fallulykker er grusomme. En bekjent av meg braste gjennom kanten på en glassveranda i Munchen sommeren 1999, han var ikke engang beruset, han mistet bare balansen og falt 4 meter rett med i asfalten. Han fikk så mange skader at jeg ikke husker havparten av dem og han ble lam fra livet og ned. Men i dag har han det bra, han jobber i ett datafirma, har samboer og ett godt liv.

Håper at venninnen din kommer seg gjennom dette uten hjerneskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så grusomt.

Tenker på dere, og håper at venninnen din, familien hennes og du og alle andre venner kommer igjennom denne tiden på best mulig måte. Man må bare gjøre det beste ut av situasjonen, være der for dem som trenger en og si i fra selv når en trenger andre rundt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...