Gå til innhold

Menn! og penisene deres

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn, svar meg på følgende:

1. Er det sant at alle menn har komplekser for penisstørrelsen sin? Har du?

2. Hvordan er det å ha en penis, lever den sitt eget liv? Har selv hatt en type som ikke var så opptatt av å ha sex så ofte, men hver gang vi klemte fikk han stå. Likevel orket han ikke alltid sex. Hva er greia her?

3. Når dere har kommet med ei dame, hvor lenge må dere vente før dere er klare igjen? En jeg var med var uinteressert i sex resten av dagen etter orgasme - er det vanlig?

Tusen takk!

Anonymous poster hash: 4b2ca...6d4
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr to her: At kroppen er "klar" betyr ikke at hodet er det, hodet på skuldrene altså. Voldtektsmenn unnskylder seg av og til med at jenta var våt, men ved berøring er jo dette noe som kan skje "ufrivillig" også

Anonymous poster hash: 8e7fe...62c

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

1. Har heller lite komplekser for størrelsen min, men merker jeg syns det er rart når visse damer sier de må ha 18+ kuk eller 20+ kuk.

2. Ja den kan ha sitt egent liv, klining gjør at den blir hard ganske fort, men jeg må være ganske sliten eller syk for å ikke ville ha sex om en partner ville det.

3. For meg mellom 5 og 20 minutter.

• Liker 2
Skrevet

Menn, svar meg på følgende: 1. Er det sant at alle menn har komplekser for penisstørrelsen sin? Har du?2. Hvordan er det å ha en penis, lever den sitt eget liv? Har selv hatt en type som ikke var så opptatt av å ha sex så ofte, men hver gang vi klemte fikk han stå. Likevel orket han ikke alltid sex. Hva er greia her?3. Når dere har kommet med ei dame, hvor lenge må dere vente før dere er klare igjen? En jeg var med var uinteressert i sex resten av dagen etter orgasme - er det vanlig? Tusen takk! Anonymous poster hash: 4b2ca...6d4

Jeg tillater meg å svare selv om jeg ikke er mann ;)

Selvsagt har ikke alle menn komplekser for pnisstørrelsen sin. De med gjennomsnittsstørrlse og større har ikke det. Alle menn har ikke mickropenis.

Min mann har ikke komplekser for sin.

Om penisen lever sitt eget liv? Tja. Men som kvinne må du lære at en hard penis ikke nødvendigvis betyr at mannen vil ha sex med deg. Danser du tett med menn, får de ofte reisning, uten at de er klar for å hoppe i sengehalmen med deg.

Min mann er klar igjen ganske kort tid etter orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tillater meg å svare selv om jeg ikke er mann ;)

Selvsagt har ikke alle menn komplekser for pnisstørrelsen sin. De med gjennomsnittsstørrlse og større har ikke det. Alle menn har ikke mickropenis.

Man kan fortsatt ha komplekser for penis selv om man er gjennomsnittlig eller større. Selvbildet i hodet stemmer ikke alltid med antall cm.

Anonymous poster hash: 85458...df3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Flotte svar. Men syns dere det høres rart ut med han som mistet lysten på sex resten av dagen etter å ha kommet?

Skrevet

1. Nei.

2. Man trenger ikke være kåt for å få ereksjon.

3. Trenger ikke vente, men jeg pleier å gi meg lenge før jeg får orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Flotte svar. Men syns dere det høres rart ut med han som mistet lysten på sex resten av dagen etter å ha kommet? Anonymous poster hash: 4b2ca...6d4

Nei, alle er forskjellige. Dama mi er sånn, så hvorfor skal ikke menn kunne være sånn også? Han får vel utløp for behovene sine da

Anonymous poster hash: 8e7fe...62c

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Flotte svar. Men syns dere det høres rart ut med han som mistet lysten på sex resten av dagen etter å ha kommet?

Ikke så rart, nei. Jeg er ikke sånn selv, jeg vil gjerne på'n igjen etter ti minutter, men det er ikke nødvendigvis sånn at han ikke hadde fått den opp resten av dagen. En runde den dagen holdt sannsynligvis for ham, rett og slett. Det er ikke noe galt med hverken deg eller ham av den grunn, rett og slett.

De andre spørsmålene:

1: Nei. En del har det nok, men det er på ingen måte sånn at alle menn har komplekser for penisstørrelsen sin.

2: Den er ikke helt uavhengig av meg, men jeg kan fint få ereksjon på helt unaturlige steder, sist da jeg gikk ut med papirsøppel i sted. Jeg liker å lese, men papir er ikke SÅ spennende.

Anonymous poster hash: ae2bf...b36

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

1. Nei.

2. Man trenger ikke være kåt for å få ereksjon.

3. Trenger ikke vente, men jeg pleier å gi meg lenge før jeg får orgasme.

Hvorfor gir du deg før orgasme? Er du en av disse gudesendte mennene som ikke vil utsette oss for den kjipe "etter sex-oppførselen" de fleste menn har?

Skrevet (endret)

Hvorfor gir du deg før orgasme? Er du en av disse gudesendte mennene som ikke vil utsette oss for den kjipe "etter sex-oppførselen" de fleste menn har?

Hva er "etter sex-oppførsel"?

Grunnen til at jeg gir meg, er fordi jeg syns det blir kjedelig. Erfaringen min er stort sett at jenter deltar veldig lite i sexen. De ligger stort sett bare der, mens man flytter dem i forskjellige stillinger. Hvis man vil at de skal gjøre noe, som feks å ri, må man be dem om å gjøre det, og da kan de gjøre det en liten stund, før de blir like tiltaksløse igjen, så det blir rett og slett bare veldig kjedelig... Da kan man jo like greit ha sex med en sekk :fnise:

Det finnes selvfølgelig jenter som deltar aktivt i sexen, men min erfaring er at det er få av dem, og det møkk kjedelig når det bare er den ene parten som er "bidrar".

Endret av Yme
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg gir meg, er fordi jeg syns det blir kjedelig. Erfaringen min er stort sett at jenter deltar veldig lite i sexen. De ligger stort sett bare der, mens man flytter dem i forskjellige stillinger. Hvis man vil at de skal gjøre noe, som feks å ri, må man be dem om å gjøre det, og da kan de gjøre det en liten stund, før de blir like tiltaksløse igjen, så det blir rett og slett bare veldig kjedelig... Da kan man jo like greit ha sex med en sekk :fnise:

Det finnes selvfølgelig jenter som deltar aktivt i sexen, men min erfaring er at det er få av dem, og det møkk kjedelig når det bare er den ene parten som er "bidrar".

Interessant at du ikke kjenner behovet for å "tømme deg"?

Det jeg mener med etter sex-oppførsel er vel at typen min blir ganske kald og sliten en god stund etter at han har kommet. Som om all energi og kjærlighet forsvinner en stund.

• Liker 1
Skrevet

Du må ikke vurdere noe som rart når det gjelder andre menneskers sexliv. Her er variasjonene så mange og fargerike at det ikke finnes bokser å putte de inn i.
Gjest BettyBoop
Skrevet

off topic, men om du føler de ikke bidrar, hvorfor sier du ingenting?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn, svar meg på følgende:

1. Er det sant at alle menn har komplekser for penisstørrelsen sin? Har du?

2. Hvordan er det å ha en penis, lever den sitt eget liv? Har selv hatt en type som ikke var så opptatt av å ha sex så ofte, men hver gang vi klemte fikk han stå. Likevel orket han ikke alltid sex. Hva er greia her?

3. Når dere har kommet med ei dame, hvor lenge må dere vente før dere er klare igjen? En jeg var med var uinteressert i sex resten av dagen etter orgasme - er det vanlig?

Tusen takk!

1. Nei, det er jo selvfølgelig ikke sant at alle har komplekser. Selv har jeg heller ikke noen komplekser med lengden.

2. Hvordan det er å ha en penis? :) Dette kunne jeg sannsynligvis ha skrevet en bok om, men jeg tror ikke det er så mange som ville ha lest den. I korte trekk; en penis kan bli erigert av seg selv og ikke fordi en er kåt, og en kan være kåt uten at penisen er erigert. Fysisk nærhet gjør som regel susen om en begynner med et slapt utgangspunkt.

3. Ikke så veldig VANLIG å være uinteressert resten av dagen muligens, men de finnes jo de og. Det er dem som nyter den ene orgasmen og ser ikke poenget med flere. Og det er de som ikke helt ser poenget med den første.. Hos meg tar det ca 2 - 10 minutter ca, alt ettersom.

Anonymous poster hash: 5e7cc...d5d

Skrevet (endret)

Interessant at du ikke kjenner behovet for å "tømme deg"?

Det jeg mener med etter sex-oppførsel er vel at typen min blir ganske kald og sliten en god stund etter at han har kommet. Som om all energi og kjærlighet forsvinner en stund.

Jeg har aldri hørt om det der før, så det var nytt for meg, det med at folk oppfører seg annerledes etter de har tømt seg.

Når sexen blir kjedelig, slutter man jo å være kåt, og da har man jo heller ingen ønske om å tømme seg... Det er jo ikke gøy å ha sex med en partner som ikke gjør noe annet enn å holde litt rundt deg, og vente på at du skal flytte rundt på hu.

off topic, men om du føler de ikke bidrar, hvorfor sier du ingenting?

Jeg pleier å si ifra, men de blir som regel bare sinte av det, og mener at de ikke syns det er noe opphissende å ha sex med en mann som ikke tenner på dem... Akkurat som at de forlanger at det skal være nok for meg at de bare ligger der og er nakne.

Endret av Yme
  • Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

Jeg har aldri hørt om det der før, så det var nytt for meg, det med at folk oppfører seg annerledes etter de har tømt seg.

Når sexen blir kjedelig, slutter man jo å være kåt, og da har man jo heller ingen ønske om å tømme seg... Det er jo ikke gøy å ha sex med en partner som ikke gjør noe annet enn å holde litt rundt deg, og vente på at du skal flytte rundt på hu.

Jeg pleier å si ifra, men de blir som regel bare sinte av det, og mener at de ikke syns det er noe opphissende å ha sex med en mann som ikke tenner på dem... Akkurat som at de forlanger at det skal være nok for meg at de bare ligger der og er nakne.

du har ikke prøvd meg da. jeg er for redd for å ikke være bra nok til at jeg bare ligger der. (livredd for at en mann skal si til kompisene sine at jeg bare lå der). Men tror du måtte fortalt meg hva du likte og ikke for samtidig redd for å gjøre noe teit eller feil

Endret av BettyBoop
Skrevet (endret)

du har ikke prøvd meg da. jeg er for redd for å ikke være bra nok til at jeg bare ligger der. (livredd for at en mann skal si til kompisene sine at jeg bare lå der). Men tror du måtte fortalt meg hva du likte og ikke for samtidig redd for å gjøre noe teit eller feil

Joda, det finnes jo selvfølgelig jenter som er flinke og aktive, men utifra det jeg opplever, og det mine venner (både heterofile menn og lesbiske damer) forteller meg, er jenter stort sett veldig lite aktive i sexen, og det fører til en veldig dårlig opplevelse for personen de har sex med.

Endret av Yme
Gjest BettyBoop
Skrevet

Joda, det finnes jo selvfølgelig jenter som er flinke og aktive, men utifra det jeg opplever, og det mine venner (både heterofile menn og lesbiske damer) forteller meg, er jenter stort sett veldig lite aktive i sexen, og det fører til en veldig dårlig opplevelse for personen de har sex med.

men går jo an å veilede da istedet for å si Faen du bare ligger der. Det er ikke kjekt å høre for noen. Kanskje de ikke gjør så mye for de vet ikke hva de skal gjøre annet enn å suge pikken eller ri deg.

• Liker 1
Skrevet

men går jo an å veilede da istedet for å si Faen du bare ligger der. Det er ikke kjekt å høre for noen. Kanskje de ikke gjør så mye for de vet ikke hva de skal gjøre annet enn å suge pikken eller ri deg.

Jeg sier aldri "faen, du bare ligger der" eller noe som helst som kan være nedlatende. Jeg prøver å veilede, som jeg skrev i innlegget mitt (man flytter jentene i forskjellige stillinger, og ber dem om å gjøre ting) og få dem til å delta litt mer, men det er totalt nytteløst, og det gjør at jeg mister tenningen, og derfor gir meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...