Gå til innhold

Gaveforslag til gutt 16?

Gjest Turi

Anbefalte innlegg

Hva er "kult" for en gutt på 16? Vet at han står snowboard og er mye i båt om sommeren, ellers kjenner jeg ham lite. 2-300 kroner. Hva kjøper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for svar :-) . Hva slags DVD / Cd er riktig til gutt 16 da? har ikke lyst til gavekort. Vet ikke om han bruker kontantkort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :-) . Hva slags DVD / Cd er riktig til gutt 16 da? har ikke lyst til gavekort. Vet ikke om han bruker kontantkort...

Matrix Revolutions?

S.W.A.T?

Once upon a time in Mexico?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ikke kjøp gavekort.

gavekort er akkurat som penger med utløpsdato som du bruke et sted.

personlig har jeg aldri likt å få gavekort så hvis du ikke kommer på no annet gi heller penger. da kan han kjøpe nøyaktig det han vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør i butikken, og pass på å få DVD/CD forseglet, slik at han kan bytte den. Du kjøper den selvfølgelig i en butikk som har filial i nærheten av der gutten bor :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 åringer har begynnt å bli forfengelig og dynker seg ofte med illeluktene perfyme....hva med å kjøpe en som luker godt...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke lyst til å gi penger, for vi gir ikke så mye til "vanlige" bursdager. 200 kroner er jo liksom ikke noe.

Endte opp med en forseglet utgave av den nyeste Matrix-dvden jeg. Han bor helt avsides, så om han vil ha noe annet, må vi nok bytte for ham uansett.... (Hadde ikke lyst til å kjøpe på Narvesen...)

Tusen takk for gode ideer - dere reddet meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...