Gå til innhold

I hvilken bransje finner du de beste kvinnelige elskere!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest Hr. Brunstein
men hva med følelser gutter....føøøøøølelser!!!!

Åja....hvis du vil ha følelser med i bildet så innbiller jeg meg ofte at sykepleiere er tingen!

*sukk*

:enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Åja....hvis du vil ha følelser med i bildet så innbiller jeg meg ofte at sykepleiere er tingen!

*sukk*

SNØFT! :-x Skuespillerinner kan altså være alt dette! Sykepleier, ha på uniform, snakke om følelser ordne orgasme, jeg holder en knapp på meg selv... Ferdig debatt! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...jeg er jo her, jo, glam....

....den yrkesgruppen du tilhører, er nok definitivt de beste elskerinnene... :wink:

....nå er vel kontakten gjenopprettet....??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
...jeg er jo her' date=' jo, glam....

....den yrkesgruppen du tilhører, er nok definitivt de beste elskerinnene... :wink:

....nå er vel kontakten opprettet....??? :ler:

8) *brisker seg* Jeg la ikke ord i munnen på deg nå, vel, gjorde jeg Sændis :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8) *brisker seg* Jeg la ikke ord i munnen på deg nå, vel, gjorde jeg Sændis :blomst:

...nå er det JEG, som skal legge noe i munnen på DEG, ikke omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. Brunstein

SNØFT! :-x Skuespillerinner kan altså være alt dette! Sykepleier, ha på uniform, snakke om følelser ordne orgasme, jeg holder en knapp på meg selv... Ferdig debatt! :tunge1:

Men man har jo gode og dårlige skuespillere da.

Alle sykepleiere er jo gode.....det er jo derfor de er blitt sykepleiere.

Nei....I'm sticking with them nurses I am.

:tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. Brunstein
Hva med en gymniast, limbodanser eller yogainstruktør?

:sjarmor:

Å herregud!! :o

Hvordan kunne jeg unngått å ta de med. Jeg er omvendt.

Alle som kan gå ned i spagat er selvfølgelig milevis foran sykepleiere.

Hmmm....men hva da med.....en sykepleier med limbodansing som hobby.

Nei dette er for vanskelig for meg.

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

...nå er det JEG, som skal legge noe i munnen på DEG, ikke omvendt...

8) vel, Sandman kjære du, vi prøvde oss vel på et slikt arrangement der du skulle putte ting i munnen på meg, men du feiga ut så vidt jeg husker *fornærma trekking på skuldrene...* For forskningen og gode greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hvordan kunne jeg unngått å ta de med. Jeg er omvendt.

Alle som kan gå ned i spagat er selvfølgelig milevis foran sykepleiere.

kremt, måtte bare! Jeg kan gå ned i spagat hvis jeg varmer godt opp først. Har ikke noe med yrket å gjøre forøvrig, er bare myk. Kanskje fordi jeg dansa ballett da jeg var yngre? :rosasmil: :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hr. Brunstein

kremt, måtte bare! Jeg kan gå ned i spagat hvis jeg varmer godt opp først. Har ikke noe med yrket å gjøre forøvrig, er bare myk. Kanskje fordi jeg dansa ballett da jeg var yngre? :rosasmil:

Du vet jo allerede hva jeg synes om deg. Og dette forsterker jo bare det.

Greeny i vekteruniform og ned i spagat!!! Prrrrrrrrrrfekt.

Hei! Nå leder vekterene alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prata med ei jente som hadde som drøm å bli slangemenneske på sirkus. Holdt på å få halvliteren i strupen da hun la begge beina rundt nakken sin. Det ble ikke noe mer enn prat den kvelden, men jeg må tilstå at jeg fikk "skitne" tanker om hvordan det ville vært å gå til sengs med en så "fleksibel" jente :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Gro var barbert nedentil fordi hun skulle opereres for underlivskreft. Sånn for å avlive alle våte drømmer om en glattbarbert landsmoder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*kremt*

Gro var barbert nedentil fordi hun skulle opereres for underlivskreft. Sånn for å avlive alle våte drømmer om en glattbarbert landsmoder....

Nå ble jeg SÅ utrolig skuffet.

I mine fantasier så trodde jeg det var en hemmelig erotisk lek hun og Kåre hadde før de gikk i studio for å debattere skattepolitikk. Den spenningen var til å ta å føle på. Der satt de begge to, barbert nedentil.

Men akk. Ikke det altså.

:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førskolelærere! De har evne til å gi omsorg og kroppskontakt og vet samtidig å sette grenser og si fra hvordan de vil ha det! Og humor, som også kan være en viktig faktor! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så ille å tenke seg Gro glattbarbert? Det har da blitt ganske vanlig etter hvert, og ikke bare for ungdommen (det har jeg selv sett på nakenstrender: kvinner og menn i alle aldre).

Og nå de flytter til syd-Frankrike. Kort vei til Cap d'Agde!

Godt bevis på at folk i media er aseksualisert i folks bevissthet. Kanskje ikke bare dumt, men Gro har jo faktisk et underliv og seksualliv hun også. Hun har kjønnshår og menstruasjon (hadde?) og legger som må barberes. Hvem andre på stortinget trimmer hekken/barberer seg? Alle sammen må jo forventes å ha noe seksuelt over seg. Dere skal ikke se bort ifra at Valgerd heller til brazilian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mannebeinet

Jeg har hatt sex med to forskjellige skuespillerinner og ingen av dem fikk meg til å komme skikkelig. Det var langt ifra noen orgasme, og i det hele tatt ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...