Isa Skrevet 7. juni 2002 #1 Del Skrevet 7. juni 2002 Heeey! Årcsen går`re me dæ a`? Jeg tror jeg blir sprø av den her kroppen min... Nå driver den og INNBILLER meg saker og ting... Jeg kan ikke tro det. Jeg klarer ikke å gi opp de tankene assa. Slitsomt Nå driver jeg og krysser fingrene hver morgen for at Thea må finne seg et sted å bo ganske kjapt. (((((((((bo-vibber))))))))))) Kjempeklem fra lille12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 8. juni 2002 #2 Del Skrevet 8. juni 2002 Helluuuuu,aii emm here aii Her er det bare bra med stort sett alt,mangler noen å ligge i armkroken til siden snuppen min fikk permisjon (av meg ) til å dra på boble utstilling i helga.Så jeg er bobleenke for tiden Ellers nyter jeg det fin fine været,i dag har det faktisk tordna en del,hutte tuu Ellers bare bra med Isa snuppa?? klem fra mii 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2002 Isa snuppa har det bare bra vettu Sitter her med ømme pupper og magevondt, samt en enorm tretthet. Innbilsk er hun også Nei ærlig talt, nå vet jeg ikke lengre. Hva som skjer med kroppen min, altså. Jeg skulle hatt mensen for to dager siden... Jeg tør ikke foreta meg noe som helst Var på fjelltur idag, med gubbe og hund Vi brukte 2 timer på 9 km i meget ulendt terreng. Når vi kom hjem spiste vi stekt kylling, potetsalat og kinakål /m tomatbåter i Gla i mat sjø` Bikkja sover på gulvet, som en stein! Ha en eminent aften my dear! Klemser fra lille vennen din som for tiden "heter"12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 9. juni 2002 #4 Del Skrevet 9. juni 2002 Ååååhhhhhhh,det hørtes koselig ut Jeg har vært på fjelltur i dag selv jeg.Men været er fryktelig ustabilt her for tiden og jeg er livredd sånn bang bang oppi himmelen,så jeg er aldri så veldig langt hjemmefra Ellers har jeg vært hos broren min og sambis og grilla kylling i dag og hørt den yngste tante ungen min på 2 år si navnet mitt for aller aller første gang.DET var stort det Så nå er jeg tante plupp for han på 4 år og tante Thea for han på 2 Skal vi treffes på chatten en kveld Isa??,det hadde vært kjempe kos Stor klem fra vennen din som fremdeles heter Thea 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 9. juni 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 9. juni 2002 Å så kos Chatten? Gjerne! Når da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa Skrevet 11. juni 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei igjen Er du hjemme idag? Ai æm. Jeg får telefon fra de som jeg kanskje skal jobbe hos til høsten denne uka! Og da får jeg vite om jeg får jobben... Det er stooor sannsynlighet for det sa de i forgårs da jeg ringte Hurra! Da blir jeg barnehageassistent på 5-års avdelingen fra august Forøvrig er jeg nå fire dager over forventet tante rød.... ingen tegn på at hun kommer heller, bare sinnsykt vonde pupper!!! *bite negler* Hjælp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå