Gå til innhold

Ooops we did it again

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ikke ansvar i natt du heller?

Skrevet (endret)

Nei, jeg er her fortsatt, like fordømt tjukk som i går kveld. :snurt:

Får feste vår lit til TuttaV! :jepp:

Endret av Mazilla
Skrevet

Vært hos legen nå. Magen er høy og hodet ikke spesielt langt nede. :snurt:

Han ringte sykehuset for å avtale overtidskontroll, og fikk først time 28.! :sjokkert: Heldigvis fikk jeg forklart alt om ekstra-ultralydene og den inkompetente dama på OUL, så han ringte på nytt og fikk time til meg til mandag. Håper ikke jeg trenger den, men jeg gjør sikkert det i og med at hun fremdeles ligger så langt oppe :(

Nå er jeg motløs, lei og sur. Og bittelitt letta over å ha fått en dato, om ikke annet. Men mest sur.

Skrevet

Skjønner det var mye håp om start av fødselsskred i natt, men beklager å måtte skuffe :(

Og lei på dine vegne over at det ikke er noe tegn på noe veldig nært forestående :kose: Aller helst vil man jo høre "Heisann! Her var det 4 cm åpning, du får bare komme deg til sykehuset :jepp:" *drømmer*

Bra han tok hensyn til at du har vært borti litt inkompetanse i forhold til overtid da.

:klem:

Skrevet

Så bra du fikk fremskyndet den timen, det hadde vært altfor lenge å gå og vente. Men du hadde nok uansett født lenge før det. Håper hun kommer seg langt nedover snart sånn at hun er klar til å komme ut. Skjønner at det er skuffende å få den beskjeden :troest:

Skrevet

Er det sånn at magen synker hos alle? Og trenger det nødvendigvis ta en evighet selv om ståa var som den var på legetimen? :sukk: Møtte ei venninne på vei ut fra legekontoret. Hun mente sikkert å muntre meg opp, men fortalte om ei annen felles venninne som nettopp fikk sin andre. "Magen hennes var kjempehøy, men så tok det bare en uke, og så var han født". Takk for trøsten... :sukk:

:sur:

Skrevet

Men,du er jo andregangs. Da er det jo veldig sannsynlig at hodet hennes ikke vil feste seg,og da kan hun jo vandre litt opp og ned inni der helt frem til fødsel? Hadde ikke tenkt så mye på det, jeg.

Hehe. Herlig med venninne som prøver å være oppmuntrende... det var flere i går som sa til meg "Ja,men nå er han jo garantert her om en uke!". Hjelper ikke, en uke er som fire år, vil ha han ut nååååå! :jolie:

Skrevet

Min mage sank aldri og ungen min er ute for lengst :troest:

Skrevet

Hmms, får prøve å bevare håpet litt til da... Håper legen bare ikke er så god på svangerskapsting. Han var jo et par måneder senere ute enn jordmora med å konstatere at hun lå med hodet ned.. :rolleyes:

Gjest Maman
Skrevet

Min første lå høyt og festet seg aldri, men hun kom ut to dager etter termin likevel:)

Skrevet

Lyder som musikk i mine ører, Maman! :)

Skrevet

De andre er på barnegym, jeg sitter hjemme i sofaen med en boks prim og en skje.. Den er tilsatt jern, og jeg har jo litt jernmangel.. :sjenert: S ville gjerne ha meg med, men etter forrige uke fant jeg ut at en time på en gymsalbenk ikke akkurat gjorde underverker for rygg og bekken. Fikk lov til å bli hjemme da jeg lovte å skjære opp frukt til hun kom hjem.. :fnise:

Skrevet

Det at magen er høy ville jeg ikke tillagt noe vekt :riste:

Skrevet

Da gjør jeg ikke det! :nigo: Men at hun ligger langt oppe, derimot..? :sjenert:

Har ikke akkurat den store troa på fødsel i natt, men overraskes gjerne! ;) Men det er kanskje helt umulig etter dagens dom? :vetikke:

Skrevet

Innom med trøstecookies og tålmodighetskaffe.

:kaffekopp:

Skrevet

Snuppa mi lå også ganske høyt og festet seg ikke før fødsel (de gjør gjerne ikke det når man er 2. gangs), og hun kom 5 dager før termin! :)

***fødevibber***

Skrevet

Takk for trøstecookies, tålmodighetskaffe og fødevibber, jeg trenger visst alle tilgjengelige forumhjelpemidler for at dette svangerskapet skal ta slutt! ;)

Har avtalt lunsj med ei venninne i morgen. Gleder meg, men håper jeg går glipp av den! :ler:

Skrevet

En boks prim og en skje...

Hadde forstått det bedre om det var en boks is...

:ler:

Skrevet

Hæ, prim er jo kjempegodt! :fnise:

Skrevet

Æsj prim... is er mye bedre ja!!

Du føder sikkert innen uka er over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...