Gjest pft Skrevet 11. juli 2013 #41 Skrevet 11. juli 2013 Vel, jeg har vært forbanna og kastet ting på en far fordi han mishandlet meg psykisk! Barnet så dessverre hendelsen, men tok det skade av det? NEI, snakker barnet om det? NEI, er barnet velfungerende og lykkelig i dag etter at jeg flyttet fra psykopaten? JA dere som er naive, ser kun en part sak, hva er det med dere? dere må ha møtt lite motgang her i livet som skriker ULV med en gang.. Min eks er VELDIG søt og sjarmerende, han kunne fint si til meg at jeg var en dårlig mor, psykisk ustabil etc, men det stemte jo IKKE med den jeg var tidligere og hva andre mennesker mente om meg.. denne mannen tvinner så og si alle damer / fagpersoner jeg har møtt rundt lille fingeren, nesten litt skummelt og se hvordan han "blender" alle med sin "flotte utstråling"...... han kunne fint skreve det innlegget hi gjorde, lagt på en del og krisemaksimert... Dette er 11 år siden, så ta det med ro- jeg slapp unna denne mannen..
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #42 Skrevet 11. juli 2013 Vel, jeg har vært forbanna og kastet ting på en far fordi han mishandlet meg psykisk! Barnet så dessverre hendelsen, men tok det skade av det? NEI, snakker barnet om det? NEI, er barnet velfungerende og lykkelig i dag etter at jeg flyttet fra psykopaten? JA dere som er naive, ser kun en part sak, hva er det med dere? dere må ha møtt lite motgang her i livet som skriker ULV med en gang.. Min eks er VELDIG søt og sjarmerende, han kunne fint si til meg at jeg var en dårlig mor, psykisk ustabil etc, men det stemte jo IKKE med den jeg var tidligere og hva andre mennesker mente om meg.. denne mannen tvinner så og si alle damer / fagpersoner jeg har møtt rundt lille fingeren, nesten litt skummelt og se hvordan han "blender" alle med sin "flotte utstråling"...... han kunne fint skreve det innlegget hi gjorde, lagt på en del og krisemaksimert... Dette er 11 år siden, så ta det med ro- jeg slapp unna denne mannen.. Vel, slik kan kvinner være og. Og denne mannen har ikke ikke særlig store grunner til å smøre oss her på KG. Hadde han vært psykopat, så hadde han ikke trengt råd her på KG til å manipulere andre. Trist at du gjennomgikk det du gjorde og godt du kom deg ut, men vær så snill, ikke døm andre ut ifra din situasjon Den er ikke nødvendigvis identisk for det. Og med alle respekt, du vet ikke en dritt om bakgrunnen til vi som svarer her på tråden, så hold deg for god til å tro du vet noe om våre liv. 3
Gjest sosionom Skrevet 11. juli 2013 #43 Skrevet 11. juli 2013 All respekt til deg over også, men dere vet heller ikke en dritt om den damen der, KUN det far forteller. Det er mye som ikke stemmer innenfor systemet, mye har jeg sett selv med egne øyne, tror dere virkelig alt fungerer prikkfritt? NEI, det gjør ikke det- ta gode råd og klar dere best selv, alt du sier og gjør kan nemlig bli brukt mot deg. Finnes overhode ikke naiv som noen påstår, har nemlig sett både "villedning" "stigmatisering" og ukompetanse så det holder, det er ikke alle som får se og oppleve det, da kan jeg vel heller ikke forlange at noen skal forstå det. Jeg er faktisk rystet over hvordan enkelte "fagpersoner" behandler mennesker.
Cordelia Skrevet 11. juli 2013 #44 Skrevet 11. juli 2013 (endret) All respekt til deg over også, men dere vet heller ikke en dritt om den damen der, KUN det far forteller. Det er mye som ikke stemmer innenfor systemet, mye har jeg sett selv med egne øyne, tror dere virkelig alt fungerer prikkfritt? NEI, det gjør ikke det- ta gode råd og klar dere best selv, alt du sier og gjør kan nemlig bli brukt mot deg. Finnes overhode ikke naiv som noen påstår, har nemlig sett både "villedning" "stigmatisering" og ukompetanse så det holder, det er ikke alle som får se og oppleve det, da kan jeg vel heller ikke forlange at noen skal forstå det. Jeg er faktisk rystet over hvordan enkelte "fagpersoner" behandler mennesker. Med all føckings respekt, så er litt av poenget at man her må ta trådene slik trådstarter beskriver det. Og siden han fremstår rimelig troverdig, så gir man råd etter det. Det andre ikke ser ut til å få med seg er at det her og har kommet tilbakemeldinger fra barnehage og. Det at du er sosionom gjør deg ikke noe mer troverdig enn de andre her, som også har erfaring. De fleste av oss er smertelig klar over at ting ikke fungerer som det skal i systemet, ergo skal ts ta sine forholdsregler. Hun som kvinne har fordelen i denne saken uansett, det kan ingen av oss benekte. Jenta skal ikke være redd for moren sin, en mor skal ikke kaste ting etter datteren slik at hun konstant må gå på tå. Endret 11. juli 2013 av Cordelia 5
Gjest pft Skrevet 11. juli 2013 #45 Skrevet 11. juli 2013 Beklager og måtte si det, men min erfaring med barnehager er at det er mye drittslenging om foreldre, ( spesielt pene unge mødre ) mye ukompetanse, lav til ingen utdannelse på en del av de som jobber i Norske barnehager, mye stigmatisering av barn med spesielle behov osv osv- så slike beskjeder fra en barnehage tar jeg med knusende ro... Merkelig å få beskjed på en slik måte, virker da veldig lite profesjonellt..
Gjest Gjest Skrevet 12. juli 2013 #46 Skrevet 12. juli 2013 Skal far kreve bosted av barnet må han ha beviser på den virkeligheten som er der. Dette gjøres best ved at motparten ikke vet en samler inn informasjonen,. Dette er taktisk krigføring. En lurer seg inn bak fiendens linjer. Dette er ikke noe nytt, er slik det har bitt ført krig i tusenvis av år. Videre tenke på hva motstander vil gjøre. Komme den i forkjøpet. Åpner TS, seg vil mor forsvare seg da hun vet nøyaktig hvor angrepet vil komme. Blant annet komme i forkjøpet til naive sakkyndige som stoler blindt på mødre. Mor vet jo alltid best er ofte innstillingen og klarer hun spillet er det i boks for henne. Har mor det det bra har barnet det det bra mener mange. Feminister er overrepresentert hjelpeapparatet og stryker mor med hårene her og dekker lett over om de vil. TRAGSIK men sant. Sett det flere ganger. Derfor må TS. ha en god advokat på barnerett. Samle dokumentasjon før det sendes til rettssystemet. En mekling til saken e bare en formalitet her. Må ikke åpne seg i meklingen. bare få registret den for så og kjøre hardt etterpå. Får de samme feministene lagt dokumentasjonen på bordet før mor har rukket skjule noe må de godta dette og ikke mors utgave.
Gjest Regine Skrevet 12. juli 2013 #47 Skrevet 12. juli 2013 Høres ut som foreldrene her har delt bosted for barnet. Da kan far selvsagt ikke ta seg til rette og endre dette etter eget forgodtbefinnende. Ei heller kan han nekte "samvær", da det ikke er noe mer eller mindre samvær hos mor/far. Dersom han mener at situasjonen hos mor ikke er bra, må han gjøre som alle mødre rådes til i tilsvarende situasjoner: kalle inn til mekling og ta det derifra. Han må samarbeide med mor, ikje motarbeide henne og iallfall ikke slenge dritt om henne. Merkelig hvordan meningene til endel brukere plutselig er helt annerledes når det er far som skriver om en vrang mor. Hadde det vært omvendt, er det ikke måte på hvor mange kameler mor må svelge, for "far må jo få gjøre ting på sin måte".....
Løvetanten Skrevet 12. juli 2013 #48 Skrevet 12. juli 2013 Han kan holde barnet tilbake om det er fare for barnets mentale og/eller fysiske helse Med en 50/50-deling så har på en måtte begge daglig omsorg, så de sitter på like rettigheter som foreldre. 1
Gjest Løvetann Skrevet 29. juli 2013 #49 Skrevet 29. juli 2013 Grusom situasjon å være i ! Føler med deg...... Er i ganske lik situasjon som deg og det har jeg vært i noen år nå. Er mamma med daglig omsorg, men problemstillingen er jo den samme. Etter flere års ensomme kamp for å beskytte min lille gutt mot en samværssituasjon som kan ødelegge ham, ser det omsider ut til at jeg og gutten blir trodd. I en sånn situasjon møter man mye motgang, uforstand og en forutinntatt holdning. Ens oppriktige bekymring for barnet blir avfeid som foreldrekonflikt og man får bare beskjed om å skjerpe seg og slutte og krangle med exen....... Hadde nesten gitt opp, men for å prøve å hjelpe ham litt var jeg støttende, lyttende og viste ham at jeg tok ham på alvor når han fortalte ting. Gjorde ham også bevist på hvilke rettigheter han hadde som barn og hvordan voksne skulle oppføre seg mot ham og ikke. Etter hvert som han ble mer bevist på dette selv klarte han å begynne og fortelle hvordan han hadde det til andre enn meg. Nå blir det tatt på alvor Endelig får han (og jeg) hjelp! Eneste jeg kan si er : stå på! ikke gi opp ! Men forbered deg på et helvete....
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2013 #50 Skrevet 30. juli 2013 Vel, jeg har vært forbanna og kastet ting på en far fordi han mishandlet meg psykisk! Barnet så dessverre hendelsen, men tok det skade av det? NEI, snakker barnet om det? NEI, er barnet velfungerende og lykkelig i dag etter at jeg flyttet fra psykopaten? JA dere som er naive, ser kun en part sak, hva er det med dere? dere må ha møtt lite motgang her i livet som skriker ULV med en gang.. Min eks er VELDIG søt og sjarmerende, han kunne fint si til meg at jeg var en dårlig mor, psykisk ustabil etc, men det stemte jo IKKE med den jeg var tidligere og hva andre mennesker mente om meg.. denne mannen tvinner så og si alle damer / fagpersoner jeg har møtt rundt lille fingeren, nesten litt skummelt og se hvordan han "blender" alle med sin "flotte utstråling"...... han kunne fint skreve det innlegget hi gjorde, lagt på en del og krisemaksimert... Dette er 11 år siden, så ta det med ro- jeg slapp unna denne mannen.. Da burde du virkelig ha forståelse for TS sin situasjon - i stedet driver du og mistenkeliggjør han.. Anonymous poster hash: d7477...aac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå