Dreamer899 Skrevet 28. oktober 2012 #21 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har et par episoder jeg kommer på sånn i farta. Var på bursdagen min, og jeg var ganske så full. Drikker ikke så ofte, så det skulle vel ikke så mye til. Vel.. Vi dro til et utested for å danse. Jeg får beskjed om å passe på jakker og vesker mens venninnene mine går for å kjøpe drinker. Plutselig hadde jeg forsvunnet og sto midt på dansegulvet og danset med jakkene og veskene jeg passet på. Senere den kvelden skulle vi drikke tequila. Jeg hadde vel egentlig fått nok. men hadde ikke vett nok til å skjønne det selv. Så skulle jeg ta shotten da, men istedenfor å ta shotglasset, griper jeg tak i saltbørsa og heller nedpå. Må nevnes at jeg er veldig sjenert, men den kvelden var jeg tydeligvis super-sosial og snakket med alle jeg traff på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. oktober 2012 #22 Del Skrevet 28. oktober 2012 Når sant skal sies har jeg endel ting på lager . Eneste teite er at jeg har glemt hva som har skjedd... eller som jeg også liker å kalle d; utilregnelig i gjernngsøyeblikket... Her om dagen hadde jeg besøk av ei venninne. Jeg hadde vært på jobb tidlig, men fant energien til å it! Etter vel mange runder drikke hjemme endte vi på et utested.. Der danser man på bordet, så jeg endte på det bordet.... drita som jeg var tok jeg svalestup uttfor og teiv ned bokstavligtalt hele dansegulvet.. dominoeffekt!! Jeg husker bare klipp av dette... Det beste var at jeg ikke ble kastet ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 28. oktober 2012 #23 Del Skrevet 28. oktober 2012 Gikk på en tequilasmell på en fest. Hun som den gang var venninnen min skulle kjøre meg og typen min hjem, å rett før vi parkerte så hoppa jeg utav bilen for at jeg måtte spy, å venninnen min løp etter for og holde håret mitt, som endte med oppkast i hendene hennes.. Etter og skvælpa nedpå en flaske med Mojito og litt til, så skulle typen min hente meg. Dere skjønner det at, når jeg er full så er jeg superselvstendig! Skulle gå ned trappen som er sånn "lofttrapp", altså veldig bratt trapp. Huska ikke en drit dagen etter, å lurte dermed på hvorfor jeg hadde så vondt i rævva.. Hun venninnen min som kjørte meg hjem den kvelden da jeg kasta opp, fikk en utskjelning av flere grunner i April og siden vi har ikke snakket sammen - i fylla. Sånn ellers så er jeg blid og glad når jeg drikker, jabber med alle om de vil eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 28. oktober 2012 #24 Del Skrevet 28. oktober 2012 Gikk 2 mil.... hjem. I snø og høye hæler. Ha ha! Fikk influensa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. oktober 2012 #25 Del Skrevet 29. oktober 2012 at eg gjekk til sengs med eksen....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 29. oktober 2012 #26 Del Skrevet 29. oktober 2012 En gang så skulle jeg være kjempe lur, så før jeg gikk inn på utestedet så la jeg husnøkkelen i lommeboka, for der husker jeg selvfølgelig at jeg har lagt den! Timene går og mer og mer alkohol innabords og utestedet stenger. Da kommer jeg på husnøkkelen.. hvor er den? Jeg fikk panikk og sto midt i byen og fikk et angstanfall i snøen...ALLE stirrer selvfølgelig på meg.. Når jeg ligger der og kaver og skriker så tenker jeg at jeg må ta frem kortet.for å ta taxi, så jeg titter oppi lommeboka, og ja.. der lå nøkkelen.. da hadde jeg vel brukt en times tid på å grine, skrike og løpe rundt som en gal.. Hahaha.. fy søren så flaut det var... Takk gud for at fylle turene på byen er over for min del.. Også en del karaoke moments jeg har fortrengt ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. april 2022 #27 Del Skrevet 8. april 2022 Kjørt bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå