Gå til innhold

Unge karrieremenn kjøper sex fra pene horer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg synes menn skulle gjort mer som kvinner når de ønsker å "tømme" seg. De aller aller fleste Kvinner bruker sexleketøy og kjøper ikke mannlige horer. Nå er det så mye bra å få, også for menn...Om det kun er å tømme seg som er målet. Ikke utnytter man noen, ikke sårer man noen. Må jo være en mye bedre følelse det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mennene før tømt seg og jentene tjener penger. Verdens eldste byttehandel dette.

Forøvrig kan man syntes synd om jentene som går på "strøket" og er avhengig av penger for å overleve. Men så lenge det finnes pene og oppegående jenter med andre muligheter i livet som tilbyr sex mot penger, så vil det være kjøpere. Det er ikke noe mer moralsk forkastlig at "unge fremmadstormende menn" kjøper sex av jenter, enn at "unge jenter med muligheter" finnansierer studier, biler og andre ting ved å selge sex og tjene svarte penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror det kan være noe i det at "slike menn" sikter etter svært pene jenter osv fordi de mener at de må ha "det beste". Desverre har mange av disse lært seg å se på hår og sko osv mer enn på virkelig skjønnhet og stil og de mest utspjåkete jentene har vel også en tendens til å være tilsvarende kravstore tilbake.. Ikke rart det blir full kræsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Er det virkelig bare for å få tømt seg' date=' må det da være like bra med høyrehånden??? Enkle problemstillinger krever enkle løsninger..[/quote']

Ja ærlig talt! Menn ronker, griser bruker horer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ja ærlig talt! Menn ronker' date=' griser bruker horer![/quote']

Det er like deilig å knulle ei hore som andre jenter, de har det samme utstyret. Så om Menn ronker, ja så blir det ikke noe pikk på dere heller!!! Hva faan får dere til å tro at dere er så mye bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg skal for ordens skyld svare orntlig på dette.. :o

"Utstyret" er selvfølgelig det samme på horer som på andre jenter, men dersom det bare er dette "utstyret" som er poenget, hvorfor ikke bare bruke høyrehånda?

At menn ronker er da svært vanlig og betyr slett ikke at de ikke tilfredsstiller sin kjæreste også. De fleste parforhold inneholder onani hos begge parter i tillegg til sex sammen. Sex og onani suplerer.

Hva som får oss til å tro at vi "er bedre" enn horekunder?

Som horekunde støtter du et kriminelt nettverk som utnytter mennesker.

Dette er altså en meget "dårlig" ting å gjøre... Det er altså bedre å ikke gjøre dette, enn å gjøre det (henger du med fremdeles?)

Det å "få tømt seg" finnes det mange ulike metoder for. Mange helt akseptable som høyrehånda, sex-lektetøy og hjelpemidler, one-night-stands, forhold, fucking-friends osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg få frem at jeg er en Mann som kan betraktes som Kariere menneske. jeg er ung og jobber mer en hva som er normalt. Men NEI jeg bruker ikke horer.

Når jeg nå ikke jobber er det ikke langt unna at jeg må rett i seng, for å bli klar til neste dag. jeg har i gjennomsnitt 2 timer på meg på kvelden til overs som jeg ofte bruker på å drikke kaffe med venner. Det er ikke lett å møte noen som det kan bli et forhold med, når man ikke har tid og overskudd nok til å kunne sette dette som pri 1. (ja det er kjipt at jobben kommer først, men jeg håper på bedre tider om ei stund, og nei det er ikke først og fremst på grunn av penger)

Det jeg savner mest for min del er vel ikke akkurat det å få tømt seg, men heller det å ha kropskontakt med et kvinnemenneske igjenn. Jeg vet ikke om dere andre savner slike banale ting etter å gå i flere år, med kunn en klem hver halvår fra familien.

For min del blir det å ha en one night eller ei hore så og si det samme, med visse forskjeller... kjenner ingen av dem, vet ikke om de har sykdommer og det er vel størst sannsynlighet for at jeg møter hora igjenn. Det at jeg heller ville valgt en one night forran ei hore må ligge på den holdningen jeg har i forhold til ei hore.

det finnes i min verden mange forskjellige former for horer, du har de som gjør det for penger i hånda, de som gjør det for å få en ting (eks smykke, tur etc). Jeg kjenner så alt for mange jenter som drar ut på byen uten penger og blir spandert på hele kvelden, det er såpass ille at jeg begynner å lure på om ikke hora er sikrere, mer pålitelig og innimellom billigere enn å satse på one night stands.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anneline

Jeg driter i om menn oppsøker såkalt oppegående prostituerte som gjør dette frivillig. Jeg driter også i om unge menn nåtildags ikke er interessert i faste forhold, det er noe de må finne ut av selv.

Forhold er krevende, og ikke alle har ressurser til å takle både det og en krevende jobb i dagens samfunn.

Det jeg reagerer på er at mange går til damer de VET er blitt tvunget inn i prostitusjon. Da dreier det faktisk ikke bare om å tømme seg lenger, men om at man er med på å opprettholde slaveri og barbari, våpenhandel og narkotikatrafikk.

Hvis man klarer å overse alt dette bare fordi man er litt kåt, så bør man kanskje begynne å vurdere hvem man er som menneske, og hvilken moralsk ballast man har fått med seg her i livet.

Å ha slike mennesker i såkalt ledende stillinger er nærmest ansvarsløst, ettersom de antagelig har samme slette gangsynet ellers i livet og i yrkeslivet. Man er gjerne seg selv overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man lese om de utenlandske kvinnene i prostistusjon i Oslo, FAFO-rapporten Crossing borders: http://www.fafo.no/pub/rapp/426/index.htm

Fra Pressemeldingen:

( http://www.fafo.no/nyhet/8mars-pm.htm )

Hovedresultater:

* Det var rundt 600 prostituerte i Oslo i oktober 2003. En tredjedel av disse var av norsk opprinnelse.

* Blant de utenlandske prostituerte var den største gruppen fra Asia, og den nest største gruppen var fra Sentral- og Øst-Europa.

* Flertallet av de utenlandske prostituerte hadde statsborgerskap eller varig opphold i Norge. Mange av dem har ikke hatt prostitusjon som mål for reisen, flertallet solgte sex for første gang mer enn ett år etter at de kom til Norge.

* De fleste prostituerte fra Sentral- og Øst-Europa var i Norge på midlertidig opphold. Av disse debuterte to av tre som prostituerte for mindre enn ett år siden. Fire av fem hadde aldri solgt sex i andre land enn Norge. To av tre hadde forsørgeransvar for yngre søsken eller egne barn, og halvparten forsørget en av sine foreldre. Prostituerte fra Sentral og Øst-Europa var den yngste gruppen - mens gjennomsnittsalderen for de prostituerte i Oslo er litt over 30 år, var halvparten av de prostituerte fra Sentral og Øst-Europa under 23 år.

* Våre intervjuer med ofre for menneskehandel i Litauen, Ukraina og Albania viser at kvinner kan bli alvorlig utnyttet i prostitusjon, uten at de nødvendigvis er fysisk innestengt. Det finnes mange andre former for tvang og manipulasjon som bakmenn og halliker bruker for å kontrollere kvinner og utnytte deres prostitusjon.

* Det er vanskelig å avdekke tilfeller av menneskehandel og utnyttelse i prostitusjon uten at kvinnene selv er villige til å fortelle om situasjonen de er i. Manglende tillit til politi og offentlige institusjoner gjør at mange vegrer seg for å gi slik informasjon.

* Ofre for menneskehandel forblir ofte i en situasjon med alvorlig utnyttelse fordi de mangler informasjon om landet de oppholder seg i, hvilke rettigheter de har, og hvor de kan få assistanse.

* En av rapportens hovedkonklusjoner er at det er svært vanskelig å trekke klare grenser mellom prostitusjon og menneskehandel der det er bakmenn og halliker involvert. Kvinner som av ulike grunner har valgt å gå inn i prostitusjon kan like fullt bli utnyttet og således bli ofre for menneskehandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er da også mann og opptatt av jobben. Mye av tiden går med til den. Jeg er dønn sliten etter jobb. Jeg må si at jeg blåser i om horene er med i et handelsnettverk eller ikke. Slavehandel-samme hva- som overarbeidet mann trenger jeg ikke nok en bekymring! Kvinner bør lære seg til å forstå at det er helt nødvendig for en mann å få tømt seg- rett og slett! Da er det uviktig om det er fra slaver, horer, ONS eller whatever. Vi menn er ikke SÅ nøye på det. Bruk kondom, betal for deg og få hva du er ute etter.

Simple as that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da også mann og opptatt av jobben. Mye av tiden går med til den. Jeg er dønn sliten etter jobb. Jeg må si at jeg blåser i om horene er med i et handelsnettverk eller ikke. Slavehandel-samme hva- som overarbeidet mann trenger jeg ikke nok en bekymring! Kvinner bør lære seg til å forstå at det er helt nødvendig for en mann å få tømt seg- rett og slett! Da er det uviktig om det er fra slaver, horer, ONS eller whatever. Vi menn er ikke SÅ nøye på det. Bruk kondom, betal for deg og få hva du er ute etter.

Simple as that.

Men da er det fint at du synes horer er greit, for med slike holdninger tror jeg det blir vanskelig for deg å havne i et ordentlig forhold.

Jeg ville skydd deg som pesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er det fint at du synes horer er greit, for med slike holdninger tror jeg det blir vanskelig for deg å havne i et ordentlig forhold.

Jeg ville skydd deg som pesten.

:enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simple as that.

Jo takk, vi VET at noen menn er enkle, og slett ikke så nøye på det! Noen av dere har jo heller ikke noe valg ikke sant? Om dere i det hele tatt skal få dyppet staken. Menn som forfekter slike holdninger som du skyr skikkelige kvinner som pesten, derfor blir dere tapere på markedet. For noen fattige liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder "å bry seg hvor man stikker staken" så vil jeg heller stukket staken inn i ei jeg vet er hore enn ei jeg møter på byen (ONS).

ikke det, mange av de man møter på byen kvalifiserer som horer de også... bare at man "kjøper" med mer normal valuta (drinker) og mat.

Og ja jeg har snakket med flere jenter som ikke tar med seg penger på byen, forde de finner seg bare en stakkars mann til å spandere på dem hele kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har lest dette med interesse og er forundret over jenters aggresjon og fordømmelse på området. Jeg har bare fine erfaringer med prostituerte. De er som andre kvinner. Klart vi betaler, men det gjør vi indirekte med dere andre jenter også! Bare på en annen måte.

Jeg kommer til å fortsette med horebesøkene mine. De er en adspredelse i en ellers hektisk hverdag. Hvorfor tror dere ellers horene har eksistert over hele verden så lenge mennesket har eksistert?

Jeg takker gud for horene. De er vidunderlige. Jeg synes ikke jenter skal se ned på dem eller skylde på slaveri osv. ONS er ikke et dugg bedre. Vi menn tør ofte ikke si det høyt, men i smug forakter vi alle dere jenter som bli med oss på ONS. Vi er takknemlige i gjerningsøyeblikket, men ser på dere som...horete. Det burde dere vite, samme hvor langt likestillingen ellers er kommet. Sier vi noe annet, bare later vi som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest dette med interesse og er forundret over jenters aggresjon og fordømmelse på området. Jeg har bare fine erfaringer med prostituerte. De er som andre kvinner. Klart vi betaler, men det gjør vi indirekte med dere andre jenter også! Bare på en annen måte.  

Jeg kommer til å fortsette med horebesøkene mine. De er en adspredelse i en ellers hektisk hverdag. Hvorfor tror dere ellers horene har eksistert over hele verden så lenge mennesket har eksistert?  

Jeg takker gud for horene. De er vidunderlige. Jeg synes ikke jenter skal se ned på dem eller skylde på slaveri osv. ONS er ikke et dugg bedre. Vi menn tør ofte ikke si det høyt, men i smug forakter vi alle dere jenter som bli med oss på ONS. Vi er takknemlige i gjerningsøyeblikket, men ser på dere som...horete. Det burde dere vite, samme hvor langt likestillingen ellers er kommet. Sier vi noe annet, bare later vi som.

Hvem er du? Pressetalsmann for forenigen for tapere? Jeg tror ikke dine ord vil falle i god jord hos menn generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor26:Oslo

Jeg er enig med mennene over her i det meste...og mange tør nok ikke si det høyt, men mye av budskapet er nok representativt for mange av oss.

Som ekte politisk liberalist må jeg si meg enig i at horer er vanlige markedsvarer på linje med andre varer over grensene. Så det er jo bare en sjarmerende side ved liberalismen.

Når det gjelder menn i viktige jobber og horer er det jo opp til det enkelte frie individ hva det ønsker å gjøre. Staten driver jo med tvang. Og tvang er et onde. Derfor ønsker jeg hore-tjenestene velkommen som en hvilken som helst annen tjeneste (skoler, fritid, oppvekst, eldrehjem, trygdeordninger, osv.) Staten bedriver jo tyveri av våre skattepenger. Derfor er staten en hallik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, det er utorlig hvilke argumenter man bruker for å forsvare og legitimere det man gjør...

Og om du mener det er opp til hvert enkelt frie individ å bestemme selv hva de skal gjøre, må du nok definere den frie viljen først. Tror nok ganske mange prostituerte ikke er det på grunn av den frie vilje, men fordi de er underlagt tvang i en eller annen form, hallik, rus etc. Og når du blander inn Stat og tvang tror jeg du må definere nærmere hva du mener med det også.

Og til deg som mener at det er mange aggresive svar fra jenter å få. Har du lest svarene fra en del menn? Synes faktisk de er mer aggressive. Og jeg tror ikke folk flest ser ned på prostituerte, men på kundene. Slik er det iallefall for meg.... Jeg tror faktisk ikke synet deres er representativt for menn. Iallefall ikke de fleste (heldigvis!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...