Gå til innhold

Thea jenta mi :)

Isa

Anbefalte innlegg

Heeey!

Årcsen går`re me dæ a`?

Jeg tror jeg blir sprø av den her kroppen min... Nå driver den og INNBILLER meg saker og ting... icon_rolleyes.gif Jeg kan ikke tro det.

Jeg klarer ikke å gi opp de tankene assa. Slitsomt icon_smile.gif

Nå driver jeg og krysser fingrene hver morgen for at Thea må finne seg et sted å bo ganske kjapt.

(((((((((bo-vibber)))))))))))

Kjempeklem fra lille12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helluuuuu,aii emm here aii icon_smile.gif

Her er det bare bra med stort sett alt,mangler noen å ligge i armkroken til siden snuppen min fikk permisjon (av meg icon_smile.gif )

til å dra på boble utstilling i helga.Så jeg er bobleenke for tiden icon_smile.gif

Ellers nyter jeg det fin fine været,i dag har det faktisk tordna en del,hutte tuu icon_smile.gif

Ellers bare bra med Isa snuppa??

klem fra mii icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isa snuppa har det bare bra vettu icon_wink.gif

Sitter her med ømme pupper og magevondt, samt en enorm tretthet.

icon_rolleyes.gif Innbilsk er hun også icon_lol.gif

Nei ærlig talt, nå vet jeg ikke lengre. Hva som skjer med kroppen min, altså. Jeg skulle hatt mensen for to dager siden... icon_rolleyes.gif

Jeg tør ikke foreta meg noe som helst icon_razz.gif

Var på fjelltur idag, med gubbe og hund icon_smile.gif

Vi brukte 2 timer på 9 km i meget ulendt terreng.

Når vi kom hjem spiste vi stekt kylling, potetsalat og kinakål /m tomatbåter i icon_smile.gif

Gla i mat sjø` icon_biggrin.gif

Bikkja sover på gulvet, som en stein!

Ha en eminent aften my dear!

Klemser fra lille vennen din som for tiden "heter"12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhhhhh,det hørtes koselig ut icon_smile.gif

Jeg har vært på fjelltur i dag selv jeg.Men været er fryktelig ustabilt her for tiden og jeg er livredd sånn bang bang oppi himmelen,så jeg er aldri så veldig langt hjemmefra icon_smile.gif

Ellers har jeg vært hos broren min og sambis og grilla kylling i dag og hørt den yngste tante ungen min på 2 år si navnet mitt for aller aller første gang.DET var stort det icon_smile.gif

Så nå er jeg tante plupp for han på 4 år og tante Thea for han på 2 icon_smile.gif

Skal vi treffes på chatten en kveld Isa??,det hadde vært kjempe kos icon_smile.gif

Stor klem fra vennen din som fremdeles heter Thea icon_rolleyes.gificon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen icon_smile.gif

Er du hjemme idag? Ai æm.

Jeg får telefon fra de som jeg kanskje skal jobbe hos til høsten denne uka! Og da får jeg vite om jeg får jobben... Det er stooor sannsynlighet for det sa de i forgårs da jeg ringte icon_smile.gif Hurra!

Da blir jeg barnehageassistent på 5-års avdelingen fra august icon_biggrin.gif

Forøvrig er jeg nå fire dager over forventet tante rød.... icon_rolleyes.gif ingen tegn på at hun kommer heller, bare sinnsykt vonde pupper!!! *bite negler*

Hjælp icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...