Gå til innhold

Menn! og penisene deres

Fremhevede innlegg

Gjest BettyBoop
Skrevet

Som sagt, det jeg hører fra de fleste andre som har sex med damer (inkludert lesbiske/bifile venninner) er at jenter stort sett er sånn der, at de bare er stille og egentlig ikke bidrar noe som helst, så jeg er ikke enig i at jeg har vært uheldig. Av 9 sexpartnere, har jeg truffet 2 som var flinke, og det er faktisk ganske bra odds, utifra det jeg erfarer og blir fortalt.

Det kan godt hende det du forteller er riktig, om at de blir lært opp til å ligge stille, men det er jo litt rart også, i og med at det er en relativt kjent greie blant menn at det er møkk kjedelig å ha sex med "potetsekker". Det er jo ingen som syns det er kult å ha sex med en som bare ligger der. Du kan jo se det for deg selv, om mannen din bare lå der og forventa at du skal gjøre alt :ler: (det kan sikkert være gøy innimellom, om det er det som er planen pga et eller annet, men skjer det hver gang, blir det jo ikke bra, og det er umulig å få en god seksuell kjemi med en person som ikke deltar)

Det ser ut som at dere forteller det samme... Det hu skriver er at menn kommer raskere, når dama ikke styrer bevegelsene :)

men de lesbiske venninnene dine er jo også damer...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, det jeg hører fra de fleste andre som har sex med damer (inkludert lesbiske/bifile venninner) er at jenter stort sett er sånn der, at de bare er stille og egentlig ikke bidrar noe som helst,

Hvordan greier de å ha sex da? Dersom begge er jenter og dermed potetsekker?

Anonymous poster hash: bb3f5...b00

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

hehe ja lurte jeg også på

Skrevet

men de lesbiske venninnene dine er jo også på

Ved hjelp av lesbemagi, selvfølgelig! (Det rimer, så da må det være sant)

Skrevet

Mulig du har andre "krav" til hva det er å være aktiv, enn det de jeg kjenner har. Dette er som sagt en relativt kjent sak blant menn, og det er ingen som syns det er spesielt opphissende at de omtrent ikke tar initiativ til noe som helst. Man må liksom be dem om ting, og flytte dem rundt selv, for at de skal gjøre noe.

"Kravene" mine er vel at begge gir og tar, tradisjonelt gjør mannen mest i sengen, og damer er ikke alltid selvsikre nok til å prøve seg fram. Dater du samme person en stund vil sexen bare bli bedre og bedre.

Skrevet

"Kravene" mine er vel at begge gir og tar, tradisjonelt gjør mannen mest i sengen, og damer er ikke alltid selvsikre nok til å prøve seg fram. Dater du samme person en stund vil sexen bare bli bedre og bedre.

Også tenker jeg at det helt sikkert blir annerledes hvis jeg møter ei jeg faktisk får følelser for også.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...