AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #21 Del Skrevet 3. juli 2013 Kan vel også innrømme at jeg ikke er helt tom på "rullebladet" mitt. Punkter som har brent seg fast der: - løyet folk rett opp i trynet - kjøpt sex - kjørt/kjører over fartsgrensa - skulket jobb - drevet med private og helt andre ting på jobb - utnyttet jenter en nesten ugjerning som jeg egentlig er glad ikke fant sted: hadde muligheten til å ha meg med en mindreårig på en skiferie. Var til og med oppe i rommet hennes helt alene, men skjedde ingenting. Livet er langt i fra over, så kommer sikkert til å gjøre mer etterhvert. Anonymous poster hash: 2048d...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 3. juli 2013 #22 Del Skrevet 3. juli 2013 Faket orgasme May God have mercy on your soul! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Platitude Skrevet 3. juli 2013 #23 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Fortalt løgner, men for det meste hvite - når noen spør hvordan jeg har det, svarer jeg heller at jeg har det fint enn å fortelle at jeg er trøtt og grinete osv. Endret 3. juli 2013 av Platitude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #24 Del Skrevet 3. juli 2013 Nasket, jukset på prøver, løyet, vært utro, snust på narkotiske stoffer, røyk og drakk før jeg hadde lov, hadde sex før jeg var 16, baksnakket, sloss, ripet opp en bil, tisset i et lysthus, ligget med lærere, stjålet en bil, kjørt bil uten førerkort, sittet på med fyllekjører,lastet ned musikk ulovlig, skulket jobb, hatt sex for å få en tjeneste tilbake, spydd under et bussete uten å si ifra til sjåføren, manipulert mennesker for å få viljen min og helt malibu på en politimann. Anonymous poster hash: 14f60...f67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #25 Del Skrevet 3. juli 2013 - En gang stjal jeg fra en restaurant i Tsjekkia som hevn fordi servicen var elendig. Det var verdt det. - Jeg lyver i fylla (heldigvis er det ingen som tror på meg fordi historiene er så absurde, og jeg lyver ikke om noen andre enn meg). - Jeg forsøker å unngå baksnakking, men det har hendt at jeg har gjort det. - Jeg var utro. Det var definitivt det verste jeg har gjort, og jeg vet at det er noe jeg aldri kommer til å gjøre igjen, selv om mange påstår at de som er utro ofte gjentar det. Det var absolutt ikke verdt det. Jeg har aldri følt meg så skitten, ekkel og frastøtende. Kjæresten tok meg tilbake, men jeg klarer fortsatt ikke å kvitte meg med den ekle følelsen av at han ikke fortjener meg. Anonymous poster hash: 74193...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeoxBarca Skrevet 5. juli 2013 #26 Del Skrevet 5. juli 2013 Stjålet som tenåring. Løyet. Mobbet. Jukset på prøve. Vært generelt sett slem. Har gjort mye galt jeg, akkurat som alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 5. juli 2013 #27 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg har hatt sex med en som har dame Har jukset på en prøve Har baksnakket andre var utro med en fyr jeg var sammen med i 4 mnd tatt narkotiske stoffer røyket når jeg var under 18 Ringt inn syk fra jobb (møtte sjefen på byen samme kveld) men jeg tror aldri jeg har løyet om noe, jeg er ikke en person som lyver, jeg bare klarer det ikke. spesielt ikke til personer jeg er glad i. Jeg har litt telefonskrekk og om noen ringer og jeg ikke tar den så kan jeg finne på å si når jeg møter dem at lyden var slått av og jeg ikke hadde penger til å ringe tilbake eller noe. Men det er ikke akkuratt en stygg og fæl løgn. Jeg føler meg bare så slem og falsk når jeg lyver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 5. juli 2013 #28 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg har hatt sex med en som har dame Har jukset på en prøve Har baksnakket andre var utro med en fyr jeg var sammen med i 4 mnd tatt narkotiske stoffer røyket når jeg var under 18 Ringt inn syk fra jobb (møtte sjefen på byen samme kveld) men jeg tror aldri jeg har løyet om noe, jeg er ikke en person som lyver, jeg bare klarer det ikke. spesielt ikke til personer jeg er glad i. Jeg har litt telefonskrekk og om noen ringer og jeg ikke tar den så kan jeg finne på å si når jeg møter dem at lyden var slått av og jeg ikke hadde penger til å ringe tilbake eller noe. Men det er ikke akkuratt en stygg og fæl løgn. Jeg føler meg bare så slem og falsk når jeg lyver.. Oh, den er kjip! Jeg ringte sjefen fra togstasjonen(var på shopping) og sa jeg lå hjemme i senga syk. Sekunder etter kom det i høyttalerene: "Tog fra Bergen ankommer i spor 2 om få minutter..." Ellers kom sjefen inn på cafeen jeg satt på, samme sekundene jeg ringte å sa jeg hadde spysyke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 5. juli 2013 #29 Del Skrevet 5. juli 2013 Oh, den er kjip! Jeg ringte sjefen fra togstasjonen(var på shopping) og sa jeg lå hjemme i senga syk. Sekunder etter kom det i høyttalerene: "Tog fra Bergen ankommer i spor 2 om få minutter..." Ellers kom sjefen inn på cafeen jeg satt på, samme sekundene jeg ringte å sa jeg hadde spysyke. Du er det mest umoralske mennesket som finnes! fy skam deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 5. juli 2013 #30 Del Skrevet 5. juli 2013 Du er det mest umoralske mennesket som finnes! fy skam deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 5. juli 2013 #31 Del Skrevet 5. juli 2013 Oh, den er kjip! Jeg ringte sjefen fra togstasjonen(var på shopping) og sa jeg lå hjemme i senga syk. Sekunder etter kom det i høyttalerene: "Tog fra Bergen ankommer i spor 2 om få minutter..." Ellers kom sjefen inn på cafeen jeg satt på, samme sekundene jeg ringte å sa jeg hadde spysyke. Hahaha så veldig uflaks! Hva sier man da liksom, når sjefen spør hvorfor du er ute å koser deg? haha.. Jeg så bare sjefen min satt å så strengt på meg, jeg sa ikke ett ord jeg bare gikk fort ut av puben med vennene mine:p En annen gang ringte jeg inn og sa jeg ikke kunne komme for en veldig god venn av familien var død og jeg måtte i begravelse, så dagen etter så ringte jeg inn igjen og sa jeg skulle i en annen begravelse. Første begravelsen løy jeg om, da skulle jeg noe annet, men andre begravelsen var faktiskt en begravelse, men til en fyr jeg ikke hadde noe kontakt med egentlig.. To begravelser etter hverandre ja, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 5. juli 2013 #32 Del Skrevet 5. juli 2013 ups den ble posta før jeg var ferdig men poenget kom fram da hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 5. juli 2013 #33 Del Skrevet 5. juli 2013 Hahaha så veldig uflaks! Hva sier man da liksom, når sjefen spør hvorfor du er ute å koser deg? haha.. Jeg så bare sjefen min satt å så strengt på meg, jeg sa ikke ett ord jeg bare gikk fort ut av puben med vennene mine:p En annen gang ringte jeg inn og sa jeg ikke kunne komme for en veldig god venn av familien var død og jeg måtte i begravelse, så dagen etter så ringte jeg inn igjen og sa jeg skulle i en annen begravelse. Første begravelsen løy jeg om, da skulle jeg noe annet, men andre begravelsen var faktiskt en begravelse, men til en fyr jeg ikke hadde noe kontakt med egentlig.. To begravelser etter hverandre ja, Det er akkurat det! Er fint der og da, men så mye som samvittigheten spiser meg opp, er det nesten ikke verdt det. Haha, auuch. Regner med at han tenkte sitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #34 Del Skrevet 5. juli 2013 Røyka hasj og pot. Tatt amfetamin. Vært utro. Skulket jobb. Stjelt i butikk.Anonymous poster hash: fcd9c...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #35 Del Skrevet 10. august 2013 Hatt sex med kona til en kamerat (de hadde en liten "pause") Latt som sex var bedre enn det var Faket at jeg nesten kom under en skikkelig dårlig blow job Kjøpt sex +++++ Anonymous poster hash: 073cf...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 10. august 2013 #36 Del Skrevet 10. august 2013 - Vært utro - Hatt sex med en fyr som hadde dame - Stjålet - Banket noen - Løyet - Prøvd ut litt forskjellige rusmidler å røyket endel hasj - Kjørt en sjålet bil og scooter/vært med å stjele scooter/kjørt uten lappen - Brent de nye skoene til noen jeg ikke likte - Kastet stein på bilen til noen - Gjort innbrudd - Vist pikkbildet til eksen min til andre - Lugget å dyttet en over 50 år gammel dame - Helt ett glass med gamle røyksneiper og masse aske med vann på jakken til noen jeg ikke likte - Tok ut lufta på dekkene til en bil til en dame jeg ikke likte, så hun måtte ut med 2000 kroner eller noe pga dekka ble skadd da hun kjørte. - Ødelagt to pcer til to forskjellige personer i rent sinne - Sakt utrolig stygge ting til ei jente etter jeg slo til henne, typ ting som "stikk å pul faren din" (tror hun hadde blitt misbrukt eller noe) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2013 #37 Del Skrevet 10. august 2013 - Vært utro - Hatt sex med en fyr som hadde dame - Stjålet - Banket noen - Løyet - Prøvd ut litt forskjellige rusmidler å røyket endel hasj - Kjørt en sjålet bil og scooter/vært med å stjele scooter/kjørt uten lappen - Brent de nye skoene til noen jeg ikke likte - Kastet stein på bilen til noen - Gjort innbrudd - Vist pikkbildet til eksen min til andre - Lugget å dyttet en over 50 år gammel dame - Helt ett glass med gamle røyksneiper og masse aske med vann på jakken til noen jeg ikke likte - Tok ut lufta på dekkene til en bil til en dame jeg ikke likte, så hun måtte ut med 2000 kroner eller noe pga dekka ble skadd da hun kjørte. - Ødelagt to pcer til to forskjellige personer i rent sinne - Sakt utrolig stygge ting til ei jente etter jeg slo til henne, typ ting som "stikk å pul faren din" (tror hun hadde blitt misbrukt eller noe) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 10. august 2013 #38 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg vet. Til mitt forsvar har jeg vokst fra meg det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 10. august 2013 #39 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg vet. Til mitt forsvar har jeg vokst fra meg det meste. Jaja, er jo mange som liker bad girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 10. august 2013 #40 Del Skrevet 10. august 2013 Jaja, er jo mange som liker bad girls Joda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå