Gjest Lovise Skrevet 15. april 2004 #1 Del Skrevet 15. april 2004 Hva er det dummeste du har gjort i fylla noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #2 Del Skrevet 15. april 2004 Hva er det dummeste DU har gjort i fylla noen gang Lovise??? Selv nøyer jeg meg med å tilstå at jeg har gjort mye dumt i fylla, mest ting som har blitt flaut for bare meg selv i ettertid, men også dessverre ting som har gått ut over andre. :oops: Derfor sluttet jeg med å drikke meg full, ble litt sjokkert og skremt over hvor mye jeg gjorde i fylla som jeg aldri i livet ville ha gjort i edru tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Trur ikkje eg har gjort så mykje dumt når eg har vore full, eg gitt! Anna enn at eg skravlar umåteleg mykje då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil| Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Øøøh,, for mange år siden var jeg på byen sammen med noen venninner. Etterhvert danset jeg med en fyr, må ha vært full ja for jeg danser ikke ellers.. Men, jaja,, etterhvert så spurte jo denne fyren om jeg ville ha frokost på senga (enda et bevis på hvor full jeg var) :oops: Halloo, jeg hadde vært alene med barna i flere år, alltid stått opp og lagd frokost, og ellers alle måltider. Så frokost på senga hørtes jo helt herlig ut. Var ikke før vi stod utenfor døra hans jeg tenkte over at han hadde kanskje mer i tankene enn frokost.. Jeg lagde meg frokost selv, hjemme! Har klart å gjøre nesten det samme en gang senere :oops: Og gitt bort mobilen min.. Eller, var på byen da med et par venner. Traff noen andre folk. Stengetid. Og vennene mine gikk den ene veien, og vennene til han jeg snakket med den andre veien. Så vennene mine ringte meg, han fyren snakket med dem. De ba han sende meg bortover, og det gjorde han. Mens han gikk motsatt vei, fortsatt snakkende med mine venner, I MIN MOBIL! Så egentlig er dette mine venners tabbe...? Dette er nesten flauere, for det er bare et par år siden. Var på fest, 10 minutters gange unna der vi bor, sammen med ei venninne. Festen var ferdig (egentlig vi også), og vi begynte på hjemveien. Det var vår og skikkelig slapseføre, og nedoverbakke. Det er IKKE kjappere å rulle/krabbe nedover enn å gå! Vi brukte i hvertfall minst 2 timer på veien hjem. Kliss blaute, møkkete, fnisete og veldig fulle braste vi inn til ei venninne som vi syntes skulle ha nashpiel (det ble det).. Men jeg sover mye da! (den som sover synder ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 Rappa blomster fra byens park. Jeg skulle gi de til en kjekk fyr. Trodde jeg!! Da jeg reiste meg opp etter plukkingen, sto Onkel Politi forran meg.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2004 #6 Del Skrevet 16. april 2004 God den Barbie Eg har ikkje gjort noko "dumt", heller mykje pinleg. Spy på offentleg plass på veg til uteplass og litt sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #7 Del Skrevet 16. april 2004 Tredje juledag i fjor gjorde jeg vel noe dumt.. Saken er at jeg ikke husker noe serlig av det. Husker jeg så en fyr som jeg syntes var så fiiin... Vi fikk kontakt, så husker jeg ett glimt av at vi sto på dansegulvet å klina, så har jeg ett bilde av at vi satt i taxi på vei hjem til meg... Så våknet jeg naken inne på badet mitt dagen etter :oops: Har ikke peiling på hvem han fyren var, ikke engang va hans heter.. Litt irriterende, for jeg tror han var ganske så nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. april 2004 #8 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg kysset bestevennen min og ødela vennskapet vårt.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lovisa Skrevet 16. april 2004 #9 Del Skrevet 16. april 2004 Strippet i baren på hotellet vi bodde på i syden da jeg var 17 år. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. april 2004 #10 Del Skrevet 16. april 2004 Det tror jeg ikke jeg har lyst til å rippe opp i... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #11 Del Skrevet 16. april 2004 Ooooooofff... Det må være den gangen jeg og en venninne rappa en blomsterkasse på uteservingen på toppen av St. hanshaugen... Den passet så bra i kassa hennes, samme mål og full av fine blomster! Dagen etter, hadde stått opp og sto på badet. Glemt hele kassa. Hører naboen åpner døra utefor, og "dunk"! Hørte han lo litt for seg selv. Ganske trang gang der oppe så han hadde smelt døra si i kassa som jeg og venninnen min hadde satt utenfor døra mi. Fant ut at det var så mye bugs i den til at vi kunne ha den i stua. Var en smule pinlig da jeg møtte naboen litt senere samme dag... "Jasså, var du ute igår eller?" gliste han... Hmmm, hva får deg til å tro det? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 16. april 2004 #12 Del Skrevet 16. april 2004 Huff, har endel flaue episoder laaaaangt der bak i hukommelsen fra tenårene/tidlig i 20-årene. Tror jeg velger å IKKE grave i dem, rødmer bare ved tanken og er glad for at jeg har blitt voksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #13 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg klenget meg noe veldig innpå en kollega en gang på en jobbfest. Husker at jeg var sikker på at jeg var dødssjarmerende og sexy, men jeg var nok ikke det... Var veldig utholdende, det skal jeg ha, men det teite var at jeg overhodet ikke var interessert i dennne fyren, jeg bare fikk det for meg det og da at jeg MÅTTE sjekke ham opp. Ikke noe moro å gå på jobb på mandag, var ikke veldig diskret mens jeg holdt på heller. Kunne sagt opp på dagen hvis det ikke var for at jeg likte meg så godt der. Typen var skikkelig snurt og hilste ikke på meg mer. Dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 16. april 2004 #14 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har heller ikke gjort så mye dumt, heller pinlig. I fjor sommer hadde jeg for eksempel ikke drukket på veldig lenge, så jeg husket ikke helt hvor mye vin (og hvor fort) jeg kunne helle i meg, så da vi skulle ut etterpå ble jeg dårlig og spydde oppover hele Karl Johan. Det endte med at jeg løp og tok den siste banen hjem (spydde for øvrig i søplekassen inne på t-banen også... :oops: ). Også har jeg rotet med en god kamerat av meg et par ganger... :oops: Det har ikke ødelagt vennskapet vårt eller noe, faktisk er det heller omvendt, men det burde absolutt ikke ha skjedd. Det kommer i hvert fall ikke til å skje igjen, det kan jeg love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 16. april 2004 #15 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg tror ikke jeg har gjort noe dumt i fulla som jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 16. april 2004 #16 Del Skrevet 16. april 2004 Hva er det dummeste du har gjort i fylla noen gang? Underholdt naboene med alt for høy musikk når en mor satt hjemme med sykt barn og ikke kunne gå over til meg og klage. Sagt mye tull og fleipa med folk på gale måter. Spilt fireball. (hjemmelaga ball av papir,tjukk teip og taustomper med bensin som brenner.) Det er kjempemorsomt! Anbefalles! Kompisen min fikk brannskader i trynet etter å ha headet den. Ballen tåler ikke dribling,men pasninger funker fint et par minutter, man må prøve litt for å få skikkelig god ball. Når den flyr igjennom lufta kommer det en tøff "Woooooooooooooooshhhhhh" lyd som bare må høres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil| Skrevet 16. april 2004 #17 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg tror ikke jeg har gjort noe dumt i fulla som jeg kan huske. Du tror!! Man har da alltids "snille" venner som forteller villig bort :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.H.U. Skrevet 18. oktober 2012 #18 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Alkohol og Facebook er ein kanon-kombinasjon, spesielt når ein "blir professor" i alt i fylla.. Det ble nevnt over her, at noen har krabba opp bakker i fylla.Då må eg si at det har eg og gjort, flere ganger.. Bare det at det var grus. Den ene gangen var det ikkje så langt så då mente eg det var morsomt å renne ned igjen ... Og for å toppe det hele, to ganger i svart dress-bukse (den ene var det første gang eg brukte) , Det er vel ikkje helt nødvendig å si at begge var ganske så fargerike dagen etter. Og ingen kan brukes om igjen ettersom de var både hullete og fulle av marker etter steinene og sanden... Vært med på dumme veddemål eg bare var dømt til å tape... På nash-spill, husker ikkje hva det var vi vedda om. Men eg tapte.. Måtte sitte på knærne på gulvet, og spise ny-stekte nudler med pinner. Noe som er ein kunst i seg selv edru. Men det å spise stekt ris, grønnsaker osv. Som gjerne er litt fett i tillegg... Fører til at halve maten datt av pinnene... Og klærne har aldri sett mer eksemplariske ut hverken før eller etterpå Trynt, som nevnt over. Men uten større skader. Har aldri krangla med vakter el. Men blitt rana to ganger i fylla, tatt toget og ikkje gått av på riktig sted. Nermere bestemt, 5 stasjoner for sent i utlandet... Heldig vis var det ein forbipasserende. som stoppa ein taxi, som kjørte meg til hotellet... Men hvem som betalte regninga, er ukjent.... Endret 18. oktober 2012 av T.H.U. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anon Skrevet 18. oktober 2012 #19 Del Skrevet 18. oktober 2012 Må bli den gangen jeg meldte meg inn i søsterklubben til Bandidos på fylla (hadde vist sett litt for mye på Sons of Anarchy, og drukket litt for mye whiskey sour). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2012 #20 Del Skrevet 18. oktober 2012 Ringte en eks, jeg var så dritafull at jeg er glad for at jeg ikke husker hva som ble sagt, jæææææææævla mye syting om at jeg savnet ham og ville ha ham. Vet ikke hva som stakk meg, for det gjorde jeg absolutt ikke, og uka etter fikk jeg "gleden" av å dumpe ham en gang til. STAKKARS mann................................ Anonym poster: 52c539c098463ce52614b516a45ba07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå