Gå til innhold

Ooops we did it again

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har lyst til å tippe hva som gjemmer seg i magen min? Skal på UL til uka :)

Som han godeste ikke får vært med på... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo bare tippe jente tilbake... Blir vel ikke annet på oss ;)

Kjære får ikke vært med på den jeg er satt opp på heller :( Jobb som er i veien eller? For kjære kunne han fikset tid hvis det var en annen dag i uken, men her er det jo bare ultralyd én dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb/misforståelser.. Han hadde skrevet mandag og satt av tid da i avtaleboka si, mens UL er til onsdag. Da er han fullbooka... :( Vet ikke hvor feilen oppstod, men det er kjedelig uansett! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det første som slo meg var gutt (til tross for trenden blant oss i bryllupsgjengen), så jeg tror jeg faktisk tipper gutt! :jepp: Så kjedelig at han godeste ikke får vært med! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir gutt.

Jeg vet om tre stykker som venter baby i januar/februar og alle de får gutter så da gjør sikkert du og det!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det blir gutt.

Jeg vet om tre stykker som venter baby i januar/februar og alle de får gutter så da gjør sikkert du og det!

:hjerte:

Men jeg venter jo ikke før i mars. Blir det fortsatt gutt da? :fnise:

Lager liste når jeg kommer hjem. Nå pakker vi, for i morgen går turen hjemover igjen... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

God tur hjem og velkommen tilbake til kulda! :fryser:

Husker jeg riktig hvis jeg tror at du er blant dem som en gang i tida bestilte sånn personlig almanakk? Jeg gikk (til slutt) i fella, og lurer på om det stemmer at det tar ca 14 dager før den dukker opp? Utålmodig jeg....? :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer at jeg har gjort det noen ganger ja, Neferet! :jepp: Husker ikke helt hvor lang tid de har brukt, for jeg har alltid bestilt med startdato langt frem.. ;)

Nå er vi hjemme igjen. Greit å være hjemme, men ser ikke så veldig frem til å jobbe 100 % fra mandag av.. :sukk: Det har plaget meg litt hele ferien i grunnen, særlig mot slutten. Men men, jeg får vel bare hoppe i det! :sjenert: Heldigvis helg først ihvertfall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen hjem igjen :klem:

Du får bare prøve, og går det ikke så får du ta kontakt med legen igjen og si at det ikke funker med 100 % ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:ler: Jeg har forsåvidt bestilt med startdato 1.1.2014, men bestilte en notatbok i samme slengen som jeg tenkte skulle få bli min treningsdagbok, og den kunne jeg jo trengt så jeg får ekstra påskudd til å komme i gang med treningen etter ferien... :sjenert:

Nyt helga og pass på deg selv! Er ikke formen der ennå så er den ikke det...! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippeliste:

:babyjente:

Mazilla

TuttaV

MaiL

Spatula

Småkjekset

Yesterday

^^Belle^^

kisskissbangbang

:babygutt:

Doh

pusilus

Tusle

Neferet

MarianneE

Diddles

Riktig svar følger forhåpentligvis til uka! ;)

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...