Gå til innhold

I hvilken bransje finner du de beste kvinnelige elskere!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Jeg var vekter.

Studerer nå, men vet jeg duger i senga fremdeles. :sjarmor:

Selvsagt! Det er akkurat som å sykle! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt! Det er akkurat som å sykle! :sjarmor:

Bruker du beina mye altså... kan liksom ikke skjønne at det skal gjøre deg så god.. ? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greenys innlegg på første side: Yyyeeessss!!! Prinsen min jobber som vekter, og himmel så sexy han er i uniformen sin. Har alltid hatt en teit liten greie for unformer, noe han vet. OG har brukt.... :oops: *Blir gele i knærne ved tanken...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman!!! hvor er George???

...jeg må dempe de sterke lystene hos glamourgirl....denne avataren er mer "nøytral", med noe mindre seksuell utstråling.... :ler:

du..forresten, nå har Robbie endelig innrømmet sin homofile legning.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Greenys innlegg på første side: Yyyeeessss!!! Prinsen min jobber som vekter' date=' og himmel så sexy han er i uniformen sin. Har alltid hatt en teit liten greie for unformer, noe han vet. OG har brukt.... :oops: *Blir gele i knærne ved tanken...*[/quote']

Hehe. Skjønner deg. Kikker på de mannlige kollegane mine selv, jeg. Uniform... Muskler... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hvorfor ble det plutselig så mye snakk om meg? :oops: Jeg snakket om vektere som yrkesgruppe, jeg! Og det er saker! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

...og glasurgirl: Alle vet at jenter faker. Det eneste skuespillerne gjør bedre enn andre, er at de faker høyere og lenger...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
...og glasurgirl: Alle vet at jenter faker. Det eneste skuespillerne gjør bedre enn andre, er at de faker høyere og lenger...

:hoho::hoho::hoho:

Foresten Trøffel, fengselsbetjenter, åssen er de i forhold til vektere? :sminkedokke::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg må dempe de sterke lystene hos glamourgirl....denne avataren er mer "nøytral", med noe mindre seksuell utstråling.... :ler:

du..forresten, nå har Robbie endelig innrømmet sin homofile legning.... :wink:

PØH!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:sjokk: Trøfflus! Hyyyyyyyyyyysj! :-?

Og Sændis... det er ikke avatarene dine jeg faller for Baby, men ditt vidd, din forskernatur og din orale utførelse :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

De verste kvinnelige elskerne må vel være advokat-kvinnene...Mange er skapdrankere og lesper(!)

Blant de beste er kanskje de som driver med helse-og skjønnhetsprodukter og driver for seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannebeinet

En gang kunne vært uhell, kanskje til og med to, men ikke tre. Tre ganger er ikke en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I flg søndags BT (Københavnavis) er det kvinner som vasker og gjør rent. Jo flere timer kvinner gjør dette, jo større seksualbehov og jo bedre elskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
De beste? Spør du fagfolk vil de vel le av svarene her inne.

Har ingen ting med jobb og gjøre.

:wink: Å, jo da! Må ta dette helt alvorlig vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...