Gå til innhold

"Jålete" menn.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vad tycks?

Er det femi å være opptatt av utseendet sitt?

Anonymous poster hash: ca982...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste tar vel vare på utseende sin i en noenlunde grad ihvertfall. Å være hygienisk, ren og velstelt er ikke femi i mine øyne. Heller ikke å kle seg i en spesiell stil og bruke noe tid på å fikse håret eller lignende.

For meg går det over til direkte umandig når dette dominerer hverdag, de bryr seg for mye om hvordan andre (menn) ser ut og/eller de er veldig opptatt å småting som "ødelegger" stilen. Menn må dessuten tåle å bli svett å skitten når situasjon krever det, å sminke er fyfy med mindre du er i en jobb som krever det (tv, film etc).

AnonymBruker
Skrevet

Vad tycks?

Er det femi å være opptatt av utseendet sitt?

Anonymous poster hash: ca982...452

Ja.

Anonymous poster hash: 48aea...04a

AnonymBruker
Skrevet

Bare så femi.

1235718290-dan_ong_07.jpg

Eksempel på femi fyr som tar vare på kroppen sin, barberer leggene, og pleier huden sin.

Anonymous poster hash: 648f8...4a2
AnonymBruker
Skrevet

Bare så femi.

1235718290-dan_ong_07.jpg

Eksempel på femi fyr som tar vare på kroppen sin, barberer leggene, og pleier huden sin.

Anonymous poster hash: 648f8...4a2

Tar vare på kroppen sin ved å barbere leggene? Hva med å legge seg ut i sola? Hvordan vet vi at han har solkrem på eller at solkremet er vannfast?

Anonymous poster hash: ffa80...205

AnonymBruker
Skrevet

Måman barbere leggene for å ta vare på kroppen sin nå? En ting er å fjerne ull på ryggen, men leggene?? Jeg liker det ikke når menn fjerne kjønnshår engang.

Jeg syns det er fint at flk tar vare på kroppen sin, men jeg liker det ikke når det blir jålete og fanatisk.

Anonymous poster hash: 2d71d...646
Skrevet

Litt jåleri er greit. Om fyren farger øyenbrynene, skrubber ansiktshuden eller vokser ryggen byr det ikke meg imot. Det er egentlig bare positivt om fyren tar vare på seg selv, heller det enn en som går i shabby klær og dusjer for sjeldent. Men jeg vil helst ha en kjæreste uten rosa negler og brunkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...