Gå til innhold

Hva skal du til høsten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjøre ferdig masteroppgaven min i engelsk og jobbe fulltid i den nye jobben jeg fikk i juni. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Andreåret på bachelorgrad pluss 30-45 studiepoeng i noen andre emner. Blir også deltidsjobb forhåpentligvis 3-4 dager i uken. Gleder meg latterlig mye til å begynne på skolen igjen.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre ferdig masteroppgaven min i engelsk og jobbe fulltid i den nye jobben jeg fikk i juni. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Moderator + Masteroppgave + Nyjobb? Det er jo 3 fulltidsjobber samtidig! Får du tid til søvn? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hva slags jobb Yvonne? :)



Anonymous poster hash: fd5b1...1a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderator + Masteroppgave + Nyjobb? Det er jo 3 fulltidsjobber samtidig! Får du tid til søvn? xD

Hehe, det går seg til. Moddejobben er heldigvis så gøy at den får jeg alltids tid til. :)

Åh, hva slags jobb Yvonne? :)

Anonymous poster hash: fd5b1...1a5

Tekniker er vel den brede betegnelsen. Sette sammen apparater og svare på tekniske spørsmål (ikke kundeservice sånn sett, kun løse problemer). En artig jobb. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbe, i de jobbene jeg får. Legge opp så mye penger som mulig og i tillegg unngå familien, som ikke helt synes det er en god idé å droppe ut av videregående. Nuvel, mitt liv.



Anonymous poster hash: 21759...3d2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe fulltid og starte på master i sosialt arbeid, pluss at jeg får en ny rolle i å være mor til skolebarn ;)

Endret av hjärterdam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb(er) innen forskning og skrive opp siste delene av avhandlingen (evt omskriving av artikler) ved siden.

Hvor ble det av tiden man trodde man hadde? Men planen er å levere i løpet av høsten og det burde i grunn gå greit om jeg klarer å følge planen de kommende månedene.

De andre jobbene er såpass tett knyttet til forskningen jeg har gjort før at jeg ikke er særlig bekymret - gleder meg veldig siden jeg har hørt mye bra om stedet og arbeidsmiljøet der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Skal tilbake til jobb etter nesten et år med mammaperm. Både gruer og gleder meg, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Drikke og pule. Kanskje få meg en kjæreste.

Studere litt. Jobbe litt.

Bergen.

Eller.

Oslo.

Blir sikkert bra uanZ.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten blir det ny jobb - må bare få napp et sted

Eller så blir det deltid gammeljobb og deltid studier

Usikker på hva som frister mest egentlig...



Anonymous poster hash: 4fb98...b86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal først og fremst dimme, gleder meg sykt mye til jeg er ferdig i militæret! :)

Flytte til en ny by jeg aldri har vært før, og førhåpentligvis få jobben jeg vil ha! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Jeg skal på utvekslingsår i USA :)

Men misunner deg som skal til Tokyo, 気をつけてね! Altså, ha en god tur :)

(Har studert japansk i et semester, dritmisunnelig på deg!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tredje og siste året på VGS med IB linjen. Jeg bare føler det på meg at dette året kommer til å bli slitsomt! Heldigvis har jeg sommerferie 22 Mai neste år :D :D

Også blir det jobb i helgene da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det blir jobb og matematikktimer i tillegg for å komme inn på sykepleien neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...