Gjest Lille-pus Skrevet 7. juli 2013 #21 Skrevet 7. juli 2013 (endret) Av medlidenhet ? Nei, et sted går også min ødselhet og vennlighet gitt. Den mann jeg har sex med en er en mann jeg genuint har lyst på. Han matcher meg mentalt på alle plan og gjør meg kåt som det hele menneske han er. Endret 7. juli 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #22 Skrevet 7. juli 2013 Veldedighetsknull? Jeg har aldri syntes SÅ synd på noen før.. Anonymous poster hash: 5e1b9...41c
Gjest Houdini Skrevet 7. juli 2013 #23 Skrevet 7. juli 2013 Slutt med avsporingen, Gunfreak. Du avsporer hver tråd. Kan ikke du gå inn på snikksnakk heller? Og du trenger ikke å svare på denne posten, men please, slutt med avsporingen. Anonymous poster hash: 3140d...9a9 Enig, faktisk jævlig irriterende. Gønnfrik, du er morsom ... til tider. Men alt til sin tid og sin plass. 4
Gjest Houdini Skrevet 7. juli 2013 #24 Skrevet 7. juli 2013 Jeg har knerta et par jomfruer i nød. Vet ikke om det var veldedighet eller om det var for at jeg var sikker på at jeg slapp kjønnssykdommer. Sexen var dåli. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #25 Skrevet 7. juli 2013 Ikke spor av i den superseriøse tråden her, den er lissom bare såååå dødsviktig ass.Anonymous poster hash: 9f751...dfd Selv om du synes tråden er superteit og useriøs betyr ikke at du skal ødelegge tråden med avsporing. Det er flere tråder jeg ikke liker, men det gir meg ingen grunn til å fjase bort tråden. Anonymous poster hash: 5cbda...e7b 2
super-s Skrevet 7. juli 2013 #26 Skrevet 7. juli 2013 Ingenting. Men når du er 16 og det er drømmen din så er det noe som ikke er helt riktig med deg. (Jeg var 18, bare sånn før jeg får anklager om unge jente og bla bla) Anonymous poster hash: 912b0...6e3 Jeg ser ikke helt hva som er problemet med å drømme om å bli fengselsbetjent når man er 16..? Og for å svare på det tråden handler om, så nei, jeg har aldri delt ut veldedighetsknull. Har vel i grunn aldri en gang hørt om det! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #27 Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser ikke helt hva som er problemet med å drømme om å bli fengselsbetjent når man er 16..? 16-åringer står ikke akkurat i kø for å få bli fengselsbetjenter. Anonymous poster hash: 912b0...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #28 Skrevet 7. juli 2013 Uff ja, hadde sex med en jomfru en gang. Han var så lei seg for at ingen ville ha sex med ham, så endte med å ha sex. Men aldri igjen.Anonymous poster hash: 4773a...a16 1
Hulderen Skrevet 7. juli 2013 #29 Skrevet 7. juli 2013 16-åringer står ikke akkurat i kø for å få bli fengselsbetjenter. Anonymous poster hash: 912b0...6e3 Fengselsbetjent er et helt ok og nødvendig yrke. Jeg syns det tyder på en reflektert 16-åring. Det er mye verre med alle de 16-åringene som drømmer om å bli supermodell eller popstjerne. 4
guttemann Skrevet 8. juli 2013 #30 Skrevet 8. juli 2013 Jeg trodde trøstepulings var et begrep man hadde da man var ung og dum og skulle bortforklare hvorfor man hadde seg med noen man var kåt på, men som egentlig var under eget "nivå". Men klart, noen vekker kanskje morsinstinketet ved å være stakkarslige? Uff, æsj.
smilo Skrevet 8. juli 2013 #31 Skrevet 8. juli 2013 Ja det har jeg. Ca annenhver uke i flere år.. Da ble det i det minste stille på maset en dag eller to. ALDRI MER!!! 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #32 Skrevet 8. juli 2013 Nei.. men hadde med en fyr hjem en gang jeg mistet lysten på, men likevel hadde sex med. Det var IKKE bra sex, og jeg følte jeg måtte vaske sengetøyet dagen etter. Regner ham som en kamerat faktisk, men angrer på at jeg hadde sex med ham. Anonymous poster hash: 3024f...5f4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #34 Skrevet 8. juli 2013 16-åringer står ikke akkurat i kø for å få bli fengselsbetjenter. Anonymous poster hash: 912b0...6e3 Nei, det er bedre at de drømmer om å bli popstjerne og advokat og FBI-agent og alskens fancy ting de egentlig ikke har evner til. (neida, ikke alle, kjære PKere) Forøvrig har jeg overraska en kompis med sex når han var nedfor, men det var vel mer å utnytte ham i en sårbar posisjon enn egentlig veldedighet. Jeg ville pule, han hadde pikk, og han var så oppløst at han gikk med på det meste. YOLO Anonymous poster hash: e11df...2e6 1
Sommee Skrevet 9. juli 2013 #35 Skrevet 9. juli 2013 Ja det har jeg. Ca annenhver uke i flere år.. Da ble det i det minste stille på maset en dag eller to. ALDRI MER!!! Hehehehe, den måtte komme ja.. Mange holder seg også til å gjøre det kun til jul og påske. Har trøstepult ganske mye når jeg tenker meg om, men (unntatt en gang)kun i forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #36 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har en fæl uvane med å gjøre det... Det kommer av dårlig selvtillit som gjør at jeg kun har venner som befinner seg i "bunnsjiktet", om dere skjønner. Så de er ensomme og omtrent jomfruer fordi ingen vil ha dem. Da stiller jeg opp. Da føler jeg meg ønsket og attraktiv, men jeg blir kvalm av meg selv etterpå og føler for å brenne sengetøyet. Og for dere som lurer: Ja, jeg ble utsatt for neglisjering og psykisk vold av familie som barn, og ble voldtatt som tenåring. Anonymous poster hash: 7b044...512 1
Acalewia Skrevet 12. juli 2013 #37 Skrevet 12. juli 2013 Nei, aldri gjort og kommer aldri til å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå