Gå til innhold

Juce`s Prøverdagbok


Juce

Anbefalte innlegg

Nei man får dessverre ikke sett kvaliteten før de henter ut egg.

Men du trenger nødvendigvis ikke ha dårlig kvalitet selvom det ikke har gått nå. Tenk på de uten problemer, der er det fortsatt normalt å prøve et år før det klaffer. Så sånn sett er du jo innenfor gjennomsnittet hvis du ser bort ifra hvor lenge dere har prøvd før du fikk hjelp med eggeløsningen :)

Edit: iphone leif :P

Takk, det trengte jeg å høre!

Føler meg meg ganske hjelpeløs til tider, så kjekt med slike tilbakemeldinger :)

Jeg har vel sannsynligvis hatt bare 4 eggløsninger siden vi startet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Takk, det trengte jeg å høre!

Føler meg meg ganske hjelpeløs til tider, så kjekt med slike tilbakemeldinger :)

Jeg har vel sannsynligvis hatt bare 4 eggløsninger siden vi startet..

Hehe ja det er greit med noen som ikke er i situasjonen, som kan tenke litt klart noen ganger. Har jo vært hvor du er, og da ser alt mørkt ut og man tenker at det ikke er lys i tunnellen. Men det er det :) Jeg lover :)

4 eggeløsninger ja. Langt innafor gjennomsnittet. Dette går bra :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da er sommerferien over for denne gang, og på mandag starter hverdagen.

Vi måtte være kreative for å få lagt inn aksjene til rett tid denne syklusen, men vi klarte det med bravur ;)

Artig med utfordringer ;)

Sprøyta satte vi på Danskebåten, jeg ble med mannen inn på herretoalettet. De andre mennene der inne tenkte vel sitt ;-)

1-2-3- nå kan du stikke den inn! Hehe. :)

Nå må vi forsøke å tenke på andre ting fram til IKM.

dette er forsøk 5 av 6 med hormonstimulering. Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På herredoen på danskebåten, ja? :fnise: Blir artig når poden spør dere om noen år; "Mamma, hvor ble jeg laget hen? På herredoen på danskebåten, lille venn ". Hehehhe, :fnise: Så morsomme og spennende du og mannen din er!! :) Lykke til denne PPEn, håper det sitter :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere, jeg håper også alt klaffer denne perioden :)

Syklet til jobb i dag og kjente jeg var helt sår nedentil etter progesterongelen.

Bare litt over en uke til IKM nå, og da slutter jeg med progesteron dersom negativ test, men dersom positiv test, skal jeg fortsette med gelen i flere uker framover. Håper selvfølgelig på sistnevnte :)

I dag starter jeg igjen på trening etter sommerferie, og det trengs virkelig!

Har lagt litt på meg, men det er bare bra for fertiliteten, siden jeg var i tynneste laget før.

Ser både yngre og friskere ut med et par kilo ekstra.

Men nå disser det både her og der, og det ønsker jeg å stramme opp i. :)

Håper motivasjonen holder seg utover høsten.

Bonus med å være veltrent er jo at fødselen går bedre, og man restituerer seg fortere etterpå.

Håpet er på topp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 8 DPO, og jeg føler absolutt ikke at det har klaffet denne PPen heller.

Jeg er overbevist om at jeg kommer til å merke det veldig kjapt om spiren sitter(men det sier vel alle), siden vi har prøvd så lenge, og jeg har hatt de fleste symptomer.

Denne PPen er jeg så j#¤%#" sår nedentil(pga Progesteron Crinone)! hver gang jeg tar av trusa når jeg skal på do, er det som å rive av et plaster, og jeg blør.. Gleder meg til neste uke når jeg slutter med Crinone for denne PPen.

Jeg føler meg veldig snarsint/PMS/irritabel for tiden, har egentlig hatt det sånn i 2-3 uker nå.

Jeg velger å skylde på hormonene jeg tar ;) må si mannen min er veldig tålmodig med meg :)

Han er verdens beste <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg er sterkt stikk i høyre side av livmora, 8 DPO.

Jeg har hatt stikninger før også, men det i går var veldig sterkt, og like fort som det dukket opp, forsvant det.

Vet ikke helt hvordan jeg kan beskrive stikket, men det var nok mer som en torn og ikke nål som stakk..

Det kan ha vært egget som festet seg, eller det kan ha vært noe tull.

Håper så klart det klaffet denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11DPO, første mensenkvisa har kommet, og jeg har murringer som tyder på at IKM kommer om rundt 5 dager.

Ingen hell denne PP heller, ett skritt nærmere IVF..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 DPO..

Herregud, jeg tør nesten ikke si det...

Testa positivt i dag - det føles helt absurd!

Jeg stolte ikke på testen, så tok en til, som var like positiv...

Fortsatt tror jeg ikke at testene kan være positive, så jeg venter et par dager og tar clear blue digital. Som jeg ikke har i hus, da jeg tenkte jeg aldri får bruk for den uansett..

I går inviterte vi venner til vors hos oss på fredag, så nå er jeg spent på om vi må avlyse eller ikke;)

Jeg ble helt skjelven og begynte å grine da jeg gikk inn til mannen som sov enda for å vise han testene.

Han er like skeptisk som meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gratulerer Juce! :D

Håper ille at dere må avlyse på fredag, og det tegner jo til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, gratulerer Juce! :D

Håper ille at dere må avlyse på fredag, og det tegner jo til det ;)

Tusen takk, trodde aldri jeg skulle oppleve å se en positiv test! :)

Får bare håpe den er til å stole på...

Tror ikke jeg klarer å vente lenger enn til i morgen med å ta digitaltesten, og guri for en nedtur om den er negativ!

Jeg betrodde meg til min svigerfar i går ang barnløsheten, og dagen etter tester jeg positivt... helt sykt!

Jeg konstaterer at jeg har testet positivt på graviditetstest, men jeg tar det ikke inn over meg at det betyr at jeg er gravid.. Testene kan jo ha vært feilvare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Gratulerer! Jeg trodde ikke på det jeg heller før jeg tok to (!) digitale ;) men de første testene med svake strekene hadde rett.

Endret av purreløk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo ha historiens korteste prøverdagbok her inne ;)

om det klaffet nå vel og merke..

det tok oss nøyaktig 2 år å få det til, og 5 måneder med hormoner...

jeg føler meg overhode ikke gravid, så jeg tar ingenting på forskudd ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og gråter, jeg, så glad på dine vegne! Endelig ser det ut som det er deres tur, gratulerer så mye igjen!

Håper inderlig spira sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for omtanken 😀

Er utrolig spent på morgendagen, prøver å forberede meg på dårlige nyheter, men denne gangen er det veeeldig vanskelig! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke sove, er så spent på morgendagen!

Tok en EL test for moro skyld, og der ble teststreken sterkere enn kontrollstreken.. Det er vel også et tegn på at jeg muligens kan være gravid..

Håper jeg drømmer om noe annet enn graviditet og baby i natt, for det har jeg tenkt nok på i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tør jeg si det for sikkert: JEG ER GRAVID!!

Så nå må vi finne på noe lurt ang vorspielet på fredag. Jeg kan jo snikdrikke virgin drinker, og lettøl på byen?

Eller skal jeg stå fram som gravid og heller være festsjåfør?

Samme det - nå er jeg gravid, og det har jeg planer om å være i 8 måneder til!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte til fertilitetsklinikken i dag for å fortelle de gode nyhetene, og jeg klarte så vidt å holde tårene tilbake :)

tar seg ikke ut å sitte på kontoret å grine ;)

Jeg er satt opp på tidlig ultralyd i uke 7, den 6. september.

Er veldig spent, håper alt ser normalt ut..

Jeg skulle fortsette å leve som før, men ikke presse meg hardt på trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...