Gå til innhold

Får noen av kvinner orgasme i misjonærstilling?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest MonicaK

Kan noen jenter her gi noen tips om hvordan man skal få orgasme i misjonærstilling? Etter 5 år med seksuell erfaring har jeg ennå ikke lykkes å oppnå orgasme i denne stillingen :-(

Er det noe jeg eller partneren min kan gjøre for å lykkes? Eller er det slik at ingen av kvinnene får orgasme i misjonnærstilling? Skal jeg gi opp håpet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Har aldri opplevd det selv, og savner det ikke heller. Får orgasme på andre måter, og er ikke opptatt av at det må være orgasme på den eller den måten for at det skal være godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Be partneren din massere klitoris samtidig da......

Funker bestandig det :sjarmor:

Da er det lettere å massere den selv, for da kan han konsentrere seg om sitt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Be partneren din massere klitoris samtidig da......

Funker bestandig det :sjarmor:

Er ikkje det litt vanskeleg med klitoris-stimulering i misjonærstillingen då? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

det jeg pleier å gjøre er å "løfte meg" litt opp sånn at den kommer lengre inn, og det funker! Men så får jo jeg orgasme hos gynekolog også da :oops: faen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
det jeg pleier å gjøre er å "løfte meg" litt opp sånn at den kommer lengre inn' date=' og det funker! Men så får jo jeg orgasme hos gynekolog også da :oops: faen[/quote']

Gjør du???!??! Sånn deilig at du bir andpusten og får små kramper? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Nei sånne ubehagelige rykninger i underlivet, hun vred jo den testegreia hit og dit og jeg har følsomt g-punt. Så for ikke å stønne måtte jeg hoste! Hhhøhææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Nei sånne ubehagelige rykninger i underlivet' date=' hun vred jo den testegreia hit og dit og jeg har følsomt g-punt. Så for ikke å stønne måtte jeg hoste! Hhhøhææ![/quote']

:ler: Morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Jeg får orgasme med å ligge underst, ja. men bør helst ha sittet på topp ei stund og hatt det godt ei stund først. Men ikke nødvendigvis. Liker godt å legge beina på skuldrene hans, eller klemt opp mot brystkassen min. Orgasmer= no problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Jeg får orgasme i misjonærstillingen. Mulig det har meg å gjøre at jeg flytter meg litt rundt, som en skrev over her. Føttene bak hodet,over skudlrene hans, rett oppog samlet osv, vet ikke om det da kalles misjonærstiling lengre, men ja, jeg får orgasme i "vanlig" misjonær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

En ting, om dere har en annen stilling først, doffy fek, er det mye mer følsomt i misjonæren, iallfall for meg, jeg skriker! haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Nei sånne ubehagelige rykninger i underlivet' date=' hun vred jo den testegreia hit og dit og jeg har følsomt g-punt. Så for ikke å stønne måtte jeg hoste! Hhhøhææ![/quote']

:hoho: stakkars deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Til du som sier du får orgasme hos gynekolog.. Er du sikkert på det er orgasme du får og ikke bare rykninger da?

Rykninger kan man få ved bare stimuli uten å være sexuelt opphisset, men for å få orgamse med alt det innebærer må man jo være kåt og sexuellt opphisset da.

Er det lik orgasme som du får ved sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Nei, ikke misjonær, men det har vært nære, så det er nok mulig. Men det er ikke noe jeg stresser med, det er fint likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten Gitte

Ja, det får jeg hver gang.

Presser meg mot ham, og kjører neglene inn i rumpen hans... Deilig!

Tips: Øv med pute. Det var samme teknikken jeg benyttet da jeg oppdaget kroppens herligheter som ganske liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

Veldig ofte, og blir ikke "tatt på" av han mens vi gjør det. Men det er vanskelig for kvinner å få orgasme bare ved vaginal stimulering, så det er nok høyst sannsynlig stimulering av klitoris i bilde også selv om han eller vibratoren ikke stimulerer deg i tillegg til penis.

For de som har problemer kan det hjelpe med en pute under rompa så du kommer lengre opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...