Småkjekset Skrevet 23. oktober 2013 #341 Del Skrevet 23. oktober 2013 Er det mulig å klage, slik at du kan komme til noen andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #342 Del Skrevet 23. oktober 2013 Hun anbefalte meg faktisk å få en time hos han jeg var hos til UL i uke 12, så jeg får vel prøve på det Vet at det viktigste er at h*n er frisk, men det visste jeg jo på en måte allerede! Dessuten, med den nye terminen vil jeg evt gå altfor langt på overtid, så jeg håper fødselen starter av seg selv... Håper jeg får en time hos han hyggelige gynekologen med ordentlig utstyr, og at han godeste får vært med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. oktober 2013 #343 Del Skrevet 23. oktober 2013 Signerer Neferet sin kommentar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #344 Del Skrevet 23. oktober 2013 Gratulerer med vogn!! den er kjempefin! Var det enklere å bestemme seg denne gangen? Har visst glemt å svare på denne! På en måte var det mye enklere, for vi visste så mye om hva vi ville ha og ikke ha. Det var ikke så mange vogner som oppfylte alle kravene våre, så da måtte det nesten bli denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #345 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Signerer Neferet sin kommentar Uff ja, det er jo sant at det er viktigst at alt er bra og sånn, men det visste jeg jo at var veldig sannsynlig etter UL i uke 12, hvor han sjekket nakkefold, nesebein, antall armer og bein osv.. Så på en måte var det en mager trøst i dag. Hører selv at det høres teit ut, men det var noe med hele opplegget som gjorde at jeg på en (barnslig) måte ble litt skuffa.. Synes det var litt skuffende også at det ene bildet jeg fikk var av så dårlig kvalitet at det ikke går an å se hva det er for noe. Ikke deres feil at utstyret er gammelt, men samtidig hadde jeg jo trodd at det skulle være mulig å se litt mer enn det jeg så i uke 12. Der så man jo tydelig at det var et lite nurk som suttet på tommelen osv, mens i dag var alt bare en grå grøt. Men men, har bestilt time hos han jeg var hos i uke 12. Fikk time om i underkant av tre uker. Da kan forhåpentligvis han godeste være med også Endret 23. oktober 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #346 Del Skrevet 23. oktober 2013 (endret) Forresten, hvis den nye terminen stemmer, så svømte alt rundt inni der i 6 dager før det festet seg, og så testet jeg positivt 4 dager senere. Er det i det hele tatt mulig? TuttaV? Anyone? Jeg vet jo 100% sikkert hva som var første dag i siste mens, og jeg vet at vi bare hadde to ganger, med en dags mellomrom. Endret 23. oktober 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. oktober 2013 #347 Del Skrevet 23. oktober 2013 Egget og sædcellen møtes som regel oppe i egglederen også flyter det nedover til livmorhulen hvor det fester seg. Denne "flytingen" tar gjerne ca 1 ukes tid, så jeg vet ikke om det kan stemme i forhold til deres sengekos? Produksjonen av hcg starter så fort egg og sædcelle møtes, så fra ca 10-14 dager etter eggløsning kan du få positiv test. Vet ikke om det har noe å si for dine beregninger, men sædceller kan overleve opptil 5 døgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2013 #348 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jeg skjønner at du er skuffa altså! Men det er jo bra du fikk bestilt time hos han som har peiling på det han gjør! Og da kan forhåpentligvis han godeste være med hvis dere får vite kjønn også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #349 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ikke vet jeg, jeg vet bare at jeg i utgangspunktet testet postivt før forventet mens, så jeg synes det er rart hvis jeg skal ha vært enda kortere på vei da og likevel fått positiv test. Men men.. Baby blir det ihvertfall, så gjenstår det å se når den kommer! Gleder meg til ny ul jeg.. Får bare glemme denne her! Ikke så veldig minneverdig uansett, med en grå dott i en sky av mer grått som det eneste håndfaste minnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. oktober 2013 #350 Del Skrevet 23. oktober 2013 Sært av deg å ikke være fornøyd med en grå dott i en sky av grått. Veldig storkrevende dame! Men så bra med ny UL om et par uker. Oog så bra alt er vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #351 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ja, jeg er virkelig en krevende pasient! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. oktober 2013 #352 Del Skrevet 23. oktober 2013 Var dette på sykehuset du skal føde?? Er det ikke ganske dårlig om de ikke har bedre ul-utstyr der da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #353 Del Skrevet 23. oktober 2013 Jepp, det var på sykehuset her i byen.. Husker da jeg hadde fått S, da sa han godeste at hvis vi noen gang skulle ha en unge til, så skulle jeg føde i Trondheim igjen. Når jeg ser hvor gammelt og slitt det er her, og husker hvor nytt og fint det var der, så skulle jeg nesten ønske det var mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #354 Del Skrevet 23. oktober 2013 ADVARSEL: Enda mer klaging... Er superforkjøla, tett, vondt i halsen og frysen. I tillegg har jeg vondt i rumpa og nedover beinet til og med leggen, litt som voksesmerter med innslag av krampe i grunnen. Skal til fysio igjen i morgen, får se hva hun sier.. Er alene med S i dag, men hun la seg heldigvis veldig greit. Nå trøstespiser jeg sjokoladepudding og flater ut på sofaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 23. oktober 2013 #355 Del Skrevet 23. oktober 2013 Skjønner hva du mener... selv om sykehuset her i byen (hvor jeg også har jobbet) ikke er nedslitt, så er det heller ikke nytt og shiny, sånn som Ahus Så veldig glad for at jeg skal hjem til fødselen Har du tatt influensavaksine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #356 Del Skrevet 23. oktober 2013 Nei, burde jeg det? Har du? Tok i forrige svangerskap. Hadde i grunnen glemt det, men husker nå at det var mye frem og tilbake her inne i forhold til vaksine eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 23. oktober 2013 #357 Del Skrevet 23. oktober 2013 Høres lurt ut å trøstespise sjokoladepudding. Pleier jeg å gjøre når jeg ikke er i form også Og så er det jo innmari godt, og da er det hvertfall lov Jeg har skjønt at det visstnok kan være greit med influensavaksine når man er gravid, så tenkte jeg skulle høre hva legen min tenker om det når jeg skal dit på fredag. Har bare hatt influensa én gang i mitt liv, men fryktelig dumt å få det akkurat i år kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 24. oktober 2013 #358 Del Skrevet 24. oktober 2013 (endret) Nei, burde jeg det? Har du? Tok i forrige svangerskap. Hadde i grunnen glemt det, men husker nå at det var mye frem og tilbake her inne i forhold til vaksine eller ei.Ja, jeg har tatt den. Anbefales til gravide i 2. og 3. Trimester. Jeg tok den ikke sist og da husker jeg at jeg fikk særlig en episode med frostrier, feber og var helt utslått. Har heller aldri hatt influensa før... og det jeg hadde var ikke typisk influensasymptomer, men Ekkelt nok! Tok den denne gangen for sikkerhetsskyld. Nå er jo jeg utsatt også, men det er godt å tenke på at hvis jeg får det nå, så får jeg det mildere og kortere forløp enn om jeg ikke hadde tatt den... Endret 24. oktober 2013 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2013 Forfatter #359 Del Skrevet 25. oktober 2013 Han godeste fortalte i går kveld at vogna var kommet! Synes det nesten gikk i overkant fort! Det verste var at han skulle ut for å handle noe, men glemte å hente den! Ikke at det har noen hast, men hallo! Også jeg som ville bestille tidlig fordi jeg hadde lest skrekkhistorier om både 3 og 4 måneders leveringstid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. oktober 2013 #360 Del Skrevet 25. oktober 2013 Kjipern med gammelt ul utstyr. Glad jeg sogner til storsykehuset med topp utstyr Grattis med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå