Gjest Doh Skrevet 11. oktober 2013 #301 Del Skrevet 11. oktober 2013 God tur! Jeg er litt sjalu på ferien Syns det er så mange som er på tur om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 11. oktober 2013 #302 Del Skrevet 11. oktober 2013 God tur til Kypros! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #303 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som har lyst til å tippe hva som gjemmer seg i magen min? Skal på UL til uka Som han godeste ikke får vært med på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 16. oktober 2013 #304 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så kjedelig at han ikke får vært med Er det pga jobb eller? Jeg tipper gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2013 #305 Del Skrevet 16. oktober 2013 Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. oktober 2013 #306 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. oktober 2013 #307 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg må jo bare tippe jente tilbake... Blir vel ikke annet på oss Kjære får ikke vært med på den jeg er satt opp på heller Jobb som er i veien eller? For kjære kunne han fikset tid hvis det var en annen dag i uken, men her er det jo bare ultralyd én dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #308 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jobb/misforståelser.. Han hadde skrevet mandag og satt av tid da i avtaleboka si, mens UL er til onsdag. Da er han fullbooka... Vet ikke hvor feilen oppstod, men det er kjedelig uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. oktober 2013 #309 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det første som slo meg var gutt (til tross for trenden blant oss i bryllupsgjengen), så jeg tror jeg faktisk tipper gutt! Så kjedelig at han godeste ikke får vært med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 17. oktober 2013 #310 Del Skrevet 17. oktober 2013 kjedelig at han godeste går glipp av UL... Jeg tipper jente igjen forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2013 #311 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror det blir gutt. Jeg vet om tre stykker som venter baby i januar/februar og alle de får gutter så da gjør sikkert du og det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. oktober 2013 #312 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jente ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #313 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg tror det blir gutt. Jeg vet om tre stykker som venter baby i januar/februar og alle de får gutter så da gjør sikkert du og det! Men jeg venter jo ikke før i mars. Blir det fortsatt gutt da? Lager liste når jeg kommer hjem. Nå pakker vi, for i morgen går turen hjemover igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2013 #314 Del Skrevet 18. oktober 2013 God tur hjem og velkommen tilbake til kulda! Husker jeg riktig hvis jeg tror at du er blant dem som en gang i tida bestilte sånn personlig almanakk? Jeg gikk (til slutt) i fella, og lurer på om det stemmer at det tar ca 14 dager før den dukker opp? Utålmodig jeg....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. oktober 2013 #315 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg tror også det blir gutt God tur hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter #316 Del Skrevet 18. oktober 2013 Stemmer at jeg har gjort det noen ganger ja, Neferet! Husker ikke helt hvor lang tid de har brukt, for jeg har alltid bestilt med startdato langt frem.. Nå er vi hjemme igjen. Greit å være hjemme, men ser ikke så veldig frem til å jobbe 100 % fra mandag av.. Det har plaget meg litt hele ferien i grunnen, særlig mot slutten. Men men, jeg får vel bare hoppe i det! Heldigvis helg først ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 18. oktober 2013 #317 Del Skrevet 18. oktober 2013 Velkommen hjem igjen Du får bare prøve, og går det ikke så får du ta kontakt med legen igjen og si at det ikke funker med 100 % ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. oktober 2013 #318 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg har forsåvidt bestilt med startdato 1.1.2014, men bestilte en notatbok i samme slengen som jeg tenkte skulle få bli min treningsdagbok, og den kunne jeg jo trengt så jeg får ekstra påskudd til å komme i gang med treningen etter ferien... Nyt helga og pass på deg selv! Er ikke formen der ennå så er den ikke det...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. oktober 2013 Forfatter #319 Del Skrevet 19. oktober 2013 (endret) Tippeliste: Mazilla TuttaV MaiL Spatula Småkjekset Yesterday ^^Belle^^ kisskissbangbang Doh pusilus Tusle Neferet MarianneE Diddles Riktig svar følger forhåpentligvis til uka! Endret 20. oktober 2013 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. oktober 2013 #320 Del Skrevet 20. oktober 2013 Tipper på jente jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå