Gå til innhold

Jeg ble voldtatt igår

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på fest, var ikke noe særlig full, men nokså pussa. Jeg hang med en jeg har kjent en god stund(er på ferie i utlandet). Har vært på samme plass en god del ganger så vet godt hvem han er. Plutselig skulle han hjem å bytte klær og spurte om jeg ville være med. Da vi kom hjem til ham dyttet han meg ned i sofaen, han var utrolig sterk og jeg kom meg ingen steder. Jeg er 17år og tynn,og kunne ikke bruke kroppen som forsvar nok. Jeg prøvde å stikke av flere ganger, men han holdt meg nede. Jeg skrek og prøvde å komme meg unna, men til slutt hadde jeg ingen krefter igjen, jeg tok bare sjansen, sjansen på at det skulle gå bra og at jeg ville overleve. Jeg var livredd, redd for at han skulle slå meg eller ta livet av meg. Under hele sexen prøvde jeg å vri meg unna, men var livredd for å slå eller bite ham da jeg ikke visste hva konsekvensene ville bli. Nå sitter jeg bare igjen med en tom følelse i kroppen, jeg hadde aldri i verden fårestilt meg at det kom til å hende akkurat meg, men når en sitter igjen og det har skjedd er en redd for hva som kommer til å skje videre. Han sa han ville møte meg idag og jeg var så redd for hva han kom til å gjøre hvis jeg sa nei så jeg svarte ja. Jeg er på ferie med min mor, så jeg tror jeg skal prøve å holde meg så nærme henne som mulig. Vi har ennå to uker igjen av ferien så jeg vet at jeg kommer til å møte ham igjen. Jeg tør ikke å fortelle min mor om hva som skjedde. Ikke kan jeg anmelde det heller, siden jeg er i utlandet, og jeg er livredd for hva han kommer til å gjøre meg hvis jeg anmelder ham. Jeg kan ikke helt forklare den følelsen jeg sitter igjen med nå. Jeg føler at jeg har sviktet meg selv egentlig . :(

Anonymous poster hash: 89e89...aa8

Videoannonse
Annonse
Gjest Murica
Skrevet

Du kan anmelde selv om du er i utlandet... syns du burde gjøre det også. Det han gjorde var ikke greit!

Har du snakket med din mor? Virker ikke slik, kanskje du skulle gjort det?

• Liker 9
Skrevet

Du må fortelle moren din hva som har skjedd. Det er ikke din feil at det skjedde.

Du kan selvsagt også anmelde selv om du er i utlandet, og det er det eneste rette å gjøre. Ikke bare har han gjort deg veldig vondt, om han får gå fri vil flere jenter oppleve det samme.

Snakk med moren din - og for all del - ikke møt ham!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

TS: Dette er ikke din skyld og du må for all del ikke møte dette mennesket igjen. Ring dixi: http://www.dixi.no/ hvis du ikke vil snakke med din mor, de kan helt sikkert hjelpe deg.

Anonymous poster hash: fe2be...2f0
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du er i Dubai, bør du anmelde.
Og søk hjelp, i det minste når du kommer hjem. De færreste klarer å bearbeide og takle det som hendte alene.

Anonymous poster hash: 717d2...574
  • Liker 6
Skrevet

Vil bare sende en klem, og råde deg til å høre på det de andre sier her. Jeg har ikke vært borti sånt selv, men overalt der jeg har lest om folks historier sier de så godt som alltid at det ikke ble lettere før de åpnet seg og snakket med noen. Det er viktig at du ikke går med en skyldfølelse og som du sier "sviktet deg selv", for det har du absolutt ikke! Selv om du tror at andre vil dømme deg om du forteller dette, tror jeg absolutt ikke det er tilfellet. Du vil nok tvert i mot få hjelp til å innse at dette ikke handler om at du har sviktet deg selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ringe din mor, og kontakte den norske ambassaden på stedet for å høre hvordan du bør gå frem - kanskje en av dem kan være behjelpelig med å hjelpe deg anmelde forholdet.

Du bør også reise hjem etter anmeldelsen, jeg er helt sikkert på din mor mer enn gjerne vil betale hjemreisen for deg. Ikke vær med ham på ferie lengre, det vil være tortur for deg.

Dette er ene og alene hans feil, og det er nok ikke første eller siste gangen han gjør det mot hverken deg eller andre.

Er han norsk statsborger?(jeg spør ifht anmeldelse og hvor han juridisk holder til)

Anonymous poster hash: 0ea0e...b04
  • Liker 1
Skrevet

:hug:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du må ALDRI bli med noen hjem alene, uansett hvor godt du kjenner de. Du kan ikke stole på noen!

Anmeld dritten og ikke la han gå fri med dette, tenk om han gjør slikt med flere jenter!!!

Anonymous poster hash: bd4ce...cb5
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke snakket med min mor, men har fått snakket ut om det til en venninne sånn at jeg ikke holder det inni meg. Om noen kanskje lurer så er jeg i Thailand. Jeg skal gi det en sjanse å anmelde det, men har man penger her nede kommer en seg lett unna om man har voldtatt noen. Politiet tar nemlig ikke så tak i det her.. Han er ikke norsk statsborger, han er thai. Mange synes sikkert at det var dumt av meg at jeg ble med ham hjem, men jeg har vært hjemme hos ham flere ganger før uten at noe har hendt. Det jeg er redd for er at hvis jeg anmelder ham så kommer han til å gjøre meg mer vondt som hevn. Dagen idag har vært ganske vond, men jeg har prøvd å hatt noe å gjøre på hele tiden sånn at jeg ikke blir liggende å tenke på det. Jeg kommer til å fortelle min mor om dette, men jeg vil helst vente til vi kommer hjem sånn at jeg ikke ødelegger ferien våres, selv om min er halvveis ødelagt allerede.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg fortalt min mor om det. Hun ble veldig lei seg og frustrert over det som har skjedd.. Jeg føler at hin ble veldig trist, men samtidig så lettet jeg ti kilo nå når jeg fortalte det, merket at humøret steg en smule. Så i morgen ringer vi til den norske ambassaden her som en av dere tipset om. Problemet er at jeg har ingen bevis på noe som helst, bare et lite blåmerke fra han holdt meg fast.. Men det er verdt et forsøk da! Jeg skal også (som noen av dere har nevnt) få meg en psykologtime når jeg kommer hjem. Takker for alle tips og all den støtten jeg har fått av dere! Nå krysser jeg fingrene på at resten av ferien vil bli bra :)

• Liker 7
Skrevet

Synes absolutt du skal anmelde det snarest!

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som om du løser det på best mulig måte, og lykke til videre - selv om det ikke er lett uansett!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du fortalte det til moren din! Og BRA at dere kontakter ambassaden. Jævelen må anmeldes sporenstreks... Hvor mange ferierende jenter tror du ikke han kan gjøre det samme mot? Noen må ha mot nok til å ta tak og få satt en stopper. Var nettopp en 15-årig norsk jente som ble voldtatt i Manila av en ansatt på hotelllet- det virket til at politiet var raskt inne og anholdt ham. SLike kryp må anmeldes, stoppes, og fengsles.. Hadde du dratt til voldtekstsmottaket med biologisk materiale hadde det selvsagt vært det beste. Men uansett, gjør det du kan.

du må for guds skyld ikke bare skyve dette bort, ta tak og få noen å snakke med. slikt kan tære på under overflaten i lang tid etterpåå..

ønsker deg lykke til, og håper alt går bra med deg!

Anonymous poster hash: aeed9...6ac
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre du er i Dubai, bør du anmelde.

Og søk hjelp, i det minste når du kommer hjem. De færreste klarer å bearbeide og takle det som hendte alene.

Anonymous poster hash: 717d2...574

Hvorfor skal hun ikke anmelde om hun er i Dubai?

Anonymous poster hash: 41aa5...fd4

Skrevet

Det er så utrolig skummelt dette. Han har skapt falsk tillit, han har virket ærlig og oppriktig, men sikkert hatt en plan. Jeg sender deg en klem! Håper han får svi! Og vær så snill ikke gå rundt med skyldfølelse. Det er det han som skal kjenne på!

:)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal hun ikke anmelde om hun er i Dubai?

Fordi det er straffbart å ha sex utenfor ekteskapet, og dersom man ikke kan bevise at det var voldtekt kan man risikere fengselstraff selv. I tillegg vil en vestlig jente ha mindre troverdighet enn en innfødt mann.

Anonymous poster hash: cb08b...05a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er straffbart å ha sex utenfor ekteskapet, og dersom man ikke kan bevise at det var voldtekt kan man risikere fengselstraff selv. I tillegg vil en vestlig jente ha mindre troverdighet enn en innfødt mann.

Wæææ :/ Skal snart til dubai med min 8 mnd gamle datter... Hvordan blir det tror du?

AnonymBruker
Skrevet

Wæææ :/ Skal snart til dubai med min 8 mnd gamle datter... Hvordan blir det tror du?

Tror Dubai er et relativt trygt land dersom man utviser sunn fornuft.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke snakket med min mor, men har fått snakket ut om det til en venninne sånn at jeg ikke holder det inni meg. Om noen kanskje lurer så er jeg i Thailand. Jeg skal gi det en sjanse å anmelde det, men har man penger her nede kommer en seg lett unna om man har voldtatt noen. Politiet tar nemlig ikke så tak i det her.. Han er ikke norsk statsborger, han er thai. Mange synes sikkert at det var dumt av meg at jeg ble med ham hjem, men jeg har vært hjemme hos ham flere ganger før uten at noe har hendt. Det jeg er redd for er at hvis jeg anmelder ham så kommer han til å gjøre meg mer vondt som hevn. Dagen idag har vært ganske vond, men jeg har prøvd å hatt noe å gjøre på hele tiden sånn at jeg ikke blir liggende å tenke på det. Jeg kommer til å fortelle min mor om dette, men jeg vil helst vente til vi kommer hjem sånn at jeg ikke ødelegger ferien våres, selv om min er halvveis ødelagt allerede. Anonymous poster hash: 89e89...aa8

Uff, så forferdelig urettferdig at du skulle bli utsatt for et sånt overgrep. Du må søke hjelp hos moren din, Dixi og lege.

Du er utsatt for smittsomme sykdommer som er vanlige der nede, som hepatitt B/C (du må få vaksine raskt for å hindre en evt infeksjon), hiv og en del andre sykdommer.

Viktig å få behandling raskt for det fysiske, og langvarig for det psykiske. Søk hjelp raskt!

Da kan de også sikre bevis og politianmelde fyren. Han fortjener lang fengselstraff i et overfylt thailandsk fengsel.

Anonymous poster hash: 6b167...748

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...