Piglet Skrevet 16. april 2004 #21 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg synes at det beste fly selskapet på korte reiser er Ryan Air. Med så billige flybilletter kan det meste være nok så dårlig bare jeg kommer meg frem og tilbake. Og så kan man bruke de pengene man sparer på en ekstra god middag, klær og hotell. Helt perfekt, synes jeg. Det er selvfølgelig noe annet med litt lengere turer. Har fløyet med SAS og United Airlines til USA, og synes begge var bra. Og business class er jo stort sett alltid bra, nesten med hvilket som helst flyselskap. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagensdiva Skrevet 17. april 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 17. april 2004 Mine kriterier er først og fremst; - Service - Mat - Pris Emirates(Til Dubai) Topp service, komfortable seter, god mat, pene flyvertinner og muligens det beste in-flight entertainment systemet gjør at jeg rangerer dem øverst. Utmerket service, kjempegod mat og drikke, utrolige søte flyverter;)!. Så kommer KLM(Aldri opplevd forsinkelser med dem. Upåklagelig serice :-) , Virgin Atlantic, Gulf Air. Verste: Sas, likte heller ikke air france!, lufthansa, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2004 #23 Del Skrevet 20. april 2004 CAL, China Airlines Hadde en super tur fra Bangkok til Amsterdam med dem....fikk sove uten å bli vekket en eneste gang, bra mat, bra pris og søte flyvertinner. Dessuten landet piloten flyet i storm i Amsterdam(flyplassen stengte i et døgn etterpå, noe som var litt nedtur da jeg skulle videre til Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå