Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #1 Del Skrevet 15. april 2004 Leste i Aftenposten at unge karriere-menn kjøper sex fra attraktive utenlandske horer for da slipper de alle forpliktelsene i et forhold. Hva synes dere menn om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 15. april 2004 #2 Del Skrevet 15. april 2004 Når jeg tenker etter på alle de billige skliene slike menn omgir seg med skjønner jeg at de blir lei- og går over til prostituerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #3 Del Skrevet 15. april 2004 Når jeg tenker etter på alle de billige skliene slike menn omgir seg med skjønner jeg at de blir lei- og går over til prostituerte. Slike menn? Mener du at ingen menn med en vellykked karriere og utdannelse velger ok damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 15. april 2004 #4 Del Skrevet 15. april 2004 Unge fremadstormende menn har en lei tendens til å velge feil damer, ja. Og når de gjør den samme tabben om og om igjen så skjønner jeg at de blir drittlei alt som heter forhold og forpliktelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2004 #5 Del Skrevet 15. april 2004 Unge fremadstormende menn har en lei tendens til å velge feil damer' date=' ja.[/quote'] Mer enn andre? I og med at jeg omgås svært mange slike menn må jeg si at jeg ikke aner hva du snakker om. Om du har statisitkk/undersøkelser må du gjerne legge den inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 15. april 2004 #6 Del Skrevet 15. april 2004 Ikke mer enn andre men de har større valgmuligheter fordi de har mer penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 15. april 2004 #7 Del Skrevet 15. april 2004 Unge fremadstormende menn har en lei tendens til å velge feil damer' date=' ja. Og når de gjør den samme tabben om og om igjen så skjønner jeg at de blir drittlei alt som heter forhold og forpliktelser.[/quote'] En annen løsning kunne jo være at de sluttet å velge feil da.. Mange flotte jenter der ute. Det er jo menn selv som velger, og om de velger feil er det jo deres egen feil. Kanskje endel menn skulle få løftet øynene opp fra buksesmekken et lite øyeblikk slik at de velger kvinner med ndre kvaliteter enn det de hittil har valg.... *bare lurer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. april 2004 #8 Del Skrevet 15. april 2004 Når jeg tenker etter på alle de billige skliene slike menn omgir seg med skjønner jeg at de blir lei- og går over til prostituerte. Billig sklie? Fy fader for noen holdninger du forfekter. Er det slik at disse billige skliene er mindre vært enn disse "slike" menn? Og hva er det med disse "menneskene" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karrierekvinne 31 Skrevet 15. april 2004 #9 Del Skrevet 15. april 2004 1. Er det virkelig verdt det for menn å besøke horene?Hva føler de mense de gjør det? 2. Får menn noe igjen for det? 3. Går menn glipp av noe hvis de styrer unna forpliktelser og forhold? 4. Er det slik at menn tenker praktisk på dette med sex og ikke med følelser, men bare noe kynisk og kroppslig uten noe mer? 5. Gjelder det bare å få tømt seg, for så å gå til/fra jobb/lunchen? 6. Hvorfor vil ikke karriere-mennene ha et parforhold? 7. Er det så vanskelig for en karriere-kvinne og en karriere-mann å være sammen i et forpliktende parforhold da? 8. SÅ vanskelig at mannen må besøke horer ved Plata hver dag og kveld? Eller massasjeinstituttene? 9. Er ingenting hellig mer? 10. Hva med alle oss vakre karriereorienterte ambisiøse kvinner? Skal vi besøke mannlige prostituerte fordi ingen menn vil være med oss pga. forpliktelses-vegring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #10 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg tror kanskje man skal være forsiktig med å generalisere ut fra noen enkeltstående observasjoner, "forskning" eller ikke. Ellers er det betryggende å vite at i hvert fall Sunmin ikke har sklidd bortom noen karrierejegere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #11 Del Skrevet 16. april 2004 Unge fremadstormende menn har en lei tendens til å velge feil damer' date=' ja. Og når de gjør den samme tabben om og om igjen så skjønner jeg at de blir drittlei alt som heter forhold og forpliktelser.[/quote'] Tror du må forklare litt bedre her Sunmin!Min tilkommende mann er meget fremadstormende. Både jeg, og eksene til min kjære er oppegående ordentlige damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MannOslo Skrevet 16. april 2004 #12 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg er en "ung og fremadstormende" (mann) men kjenner meg ikke igjen dette med å besøke prostituerte i Oslo. Det er da mye greiere å ha et fysisk forhold og få det man trenger fra en kvinnelig kollega? Eller en elskerinne? Klart, slitsomt med å være oppmerksom osv. mot henne for å få det man vil ha, men litt krever det jo. Uansett blir det ikke like ille som et forhold. Horer kan jo ha mye sykdommer og slikt og de er borte på mange. Ikke så tiltrekkende det da. Men jeg vet om noen kollegaer som besøker prostituerte av og til. De betaler mye, men blir hvertfall tilfredsstilt og får tømt seg. Det er jo det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #13 Del Skrevet 18. april 2004 Når det gjelder å kjøpe sex,må jeg si at de som kjøper synker enda djupere enn de som faktisk selger seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 18. april 2004 #14 Del Skrevet 18. april 2004 Når det gjelder å kjøpe sex' date='må jeg si at de som kjøper synker enda djupere enn de som faktisk selger seg..[/quote'] Utrolig tragisk med disse såkalt vellykkede mennene. De kunne kanskje trenge en liten pause fra jobben for å trekke pusten i livet sitt og finne tilbake til andre verdier...?! Mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 18. april 2004 #15 Del Skrevet 18. april 2004 Men jeg vet om noen kollegaer som besøker prostituerte av og til. De betaler mye' date=' men blir hvertfall tilfredsstilt og får tømt seg. Det er jo det viktigste.[/quote'] Det viktigste er å få tømt seg????? Tømme, rømme og tilbake på jobb og tjene mere penger??? (hater kapitalisme!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Etterlyser menn! Skrevet 18. april 2004 #16 Del Skrevet 18. april 2004 Det hadde jo vært fint hvsi noen av mennene her kunne svare akkurat her da...når det gjelder å "få tømt seg" og andre spørsmål som stilles under denne tråden. Velkommen til debatt, menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anneline Skrevet 19. april 2004 #17 Del Skrevet 19. april 2004 De bør da vite bedre enn å kjøpe sex fra damer som mest sannsynligvis er kidnappet og tvunget til å selge seg her i norge. Det virker bare ynkelig på meg, og er slett ingen ærlig sak. Jeg synes det er sinnsykt pinlig for norske menn at det er et marked for disse utnyttede småpikene her i landet. Evnen til å tenke utover pikken bør kanskje bli pensum i skolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeg er da mann.. Skrevet 19. april 2004 #18 Del Skrevet 19. april 2004 Vi har et fysisk behov for å få tømt oss. Slik er bare naturen. Får vi det ikke ut, presser det på i pungen og i området rundt. Det er ikke behagelig verken på jobb eller ellers. Så lenge en bruker kondom og er forsiktig er det ingen fare for sykdommer. Da har en mann gjort det han kan! Jeg ser ikke noe galt i denne trenden egentlig. Selv er jeg singel og det å ha jente krever mye av en kar. Penger, oppmerksomhet osv. Så har man jo gjerne karriere i tillegg. Da er det faktisk greit å vite at horene er der for oss. Noen av dem ser helt neddopet og uattraktive ut, men det finnes flere pene og rene på massasjeinstutter og ved Aftenpostens lokaler ved Oslo S. Jeg har bare forsøkt et par ganger selv i utlandet. Jeg vil vurdere det her hjemme, jeg får se hvor stort behovet blir. Har hatt endel ONS's i det siste og det er bare snakk om et fysisk behov hvor det rett og slett er om å gjøre å få tømt seg. Dette burde dere jenter vise mye mer forståelse for! Hilsen mann 29, Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary- Skrevet 19. april 2004 #19 Del Skrevet 19. april 2004 Vi har et fysisk behov for å få tømt oss. Slik er bare naturen. Får vi det ikke ut, presser det på i pungen og i området rundt. Det er ikke behagelig verken på jobb eller ellers. Så lenge en bruker kondom og er forsiktig er det ingen fare for sykdommer. Da har en mann gjort det han kan! Jeg ser ikke noe galt i denne trenden egentlig. Selv er jeg singel og det å ha jente krever mye av en kar. Penger, oppmerksomhet osv. Så har man jo gjerne karriere i tillegg. Da er det faktisk greit å vite at horene er der for oss. Noen av dem ser helt neddopet og uattraktive ut, men det finnes flere pene og rene på massasjeinstutter og ved Aftenpostens lokaler ved Oslo S. Jeg har bare forsøkt et par ganger selv i utlandet. Jeg vil vurdere det her hjemme, jeg får se hvor stort behovet blir. Har hatt endel ONS's i det siste og det er bare snakk om et fysisk behov hvor det rett og slett er om å gjøre å få tømt seg. Dette burde dere jenter vise mye mer forståelse for! Hilsen mann 29, Oslo Skal vi ha forståelse for at noen få menn (under 15%) går til horer, ikke eier moral, har et forkastelig kvinne- og menneskesyn og kun er opptatt av penger og karriere? Og i tillegg unnskylder horebesøkene med at de har et fysisk behov for å få tømt seg? :evil: Jeg er så glad det finnes skikkelige menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skuffet Skrevet 19. april 2004 #20 Del Skrevet 19. april 2004 Jeg har bare forsøkt et par ganger selv i utlandet. Jeg vil vurdere det her hjemme, jeg får se hvor stort behovet blir. Har hatt endel ONS's i det siste og det er bare snakk om et fysisk behov hvor det rett og slett er om å gjøre å få tømt seg. Dette burde dere jenter vise mye mer forståelse for! Vi vise forståelse!?! Hvis dere menn tror det er helt ok å late som dere liker en jente bare for å få henne til sengs og få dekket deres fysiske behov, får dere ikke mye forståelse fra meg i hvertfall.. Da har jeg mer til overs for de som "ærlig og redelig" betaler for sexen, eller kanskje mest av alt de som er ærlige om sine intensjoner og oppsøker damer med de samme intensjonene. Er det virkelig bare for å få tømt seg, må det da være like bra med høyrehånden??? Enkle problemstillinger krever enkle løsninger.. hilsen skuffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå