Gå til innhold

Unge karrieremenn kjøper sex fra pene horer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

"ikke fortell meg at dere har et reellt behov for en kvinne, et behov som ikke kan stilles på egenhånd."

Igjen, så er det faktisk noe annet å knulle enn å dra'n.

Det er ikke det samme med brødskiver som med sjokoladekake heller, men mitt fysiske behov for mat blir dekket like bra (og mer fornuftig) med brød ;)

Akkurat slik er det med horer også; du kan umulig ha et behov (slik normale mennesker definierer behov) for å gå til en hore!

Dette er en "lyst" som du fint kan velge bort (velge andre alternativer). En person som med tanke på alle aspekter femdeles synes at horer er det beste alternativet, er en person jeg er svært glad jeg slipper å forholde meg til i det daglige liv! :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er typisk de norske jentene å bli sure for at mannen deres besøker prostituerte!  

Se på Spania og Frankrike..der er det mye mer normalt at mannen har en elskerinne på si. Dette er "dama hans" klar over: sånn er det bare.  

Hvorfor skulle ikke norske kvinner tåle det samme? Hvorfor må DERE tas i med silkehansker?  

Dere må la en mann få være en mann! Og en mann har behov for flere kvinner!!

Hvem har sagt noe om å bli tatt i med noen som helst hansker her? Det er et spørsmål om å godta oppførsel fra partneren som en selv finner svært ødeleggende for forholdet, og det burde absolutt ingen gjøre. Det er mye jeg må godta her i verden - at sjefen er en surpodde, at parkeringsavgiftene er høye og at røyk er blitt en luksusvare - men forholdet mitt, det kan jeg stille akkurat de krav til som jeg ønsker, for meningen med å ha en kjæreste er nemlig noe som skal gjøre livet lettere og bedre, ikke verre. Du liker ikke mine betingelser, det betyr bare at du og jeg aldri ville passet sammen.

Jeg synes ikke noe om at "det og det bare må godtas, fordi menn er sånn". Skal dere ha noen som helst sjanse for at meningene deres skal bli akseptert så må dere jammen forklare oss bedre hvorfor det er så jævla viktig å dyppe pikken i flest mulig kropper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi menn går til horer hvis vi føler for det. ferdig med den saken.

Det ER forskjell på å dra'n og ha sex med en ONS/hore.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik er det med horer også; du kan umulig ha et behov (slik normale mennesker definierer behov) for å gå til en hore!

Det var jo nettopp det jeg sa. Man trenger ikke å prøve å rettfediggjøre det ved å snakke om "behov". Det er nok med å rett og slett ha lyst på sex, og ferdig med det. Kanskje har man ikke tid til å sjekke opp en ONS på byen, og dessuten kan det bli problemer med ONS hvis det er misforståelser.

Dette er en "lyst" som du fint kan velge bort (velge andre alternativer).

Men alternativene er kanskje ikke gode nok, eller man har ikke tid/ork. Det er jo det som er hele poenget med saken. Unge, suksessfulle karrieremenn har ikke til til kjæreste eller tid til å sjekke opp damer, og de har lyst på sex.

Og som sagt, å nappe løken er ikke det samme som sex. Hvis du tror det, så vet du veldig lite om menn flest.

En person som med tanke på alle aspekter femdeles synes at horer er det beste alternativet, er en person jeg er svært glad jeg slipper å forholde meg til i det daglige liv! :kvalm:

Du er ganske godtroende... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om at "det og det bare må godtas' date=' fordi menn er sånn". Skal dere ha noen som helst sjanse for at meningene deres skal bli akseptert så må dere jammen forklare oss bedre hvorfor det er så jævla viktig å dyppe pikken i flest mulig kropper[/quote']

Nå tar du helt av igjen. Jeg siterer mitt forrige innlegg:

"Det er jo det som er hele poenget med saken. Unge, suksessfulle karrieremenn har ikke til til kjæreste eller tid til å sjekke opp damer, og de har lyst på sex."

Det er ikke at de dør hvis de ikke får sex. De er rett og slett kåte. De har lyst til å knulle. De går til prostituerte, fordi det er det enkleste, og en løsning som passer for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alternativene er kanskje ikke gode nok' date=' eller man har ikke tid/ork. Og som sagt, å nappe løken er ikke det samme som sex. Hvis du tror det, så vet du veldig lite om menn flest.[/quote']

"gode nok"? Dersom det bare er akkurat å få tilfredsstilt seksuelle lyster man går etter, kan man nok tenke slik, men at vi også ser på andre sider ved situasjonen er vel det som skiller mennesket fra dyrene?

At napping og sex er det samme har jeg aldri påstått. Napping er bare for å "få tømt seg" som du så sjarmernede sier det, men sex handler også om den andre personen.

? Heller det en å ha mistet troen på mennesket som du tydeligvis har! Og jeg er faktisk svært sikker på at jeg ikke omgås mennesker som er horekunder.. Det har noe med holdninger å gjøre. Dine holdninger som skinner gjennom her er forkastlige og jeg ville rygget unna en person som hadde denne typen syn på menneskeverdet, egen vile osv om du var horekunde eller ei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er ikke lett å lure, det er jeg sikker på. Jeg er sammen med samboeren min så godt som hver time, hver dag, og når vi er fra hverandre VET jeg alltid hvor han er og kjenner folkene han er sammen med. Har ikke vært ute på byen uten hverandre på et år, og han ber meg ofte lese meldingen hans når mobilen piper og han f.eks er opptatt med å spille playstation eller noe, eller å gå inn på mailen hans og lese den høyt dersom det popper opp "ny e-post" mens jeg sitter på PCen. Jeg har også et godt vennskapsforhold med hans venner og kjenner alle telefonnummer på mobilen hans.

Dessuten, hvis noen gidder å bruke timesvis på å dele sine innerste tanker rundt forhold og det som følger med, gjentatte ganger og med innlevelse og følelser, og det viser seg at han bare dikter opp ting, så er det mer han som kaster bort livet sitt på feil plass enn meg.

Fy faen! Jeg er glad jeg ikke er sammen med deg! Du virker som en ganske forferdelig person kort og godt. Påståelig og sykelig overvåkende.

Ugh :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! Jeg er glad jeg ikke er sammen med deg! Du virker som en ganske forferdelig person kort og godt. Påståelig og sykelig overvåkende. Ugh  :roll:

Ja, Viva må virkelig være en forferdelig person som engasjerer seg i livet til en åpen kjæreste (det var vel han som frivillig blottla livet sitt slik jeg leste det.. )

Da er det myyye bedre å fly til horer, ja.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen! Jeg er glad jeg ikke er sammen med deg! Du virker som en ganske forferdelig person kort og godt. Påståelig og sykelig overvåkende.

Ugh :roll:

Jo takk. Til din informasjon har jeg aldri overvåket noe som helst eller spurt og gravd om noenting. Men jeg skjønner at jeg må være fryktelig forferdelig å leve med fordi jeg ikke lukker ørene og roper LALALA når han forteller meg ting eller ber meg lese smsen hans

:roll: right back at yah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

en del "karrierebevisste", "fremmadstormende" menn holder seg med det vi kaller "Golddiggers" for å vise frem at de har råd til en "kostbar" kvinne.

Hvis disse mennene blir skuffet er det deres egen feil, de burde heller finne damer som er interessert i dem for deres egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Få seg no'

Målet er ikke å få damene interessert- men å få seg noe!

Det er en viss forskjell på de to tingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler nettopp å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster. Hvem er du som skal dømme om en eller den andre måten å gjøre dette på er feil eller forkastelig, så lenge det er mellom to voksne, samtykkende mennesker?

? Heller det en å ha mistet troen på mennesket som du tydeligvis har! Og jeg er faktisk svært sikker på at jeg ikke omgås mennesker som er horekunder.. Det har noe med holdninger å gjøre. Dine holdninger som skinner gjennom her er forkastlige og jeg ville rygget unna en person som hadde denne typen syn på menneskeverdet, egen vile osv om du var horekunde eller ei!

Mine holdninger er at folk må få gjøre som de vil så lenge det ikke skader andre. Dessuten prøver jeg å forklare deg/dere hvorfor unge, suksessrike menn går til prostituerte. Dette kunne dere også lest om i artikkelen, men dere valgte heller å gå til frontalangrep mot prostitusjon, og lire av dere gammelkristelig moral som hører hjemme i middelalderen.

Det som skiller oss to er at du tror du vet det beste for alle andre, og jeg ønsker å la folk avgjøre selv hva som er best for dem. Hvem av oss har mistet troen på mennesket, sa du? Siden du tilsynelatende ser ut til å mene at voksne mennesker ikke skal kunne ta de valgene de selv vil, men at du skal sette grenser for alle, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kult! Disse jentene vet hvordan en mann skal tilfredsstilles, det vet neimen ikke mange andre trrreige og kjipe jenter i dette landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det handler nettopp å få tilfredsstilt sine seksuelle lyster. Hvem er du som skal dømme om en eller den andre måten å gjøre dette på er feil eller forkastelig' date=' så lenge det er mellom to voksne, samtykkende mennesker??[/quote']

ONS er eksempel på noe som er mellom to voksne samtykkende mennesker. Å gå til en hore er noe helt annet! Da støtter du opp om et system som utnytter kvinner og der overskuddet går til organisert krimialitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt kult! Disse jentene vet hvordan en mann skal tilfredsstilles' date=' det vet neimen ikke mange andre trrreige og kjipe jenter i dette landet.[/quote']

Kanskje fordi altfor mange menn ikke vet hvordan de skal tilfrdestille en kvinne? Men tenker mest på seg selv og sin egen tilfredstillelse..

Om målet er til enhver tid å få tømt seg så er det ikke svært mange damer som gidder det, uten å få betaling for det... Vi lever i 2004, kvinner er ikke lenger objekter for menns seksualitet som menn kan forvalte slik de vil. Vi vil ha noe tilbake. Og markedet er stort så vi velger selvsagt menn som vet hvordan de skal tilfredstille en kvinne, da tilfredstiller vi også - med glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars, Oslo

Sex er mannens rett- og kvinnens plikt.

Likestillingen har gått altfor langt og kvinnene er ikke lenger kvinner...noe har blitt fryktelig skjevt og galt.

Jeg foretrekker horer: da får man full oppvarting! Slipper kjedelige norske kjipe jenter uten fantasi.

Og JA: vi menn må få tømt oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er mannens rett- og kvinnens plikt.

Likestillingen har gått altfor langt og kvinnene er ikke lenger kvinner...noe har blitt fryktelig skjevt og galt.

Jeg foretrekker horer: da får man full oppvarting! Slipper kjedelige norske kjipe jenter uten fantasi.

Og JA: vi menn må få tømt oss!

Hehe ja du kan få sagt det Lars.

Bare hold deg til horene du, så slipper jeg å dette borti deg på min vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...