AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #1 Skrevet 7. juli 2013 Eller trøstepulings som det også heter bare for og være snill med en person? Eller fordi dere syntes synd på den personen? Anonymous poster hash: cb331...86c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #3 Skrevet 7. juli 2013 Nei,hvorfor skulle jeg det? Nei si det, vare bare nyskjerrig på om noen har gjort det jeg......... Anonymous poster hash: cb331...86c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #4 Skrevet 7. juli 2013 Jeg knullet en gang nesten ei dame som var forelsket i meg. Dama var gal i hodet, hun ønsket å bli fengselsbetjent. Sær jente. Jeg tok heldigvis vettet til meg etter hvert og sluttet å ha kontakt med jenta. Anonymous poster hash: 912b0...6e3 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juli 2013 #6 Skrevet 7. juli 2013 Nei, aldri. Men kanskje noen har hatt sex med meg fordi de syntes synd på meg? 1
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #7 Skrevet 7. juli 2013 Nei, aldri. Men kanskje noen har hatt sex med meg fordi de syntes synd på meg? Kanskje noen giftet seg med deg fordi dem syntes synd på deg? 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 7. juli 2013 #8 Skrevet 7. juli 2013 Kanskje noen giftet seg med deg fordi dem syntes synd på deg? Jepp! Og nå er han stuck med meg! Mohahaha! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #9 Skrevet 7. juli 2013 Jepp! Og nå er han stuck med meg! Mohahaha! Tok du den klassiske, ops jeg er gravid, vi må gifte oss fort saken?
Gjest GirlonGirl Skrevet 7. juli 2013 #10 Skrevet 7. juli 2013 Jeg knullet en gang nesten ei dame som var forelsket i meg. Dama var gal i hodet, hun ønsket å bli fengselsbetjent. Sær jente. Jeg tok heldigvis vettet til meg etter hvert og sluttet å ha kontakt med jenta. Anonymous poster hash: 912b0...6e3 Hva er galt med å ville bli fengselsbetjent??? :O 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #11 Skrevet 7. juli 2013 Tok du den klassiske, ops jeg er gravid, vi må gifte oss fort saken? Slutt med avsporingen, Gunfreak. Du avsporer hver tråd. Kan ikke du gå inn på snikksnakk heller? Og du trenger ikke å svare på denne posten, men please, slutt med avsporingen. Anonymous poster hash: 3140d...9a9 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #12 Skrevet 7. juli 2013 Hva er galt med å ville bli fengselsbetjent??? :O Ingenting. Men når du er 16 og det er drømmen din så er det noe som ikke er helt riktig med deg. (Jeg var 18, bare sånn før jeg får anklager om unge jente og bla bla) Anonymous poster hash: 912b0...6e3 1
solch Skrevet 7. juli 2013 #13 Skrevet 7. juli 2013 Nææ, men jeg har vært så seksuelt frustrert at jeg har spurt gode kompiser av meg om vi skal knulle, og at de skulle se på det som veldedighet til et trengende barn. Fikk ikke pult.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #14 Skrevet 7. juli 2013 Nææ, men jeg har vært så seksuelt frustrert at jeg har spurt gode kompiser av meg om vi skal knulle, og at de skulle se på det som veldedighet til et trengende barn. Fikk ikke pult. Rart, jeg hadde knullet deg for en god sak! Anonymous poster hash: 7639c...839 6
Lakenskrekk Skrevet 7. juli 2013 #15 Skrevet 7. juli 2013 Nææ, men jeg har vært så seksuelt frustrert at jeg har spurt gode kompiser av meg om vi skal knulle, og at de skulle se på det som veldedighet til et trengende barn. Fikk ikke pult. Kanskje de hadde sagt ja hvis du hadde utelatt dette med trengende barn. 2
makkapakka Skrevet 7. juli 2013 #16 Skrevet 7. juli 2013 Det føles slik hver gang jeg har sex, stakkaren må få seg litt 1
Hulderen Skrevet 7. juli 2013 #17 Skrevet 7. juli 2013 Eller trøstepulings som det også heter bare for og være snill med en person? Eller fordi dere syntes synd på den personen? Anonymous poster hash: cb331...86c Nei, men jeg har vurdert det. Det var en venn som jeg syntes synd på. Heldigvis trakk jeg meg da det kom til stykke.
Cathrine88 Skrevet 7. juli 2013 #18 Skrevet 7. juli 2013 Nei, så snill er jeg virkelig ikke. Det nærmeste jeg kommer er vel å finne på noe spesielt for å muntre opp kjæresten hvis han har en dårlig dag.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2013 #19 Skrevet 7. juli 2013 Ikke spor av i den superseriøse tråden her, den er lissom bare såååå dødsviktig ass.Anonymous poster hash: 9f751...dfd 1
solch Skrevet 7. juli 2013 #20 Skrevet 7. juli 2013 Kanskje de hadde sagt ja hvis du hadde utelatt dette med trengende barn. Nææ, det fikk meg til å høres søt og uskyldig ut. Jeg tror de er ganske redd meg i utgangspunktet. Prøvde å uskadeliggjøre meg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå