Fibonacci Skrevet 16. mars 2014 #1001 Del Skrevet 16. mars 2014 Klemmer på deg og magen Og roper litt på babyen - "På tide å komme ut nå, lille venn!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #1002 Del Skrevet 16. mars 2014 Ja, nå er det på tide! (Du kan bare glemme å få rett i tippinga di, kisskissbangbang!) Vondt i lysken. Skulle ønske det var et tegn på begynnende fødsel, men det er vel heller et uttrykk for at bekkenet har fått kjørt seg litt for mye i dag. Hjemme igjen fra kveldens gjøremål. Tror jeg snart skal finne senga, sånn at jeg kan sovne og så våkne om noen timer med rier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 16. mars 2014 #1003 Del Skrevet 16. mars 2014 I morgen (altså i dag) skjer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1004 Del Skrevet 17. mars 2014 Ingen fødsel i natt heller, men våknet i det minste til både sol og gode nyheter! Har ikke skrevet om det her tror jeg, men har ventet og ventet på regnskapsføreren til han godeste for å få endelige tall for min inntekt i fjor (han har eget firma og overfører inntekt på meg). Problemet har vært at han plutselig gikk under jorden, så Nav har aldri fått inntektsopplysningene mine. Fikk brev her om dagen at de måtte ha det innen noen dager, ellers risikerte jeg avslag på søknaden om foreldrepenger. Uansett, i natt kom mailen vi har veeeeenta på, så nå må jeg bare få levert tallene videre. Oh joy, for en lykkens dag! Hvis det bare kan bli fødsel nå, så er lykken komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. mars 2014 #1005 Del Skrevet 17. mars 2014 Oj så nervepirrende! Supert at det ordnet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. mars 2014 #1006 Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg logger spent på hver morgen og kikker inn til deg og noen av de andre som venter på fødsel, og kan konstatere at selv om det ikke har skjedd noe hos deg i natt heller, så er humøret på topp med og gode nyheter! Satser på at det er en trend og at lillesøster melder sin ankomst snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 #1007 Del Skrevet 17. mars 2014 Så deilig å få sånt på plass! Kanskje det er dét lillejenta har venta på? Føøøød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 #1008 Del Skrevet 17. mars 2014 Bra du fikk gode nyheter på morgenen!! Deilig å endelig kunne bli ferdig med papirene til søknaden Om ikke fødselsdkredet skal starte med fødsel hos en av oss, så syns jeg det kan starte med denne gode nyheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1009 Del Skrevet 17. mars 2014 Satser på at det var dette hun ventet på, ja! Nå må jeg bare få printet ut alt som trengs, og få levert det på nav. Så kan jeg endelig senke skuldrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2014 #1010 Del Skrevet 17. mars 2014 Hurra for gode nyheter Får satse på fødsel i morgen da, bare for å fordele de positive tingene litt (pluss det faktum at du ikke har født ennå, da er det vel litt mye å håpe på at hun kommer før midnatt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. mars 2014 Tja, tar det til kvelden! Om hun ikke rekker ut før over midnatt er det helt greit, bare noe er i gang før det Nå er papirene levert, til en tilsynelatende døvstum navansatt... Det er da vanlig å si hei når noen kommer bort til skranken, er det ikke? Uansett, skal ikke klage om hun klarer å levere det videre.. Nå står handling og henting i bhg på programmet. Merkelig hvordan hverdagslivet går sin vante gang selv om jeg føler meg midt i en unntakstilstand Forresten: Han godeste innrømte i stad at han også begynner å bli utålmodig og småsprø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 17. mars 2014 #1012 Del Skrevet 17. mars 2014 Åh, det er så irriterende med folk som ikke kan si hei. Det samme gjelder i butikken, de kan godt se på kundene og smile og si hei (vet at mange ikke svarer tilbake, men jeg klarte da alltid å hilse på alle kunder både da jeg jobba på McDonald´s og Rimi). Bra at mannen også begynner å bli utålmodig. Da føler man seg hvertfall ikke alene selv om det ikke nødvendigvis hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1013 Del Skrevet 17. mars 2014 Ja, nå har jeg både dere her inne og han på lei-laget, så nå føles alt i grunnen mye bedre. Faktisk! Har ingen tro på fødsel verken i dag eller i morgen, så har egentlig slått meg til ro med at ting ikke skjer på en stund ennå. Håper den nye og avslappede holdningen gjør at jeg føder i overimorgen Legetime i morgen. Er nok raskt overstått, som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. mars 2014 #1014 Del Skrevet 17. mars 2014 "Du får vente til freddan" er vel et uttrykk du ikke vil høre nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1015 Del Skrevet 17. mars 2014 Helst ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1016 Del Skrevet 17. mars 2014 har egentlig slått meg til ro med at ting ikke skjer på en stund Hahaha, hvem prøver jeg å lure?! Den tålmodigheten jeg tydeligvis hadde for en snau time siden forsvant fort! Jeg vil føøøøde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. mars 2014 #1017 Del Skrevet 17. mars 2014 Kanskje hvis vi roper høyt nok sammen, så hører babyene våre?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1018 Del Skrevet 17. mars 2014 S prøvde å rope henne ut tidligere, men det hjalp visst ikke.. Har mer tro på at du føder i natt, og starter en ny trend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. mars 2014 #1019 Del Skrevet 17. mars 2014 L har og prøvd. "Æ lopa jo te han lilleblol TO GANGA i dag, mæn han kåmmel jo ikke ut!", fortalte han ei venninne som var innom her i kveld. Han begynner å bli frustrert han og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #1020 Del Skrevet 17. mars 2014 Uff ja, det må jo egentlig være ganske vanskelig for de små også. De aner jo ikke hva de har i vente, og må bli passe småsprø av at ALLE rundt dem kommenterer mammas mage, småsøsken som lar vente på seg osv hele tida. S snakker om at "plutselig så er hun her", og "nå er det ikke lenge igjen", men det har hun i grunnen sagt siden jul.. Vanskelig å forklare at nå kan det faktisk skje når som helst. Gleder meg sånn til det første møtet mellom søstrene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå