Gå til innhold

Venninner som prøver Extasy.


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange narkotikatilhengere her :filer:

Spør venninnene dine om de hadde drukket en ukjent blanding av kjemikalier som har potensiale til å gjøre dem ødelagte for resten av livet. Be de holde seg vekke fra disse gutta, blir garantert mer rusing i den gården.

Anonymous poster hash: 28d29...5dd

  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man drittkjerring for å si i fra når noen setter seg selv ( eller andre) i mulig fare?

Stoffet kan være noe helt annet hva man tror.

Dagens unge har merkelig syn på ting.

Til TS, jeg ville ringt Politiet når du vet dine venner (deres venner... ) har med seg stoff i huset.

Hvis man sender politet på egne "venner" er man helt klart en skikkelig dritt. :)

  • Liker 1
Gjest Fleecejakke
Skrevet

Da hadde jeg sladret til foreldrene og ringt politiet når jeg viste at de holdt opp. Det er mange som plutselig en dag ikke drar hjem fra nach og ender opp som rusmisbrukere. Ikke en sjebne jeg ville unnet gode venner.

  • Liker 1
Skrevet

Hvis man sender politet på egne "venner" er man helt klart en skikkelig dritt. :)

Da ville jeg valgt å være en "dritt"

Men nå har jeg ikke venner som driver med dop,jeg har krav til de jeg omgår.Rusfri er en av kravene

  • Liker 2
Skrevet

Extasyrusen er utrolig deilig og god, men stoffet er absolutt ikke harmløst. Gjør man det mange nok ganger vil nervesystemet få seg en ripe eller to. Det er flere faktorer som avgjør hvor dype de ripene blir. Og selvfølgelig, så kan man være max uheldig å ta en pille med så urene stoffer at man dør av det, eller at kroppen er slik sammensatt at man dør av den ene pillen. Det er et stoort sjansespill man tar. De evnninnene dine høres utrolig naiv ut, og er tydeligvis farget av det guttene sier til de. Ingen E er lik!

Jeg har selv prøvd det et par ganger for mange år siden, og selv om jeg husker rusen er god, så tåler ikke nervene mine at jeg gjør det igjen. Det tar på å åpne seg så totalt som man gjør. Amygdala (senteret som regulerer frykt) blir lammet, så man føler ingen frykt, bare masse kjærlighet og godhet. Det er en del terapeuter som har eksperimentert med dette ifb med terapi på pasienter med posttraumatisk stressyndrom med meget gode resultater. Men da er det under helt andre og rolige omstendigheter enn det er på fest.

Det er ikke mer du kan gjøre. Du har prøvd å snakke fornuft med de, og du har sagt hva du mener. De virker veldig blind og naiv. Vær der heller for de når de detter ned på bakken, for det vil skje om de holder på med et ukritisk bruk av dette. Men ikke ring politiet, det gir de bare mer problemer. En bot vil ikke stoppe de fra å ruse seg på E når de har bestemt seg. Men still deg på sidelinjen og ikke la deg involvere mer enn nødvendig.

  • Liker 6
Skrevet

Da ville jeg valgt å være en "dritt"

Men nå har jeg ikke venner som driver med dop,jeg har krav til de jeg omgår.Rusfri er en av kravene

En god venn ville støttet og vært til hjelp, ikke bare sur og bedrevitende. :)

Tror nok folk bør være glad for å slippe å være din "venn" hvis det er slik du behandler dem.

  • Liker 3
Skrevet

Å gå til politiet blir for dumt. Det er skikkelig, ordentlig ondskapsfullt, og kan skape store problemer for dem. Hvis de ikke slutter med det, ville jeg heller ha kontaktet foreldrene deres. Jeg har aldri prøvd ecstasy, men kjenner flere som gjør det en sjelden gang. Rusen beskrives visst som helt fantastisk, og det tviler jeg ikke på, men jeg tror man kan få mindre hyggelige bivirkninger etter å ha inntatt x antall piller.

Gjest Badabing
Skrevet

Ecstasy var veldig utbredt da jeg var yngre. Vi hadde noen dødsfall på den tiden også, men det var egentlig ikke fordi stoffet i seg selv var så farlig. Problemet var gjerne at man drakk alkohol i stedet for vann, danset hele natten og døde av dehydrering. Om man drikker rikelig med Farris f.eks, skal det i teorien ikke være farlig så lenge man ikke tar masse.

Det som derimot er veldig leit er at veldig mange av de som tok mye Ecstasy den gangen i dag sliter med angstog depresjon. Arrester meg ggjerneom jeg sier noe feil, men det jeg har hørt/lest er at man kan "bruke opp" serotoninet" som gir lykkefølelsen under ruspåvirkning. Altså vil de etter hvert kunne bli avhengige av E for å oppnå en følelse av lykke eller rett og slett bare være glad.

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...