Yesterday Skrevet 20. oktober 2013 #321 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #322 Del Skrevet 20. oktober 2013 Oi oi, dekkskift på to biler, med masse løfting og bæring, samt mye opp og ned gjorde ikke akkurat underverker for bekkenet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2013 #323 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. oktober 2013 #324 Del Skrevet 20. oktober 2013 Må jo være jente, siden ''alle'' andre her inne bærer på guttebabyer. Så jeg tipper pie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #325 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ser man det, plutselig var jentegjengen i flertall! Jeg føler at magen min bare flyter utover, og at jeg fortsatt ser mer feit enn gravid ut, pluss at jeg er bredere enn tidligere. Typisk jentemage, med andre ord.. I tillegg sier sikkert magefølelsen jente fordi jeg ikke "kan" noe annet enn å være jentemamma. Gleder meg til UL. Skulle selvfølgelig gjerne hatt med han godeste, men nå får jeg det "nest beste", nemlig mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. oktober 2013 #326 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg hadde mamma med på ultralyden med M. Mamma syntes det var helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. oktober 2013 #327 Del Skrevet 20. oktober 2013 Oi oi, dekkskift på to biler, med masse løfting og bæring, samt mye opp og ned gjorde ikke akkurat underverker for bekkenet... Nå må jeg visst bli litt streng her Skal du holde på med sånt i din tilstand da?! Det er det vi har menn til kjære deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #328 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg hjalp bare til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 20. oktober 2013 #329 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg har meldt meg helt ut av alt sånt tungt fysisk arbeid... Kjenner faktisk at det å bære M, hvis hun ikke vil gå lengre stykker, tar på bekkenet. Så blir jo nesten helt sjokka når du driver med dekkskifte Så koselig å få med mamma på UL! Har ingen jeg.. og tillegg skal jeg på vakt samme kveld så får ikke delt kvelden og gleden sammen med kjære engang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #330 Del Skrevet 21. oktober 2013 I dag bestilte vi vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2013 #331 Del Skrevet 21. oktober 2013 Og jeg som ikke er gravid overlater dekkskifte til kjære, mannejobb... Rydder jeg hus og klær får han bare se å snu seg med dekkskifte (sånn selv om jeg ikke jobber noe mye enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2013 #332 Del Skrevet 21. oktober 2013 Og jeg som ikke er gravid overlater dekkskifte til kjære, mannejobb... Rydder jeg hus og klær får han bare se å snu seg med dekkskifte (sånn selv om jeg ikke jobber noe mye enda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #333 Del Skrevet 22. oktober 2013 Men uff, jeg hadde ikke samvittighet til å la han stå med begge bilene alene... Gjort er gjort, og i ettermiddag skal jeg til fysioterapi igjen. Tenkte jeg skulle nevne bekkenmistankene mine for henne og se hva hun sier Men først: jobb. For anledningen nesten uten stemme... tror nok telefonvakta mi utgår i dag ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 22. oktober 2013 #334 Del Skrevet 22. oktober 2013 Hvilken vogn ble det? Jeg har så lite samvittighet at jeg verken har vaska eller bytta dekk på bilen min selv noen gang. Hadde sikkert bare fått beskjed om at jeg gjorde det feil Mannen har jobbet som bilklargjører da, så han har kansje litt høyere standarder enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #335 Del Skrevet 22. oktober 2013 Babyjogger city versa med sort bag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. oktober 2013 #336 Del Skrevet 22. oktober 2013 for ny flott vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. oktober 2013 #337 Del Skrevet 22. oktober 2013 Grattis med vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. oktober 2013 #338 Del Skrevet 22. oktober 2013 Gratulerer med vogn!! den er kjempefin! Var det enklere å bestemme seg denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #339 Del Skrevet 23. oktober 2013 Ferdig på ul. Frisk og fin liten en, men overhodet ikke imponert over utstyret/hun som gjorde det.. Kjønn kunne hun ikke se, og jeg fikk bare ett bilde, og det av noe uss som like gjerne kunne vært mine egne indre organer Bildene jeg fikk i uke 12 var en million ganger bedre. Alt i alt er jeg ganske skuffa, for å være helt ærlig. Er ikke enig i terminen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2013 #340 Del Skrevet 23. oktober 2013 Isj, så kjedelig at det ble en sånn skuffelse... Trøsten får jo være at alt står bra til med den lille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå