Gå til innhold

Får noen av kvinner orgasme i misjonærstilling?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Får det, men ikke med hvem som helst.

Må bevege meg og være aktiv selv under akten selvfølgelig, og han må også ha en forståelse av min anatomi og møte meg i bevegelsene. tar tak i rumpa på'n og presser ham mot meg (og han må være hard nok til at jeg kjenner ham mot g-punktet - alle menn er nemlig ikke harde nok) så kommer jeg så det griner. Helt ukontrollerbare orgasmer de der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har aldri fått g-punkt orgasme, men i begynnelsen av forholdet så hadde jeg en spesiell teknikk nå vi hadde misjonær at jeg holdt ganske hardt rundt sambo og han bare presset seg mot meg mens jeg gnidde meg intil han frem og tilbake, og da kom jeg faktisk etter en liten stund. Da fikk jeg gnitt klitoris intil penisroten, og det funka topp! :-) .. blei dritsliten da, men det var virkelig verdt det!!!:) Nå har begge to lagt på seg litt, så det er litt vanskeligere og tyngere med han oppå, og iallefall når jeg har finni ut at bakfra er mye mer lettvint (for meg da :sjarmor: ) og da kommer jeg enda hardere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake
Til du som sier du får orgasme hos gynekolog.. Er du sikkert på det er orgasme du får og ikke bare rykninger da?

Rykninger kan man få ved bare stimuli uten å være sexuelt opphisset, men for å få orgamse med alt det innebærer må man jo være kåt og sexuellt opphisset da.

Er det lik orgasme som du får ved sex?

Man = folk flest men jeg får det også hvis jeg går med tampong og hoster/ler, jeg spørte lege om dette og de sa det er uvanlig men ikke unormalt hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Man = folk flest men jeg får det også hvis jeg går med tampong og hoster/ler, jeg spørte lege om dette og de sa det er uvanlig men ikke unormalt hvis dere skjønner.

Så deilig då.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

:o Utrolig! (men hun gynekologen må jo ha merket det.. det syns jo?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nesten hver gang. Beveger litt på meg som andre her sier at de gjør, og har inegn problemer med å komme da. MEN sexen må vare mer ett par minutter for at jeg skal komme i den stillingen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både med nåværende partner og den forrige har jeg foretrukket "misjonæren", fordi det funker best. Han må imidlertid legge seg såpass godt nedpå meg at han gnir over klitoris samtidig. Er desverre ikke av de heldige utvalgte som kan få vaginal orgasme - sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg ba ikke om det folkens! :frustrert: Det er bare fint å ha i senga!

:ler: Eg erta ikkje, meinte det når eg sa det var deilig. For litt deilig er det vel å få orgasme så lett....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er at jeg ikke kan komme i det hele tatt med han inni meg! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...Føler faktisk ingenting,,Kan noen hjelpe meg? Jeg må bli befølt andre steder for å komme...Jeg er bare 17 da, men føler jeg har litt erfaring allerede...Men det er et stort problem, for jeg klarer liksom ikke nyte selve samleiet...!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Men kjære, Mila -

det er fullt lovlig å bruke fingrene i tillegg, samtidig som han er inni deg.

Du kan sitte oppå ham og bruke fingrene samtidig, enten med ryggen mot ham eller forsiden mot ham. Da kan du dessuten bestemme selv hvor hardt du vil sitte ned på ham også, og du kan gni hele underlivet ditt mot ham, fordi du selv bestemmer hele farten. Dere kan ligge sideveis med han inni deg bakfra og så kan han eller du selv bruke en hånd mellom bena dine på klitoris. Det er mange muligheter, og det skal faktisk litt til å få orgasme for en kvinne uten annen stimuli enn at han er inne i henne.

Du er ung ennå, dere må leke dere frem til løsninger som funker for begge, og det er om å gjøre og tørre å legge sjenansen til side og ta det du vil ha, be om det du vil ha. Fortelle ham hva du vil.... Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er misjonæren den stillingen som krever minst innsats i orgasme-sammenheng, ettersom klitoris også blir stimulert av mannens bevegelser. Hever han overkroppen litt vil han også treffe det berømte g-punktet. Misjonæren er undervurdert! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jeg får. Hvis jeg ikke bare ligger der selvsagt :roll: Spesielt hvis jeg legger beina rundt ham og presser ham inntil meg :oops: Men et helt samleie i misjonær høres litt kjedelig ut, har ikke hatt det siden jeg var sytten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Virvar

Når dere ligger i mosjonæren - ligger dere med bena utstrukket da? Noen sa en gang at for at det skulle være misjonærstilling så skulle begge ligge med strake bein. Men det føles liksom mer naturlig å skreve med bena rundt han. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Når dere ligger i mosjonæren - ligger dere med bena utstrukket da? Noen sa en gang at for at det skulle være misjonærstilling så skulle begge ligge med strake bein. Men det føles liksom mer naturlig å skreve med bena rundt han.  :roll:

Begge deler, alt etter som. Det er forresten himla deilig å ligge med samla ben under misjonær, da sklir liksom pikken over klitten på en innmari deilig og stimulerende måte. Slit med orgasmen i misjonær? prøv den varianten.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og får orgasme i alle stillinger og nesten hver gang...Men seff så er ikke det alle jenter som får det til,han kan jo bruke fingrer mens han er inni deg og :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...