Gå til innhold

Forbudt sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

ville bare fortelle dere at under Ramadan er det forbudt å ha sex fra soloppgang til solnedgang. Vennligst praktiser dette under hele Ramadan som varer frem til 10 august.

Må Gud vise dere den riktige veien.

Anonymous poster hash: 1c2e7...db6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel ikke spise noe heller mens solen er oppe.

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Skal vel ikke spise noe heller mens solen er oppe.

Drikke er også forbudt. Barn og gravide og ellers svakelige personer er unntatt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bryter jeg en eller flere av deres lover ved å ikke ha sex i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 2a39f...258
Skrevet

Kjedelig for dem som har midnattsol for tiden :)

• Liker 7
Gjest extra
Skrevet

Hei,

ville bare fortelle dere at under Ramadan er det forbudt å ha sex fra soloppgang til solnedgang. Vennligst praktiser dette under hele Ramadan som varer frem til 10 august.

Må Gud vise dere den riktige veien.

Flott at du "minner" oss på det, men er ikke det litt merkelig å skrive slikt på et forum som KG? Gud vise oss den rette veien? Come on man! :D Men kos deg med fasten din du ;)

• Liker 1
Skrevet

Skal både spise, drikke, pule i sommer jeg. MIDT på dagen.

Kanskje skaffe meg en minigris i samme slengen...

• Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet

Skal både spise, drikke, pule i sommer jeg. MIDT på dagen.

Kanskje skaffe meg en minigris i samme slengen...

Er du en rebelsk muslim? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Er du en rebelsk muslim? :fnise:

Er bare rebelsk :P

Skrevet

Haha ja jaggu.. Jeg skal ete og ha meg når jeg måtte føle for det ;) er verken muslim eller troende.

• Liker 1
Skrevet

Okei, seriøst spørsmål siden dette er trolleri. hva gjør man egentlig når det er midnattssol eller sol veeeldig lenge slik det er her nord?:P

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

Okei, seriøst spørsmål siden dette er trolleri. hva gjør man egentlig når det er midnattssol eller sol veeeldig lenge slik det er her nord? :P

Man blir ateist.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet

Okei, seriøst spørsmål siden dette er trolleri. hva gjør man egentlig når det er midnattssol eller sol veeeldig lenge slik det er her nord? :P

Søk på google om ramadan og midnattssol.

AnonymBruker
Skrevet

Når det er midtnattsol så følger du tabell for nærmeste by der sola går opp og ned. For du skal følge solens bevegelse opp og ned.

Lykke til med fasten folkens. Det er en veldig bra måte å rense sin kropp og sjel på både psykisk og fysisk.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje på tide at du finner mening med livet. Livet er ikke bare dans på roser jenta mi.

Haha ja jaggu.. Jeg skal ete og ha meg når jeg måtte føle for det ;) er verken muslim eller troende.

Skrevet

Kanskje på tide at du finner mening med livet. Livet er ikke bare dans på roser jenta mi. Anonymous poster hash: 1c2e7...db6

Finne meningen med livet? Nei.. Jeg bare lever jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Er kristen jeg, så jeg slipper dette tullet. Og så tror jeg ikke at det hadde funka siden jeg jobber om dagen og MÅ spise, dessuten tror jeg ikke Gud liker folk bedre om vi ikke spiser :P

Anonymous poster hash: 8f45d...0ac
  • Liker 1
Skrevet

Er ateist så jeg slipper både dette tullet og kristentullet og alt annet tull som måtte melde seg.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...