AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #1 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg er kvinne, og bruker kanskje 1 minutt på masturbasjon. Syntes jeg kommer helt sykt for, og tenker dette må være uvanlig. Hva med dere? Anonymous poster hash: ec433...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 4. juli 2013 #2 Del Skrevet 4. juli 2013 Det varierer. Noen ganger lynkjapt og andre ganger tar det litt mer tid. Men aldri veldig lenge nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 4. juli 2013 #3 Del Skrevet 4. juli 2013 Det kommer helt ann på. Kan ta lang tid, og kort tid. Somregel kort, da jeg sjelden onanerer om jeg ikke er veldig kåt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 4. juli 2013 #4 Del Skrevet 4. juli 2013 Det bestemmer jeg selv. Kan komme i løpet av et par minutter, men det beste er å bruke litt lengre tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 4. juli 2013 #5 Del Skrevet 4. juli 2013 "Hvor for kommer dere ved masturbasjon" Fordi det er godt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #6 Del Skrevet 4. juli 2013 kan ta meg 20-30 sek. Anonymous poster hash: 7412f...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 4. juli 2013 #7 Del Skrevet 4. juli 2013 Aldri prøvd, bruker stakan til gubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2013 #8 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg bruker lang tid.. Og må ha litt hjelp av vibb. Om jeg er veldig kåt når jeg begynner kan det ta bare noen/et par minutter, men som regel så er jeg ikke sånn superkåt og da tar det gjerne 15-20min... Anonymous poster hash: ec184...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå