Gå til innhold

Forbudt sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er agnoistiker så jeg slipper både dette tullet og kristentullet og ateisttullet og alt annet tull som måtte melde seg.

Anonymous poster hash: d470b...d68
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest celine
Skrevet

Okei, seriøst spørsmål siden dette er trolleri. hva gjør man egentlig når det er midnattssol eller sol veeeldig lenge slik det er her nord? :P

Da går man etter visse tider ;) Ikke verre!

Har bodd på et sted med mange muslimer, og digget å steke masse bacon med alle vinduene åpne :danse:

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Vil ikke påstå dette er tull fordi om noen har en annen religion eller måte å leve på enn den vanlige Ola Nordmann.

Er du kristen følger du de regler religionen din har satt, samme om du er muslim, hindu eller hva enn du måtte være...

Men det som derimot ER tull, er jo å oppfordre andre som ikke tilhører samme trosretning å følge de reglene.
Skal man respektere religiøse folk (uavhengig religion) bør også de respektere oss som ikke er det mener jeg :)

Såh, beklager, men jeg kan ikke følge reglene under ramadan. Jeg er en ren norsk ikke-religiøs person, og lever deretter ;)

Dersom det finnes en gud, har han skapt hver enkelt som vi er, både positivt og negativt. Alle reglene for hver religion tror jeg helt enkelt kun er lagd av maktsyke menn med en utrolig evne til å overbevise.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hei,

ville bare fortelle dere at under Ramadan er det forbudt å ha sex fra soloppgang til solnedgang. Vennligst praktiser dette under hele Ramadan som varer frem til 10 august.

Må Gud vise dere den riktige veien.

Anonymous poster hash: 1c2e7...db6

Er avståelse fra sex om dagen det verste å forholde seg til, mener du?

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

ville bare fortelle dere at under Ramadan er det forbudt å ha sex fra soloppgang til solnedgang. Vennligst praktiser dette under hele Ramadan som varer frem til 10 august.

Må Gud vise dere den riktige veien.

Vel, her er det ikke sol overhodet, så våre muslimer har der greit du.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Lykke til med fasten folkens. Det er en veldig bra måte å rense sin kropp og sjel på både psykisk og fysisk.

Jeg synes ikke det er riktig å kalle ramadan for fastetid i det hele tatt. Man avstår fra mat og drikke og sex! om dagen, men tar igjen alt dette om kvelden og natten. Fullstendig faste innebærer avståelse av mat i et visst tidsrom. Drikke er tillatt, fortrinnsvis vann. Selv følger jeg et 10-dagers program én eller to ganger i året, ikke av religiøse årsaker.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Gjest Skogkar
Skrevet

Nærmeste by hvor Solen går opp og ned? Jaha..da blir det Trondheim eller noe da? Så da må de spise mellom klokka ett og to på natta? Eventuelt ha sex samtidig. Loooolz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...