Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #21 Del Skrevet 19. april 2004 Må legge til at jeg suger han ALLTID HVER kveld før vi legger oss.. dette elsker jeg, men det er liksom ikke mer enn dette... Denne blemma har jeg gjort noen ganger da jeg var gift også. Startet jo egentlig for å gjøre ham kåt, men så ble jeg så revet med at jeg tilfredsstilte ham helt, hvorpå han snudde seg over på siden og sovnet, og jeg lå der klar som et egg...... Det er megaegoistisk av ham, jeg ville aldri gjort det mot ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #22 Del Skrevet 19. april 2004 Han her høres ikke god ut om jeg skal være ærlig. Det JEG reagerer mest på er at han ba deg om å slanke deg fordi han ikke tente på deg da du var overvektig! Og nå har du spiseforstyrrelser. Indirekte er det jo HAN som har påført deg disse!!! Nei, ærlig talt. Jeg må bare spørre. Tror du ikke du kan få noen annen, siden du tar til takke med denne typen? Jeg er selv overvektig (1,62 høy og 74 kg), men hadde samboeren min sagt ETT ORD negativt om min kropp så hadde jeg gått fra han på flekken. Og ja, jeg elsker også typen min, det er ikke det dette handler om. Det handler om å bevare litt selvrespekt! Jeg blir igrunnen ganske forbanna over at det går an åoppføre seg slik han gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 19. april 2004 #23 Del Skrevet 19. april 2004 Sitat slettet. Remyline Moderator Unnskyld meg, men jeg synes slike kommentarer er litt unødvendige i og med at det kanskje, muligens er en liten sjans for at det sitter en person som har dette problemet og venter på gode råd... Ja det er sikkert flere historier vi får presentert som mildt sagt ikke er helt nær sannheten, men må dere legge inn et innlegg om dette da? Forøvrig høres mannen din kåt nok ut han, problemet er vel snarere enten at du ikke har gitt noe uttrykk what so ever at du ønsker å ha sex med ham slik at han ikke tror du har noe behov eller at han bare er en superego tosk. Det første lyder lite sannsynlig i mine ører men må være åpen for at det tross alt kan finnes en annen forklaring enn at han bare er helt dust. Kan kanskje henne at han er utro som noen skriver, men å dra det som konklusjon på grunnlag av hovedinnlegget er umulig. Du får ta det opp med ham om det er aldri så vanskelig, og blir du ikke møtt av et troverdig forsøk på å prøve å forstå i det minste, synes jeg du burde revurdere hele mannen. (Med mindre dette ikke er så viktig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå