*Kaisa* Skrevet 21. april 2004 #41 Del Skrevet 21. april 2004 Ja, jeg får orgasme i misjonærstillingen. Hvis du har trøbbel med det så kanskje det lønner seg for deg å ligge med rompa på en pute for å bli løftet lenger opp mot han. Ellers så skader det ikke å ta ett tak i rompa hans å trekke han tettere til deg. Du kan jo også massere deg selv samtidig. Funker hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne29 Skrevet 26. april 2004 #42 Del Skrevet 26. april 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Kaisa* Skrevet 27. april 2004 #43 Del Skrevet 27. april 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Mulig de har bevist at det er den verste stillingen for å få orgasme for oss kvinner, men de har ikk bevist at det IKKE går an å få det... Det var vel det som var spørsmålet, var det ikke? Hvis du sliter, som det kanskje kan virke som, så kan du jo prøve ut noen av de tipsene som blir gitt i denne tråden. Du kan jo umulig fortelle alle disse kvinnene at deres seksuelle opplevelser ikke er reelle. Noen ganger er det bedre å bare holde kjeft, ikke sant??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 27. april 2004 #44 Del Skrevet 27. april 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Åh, vær så snill - så alle jentene her inne som får orgasme i misjonæren 'lyver det på seg'? Med hvilken hensikt om jeg tør spørre?? For å imponere noen?! Trist at det tydeligvis er så umulig for deg å forstå at MANGE jenter faktisk får misjonæren til å funke helt fint... sier litt om deg mer enn oss andre kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. april 2004 #45 Del Skrevet 27. april 2004 kvinne29 har vel ikke fått orgasme i den stillingen da, antar jeg, og er misunnelig på dere. Og det er jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2004 #46 Del Skrevet 27. april 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Så det jeg fikk i går-hva var det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 27. april 2004 #47 Del Skrevet 27. april 2004 Jeg som mann har tilogmed problemer med å få orgasme da.....så derfor kan jeg aldri tenke meg at jenter kan få det heller.... HA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 18. mai 2004 #48 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg får bare orgasme når jeg har beina samlet jeg. Og da funker misjonærstillingen fint. Men må jo stimuleres da. Gjør det helst selv, for jeg vet jo best hvordan jeg vil ha det. En vibrator er et fint hjelpemiddel forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 19. mai 2004 #49 Del Skrevet 19. mai 2004 Har aldri fått orgasme jeg :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. mai 2004 #50 Del Skrevet 20. mai 2004 ja noen jeg kjenner har fått det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2004 #51 Del Skrevet 22. mai 2004 Synes misjonæren er en av de deiligste jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #52 Del Skrevet 24. mai 2004 Orgasme har mye med følelser og tanker å gjøre. Det er de som får orgasme bare ved å knipe sammen skjedemusklene. Det er kjemiske reaksjoner i kroppen som skjer fordi man føler opphisselse av en situajson.. Så jeg tror at hvis du skal få orgasme ved den stillingen, må du nok forandre tankene dine. Tenker man at "dette går ikke", er det vanskelig å få det til å gå.. Men det har ikke bare med deg å gjøre, men med partneren også. Klarer han å få deg til å "tenke" deg bort fra den holdningen..? jeg mener ikke at det er viktig å få orgasme ved alle stillinger, det viktigste er at man har det fint sammen og trives sammen i den intime delen i forholdet.. Vil du ha orgasme? bruk de metodene som trengs for deg, og bruk de andre som supliment for et godt intimt forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 24. mai 2004 #53 Del Skrevet 24. mai 2004 Så jeg tror at hvis du skal få orgasme ved den stillingen' date=' må du nok forandre tankene dine. Tenker man at "dette går ikke", er det vanskelig å få det til å gå.. Men det har ikke bare med deg å gjøre, men med partneren også. Klarer han å få deg til å "tenke" deg bort fra den holdningen..?[/quote'] Jeg for min del er veldig glad i misjonæren, for da kan vi ha øyekontakt, eller han kan ligge tett inntil meg så jeg kjenner lukten av håret hans... sånne ting gjør at jeg får ekstra utbytte av den stillingen uasett om den kanskje ikke er optimal fysisk sett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BREKKA LILL Skrevet 24. mai 2004 #54 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg for min del er veldig glad i misjonæren, for da kan vi ha øyekontakt, eller han kan ligge tett inntil meg så jeg kjenner lukten av håret hans... sånne ting gjør at jeg får ekstra utbytte av den stillingen uasett om den kanskje ikke er optimal fysisk sett . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. mai 2004 #55 Del Skrevet 25. mai 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Min tidligere mann, og min siste elsker har begge en penis som peker litt opp ytterst, litt bananbøy - dette gjør at de treffer g-punktet veldig godt faktisk. Har kun hatt orgasme i misjonærstilling med disse to. Andre menn som ikke har den bøyen på penisen sin må ta i bruk andre midler. Ellers blir klitoris også ganske godt stimulert ved at man presser mannen inn mot seg og rir med ham i bevegelsene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. mai 2004 #56 Del Skrevet 26. mai 2004 Dere jenter er noen skrytepaver! Hvem prøver dere å lure? Til og med orgasmeforskere har bevisst at misjonærstillingen er den verste stillingen for å få orgasme, for kvinner. Mannen stimilerer bakveggene av vagina, istedenfor g-punktet. Dessuten er penisen langt borte fra klitoris. Verken du eller noen som helst "orgasmeforsker" kan fortelle meg hvordan jeg får mine orgasmer, det er det dummeste jeg har hørt! Kun jeg, og partneren min vet hvordan jeg får mine. Orgasmene sitter i hodet. Jeg får orgasmer på flere måter, noen ganger en kombinasjon, noen ganger kan jeg "plassere dem" Men ja, det er fullt mulig å få vaginal orgasme, klitoral orgasme, puppeorgasme og kysse-bite-i-nakken-orgasme! Og det er ikke skryt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #57 Del Skrevet 27. mai 2004 hvordan blir man orgasmeforsker egentlig.. og hvordan forsker man på orgasmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 27. mai 2004 #58 Del Skrevet 27. mai 2004 Ved å få så mange som mulig???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. mai 2004 #59 Del Skrevet 27. mai 2004 holder ikke bare å få mange man må dem i forskjellige stillinger også da.. jeg tror jeg skal begynne å forske på mine egne og andres orgasmer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 27. mai 2004 #60 Del Skrevet 27. mai 2004 Jeg får orgasme i uansett stilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå