AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #61 Del Skrevet 12. august 2013 Stjålet penger av diverse familiemedlemmer Løyet. En god del. Ligget med kamerater av eksen Ligget med menn som har dame, attpåtil flere.. Butikktyveri Ringt inn syk på jobben, uten å være det Slåss Røyka mye hasj Brukt falsk leg Kjørt bil både uten lappen og i fylla Kjøpt alkohol til mindreårige Anonymous poster hash: 8a59f...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sweetsugar Skrevet 12. august 2013 #62 Del Skrevet 12. august 2013 Say whaat !? Jeg veeet, det er helt forjævlig. MEN, jeg er IKKE sånn lenger. Trenger overhodet ikke forklare meg, men føler at jeg må siden noen blir så sjokkert, bodde ikke hjemme på den tiden og hadde det ikke bra generelt, (opplevd mye dritt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #63 Del Skrevet 12. august 2013 - Stjålet typen til ei dame. Dette skjedde to ganger når jeg var yngre og er utrolig pinlig å tenke på nå.. - Brukt falsk leg - Rømt hjemmefra flere ganger - Løyet - Jukset på prøver på ungdomsskolen Anonymous poster hash: 60b94...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Houdini Skrevet 12. august 2013 #64 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg er lovlydig, men har gjort noe jeg hadde kommet i fengsel for. :-( Det er lovstridig, og tipper de færreste har gjort det, og likevel fortsetter jeg å gjøre det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 12. august 2013 #65 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg så på at en 1 eller 2åring plukket smågodt med henda, spiste på de, og la de oppi igjen.. De tok jeg ikke ut av. Skulket skolen. Eh.. Jeg stjal og spyttet snop oppi klær når jeg var liten, men det teller ikke. Jeg har snoket i hele huset og lett etter penger. Jeg føler meg putselig så snill, dere er jo forferdelige personer hele gjengen :fisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #66 Del Skrevet 12. august 2013 - Jeg har hatt sex 3-4 ganger med bestekompisen min når han hadde dame, samtidig som jeg prøvde å overbevise damen hans om at hun ikke hadde noe å frykte fordi meg og han kun var gode venner og ikke noe mere.... - Hatt sex med to stk på under 12 timer(var ikke sammen med noen av dem). Han siste er mannen min nå og har aldri fått vite det. - Stjålet penger av foreldre når jeg var i tenårene. - Flørtet heftig med eksens kompiser bare for å plage eksen. - Og den jeg er minst stolt av er at jeg har kysset og gitt blowjob til en person mens jeg var i forhold. Forholdet var veldig dysfunksjonellt hvor han var voldelig både fysisk og psykisk, but still... Uff, jeg er glad jeg har vokst fra meg dette. Og denne blir garantert anonym Anonymous poster hash: ec5f0...778 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #67 Del Skrevet 12. august 2013 Gud, så streit jeg er Anonymous poster hash: 12386...770 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #68 Del Skrevet 12. august 2013 Stjal penger da jeg jobbet frivillig i kiosk som 13 åring. Tror det var snakk om 200-300 kr. Lyver masse Sagt at jeg var syk for å slippe å jobbe Sagt at jeg var syk for å slippe å ta prøver/eksamen/presentasjoner Fake legAnonymous poster hash: 33974...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisous Skrevet 12. august 2013 #69 Del Skrevet 12. august 2013 - Brukt falsk leg - stjålet fra jobben - vært utro (angrer på denne!) - vært elskeren til en fyr med dame over 1 års tid (hun var/er riktignok klar over det...) - stjal alkohol fra butikk 1-2 ganger i 15-16 årsalderen - jukset på prøver (u.sk, vgs og uni) - hatt sex i "bytte" mot andre goder (følte meg relativt kjøpt og betalt, gjorde det likevel) - løyet for å slippe å treffe folk Kommer ikke på mer i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbefrøken Skrevet 12. august 2013 #70 Del Skrevet 12. august 2013 Kjørt moped og bil uten lappen, og i fylla. Stjålet omtrent hele kjøpesenter. Kunne starta egen butikk ! Et bittelite innbrudd. Juksa på prøver Og da selvfølgelig løyet om disse tinga. Alt gjort føre jeg var voksen da heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #71 Del Skrevet 12. august 2013 - Brukt falsk leg - stjålet fra jobben - vært utro (angrer på denne!) - vært elskeren til en fyr med dame over 1 års tid (hun var/er riktignok klar over det...) - stjal alkohol fra butikk 1-2 ganger i 15-16 årsalderen - jukset på prøver (u.sk, vgs og uni) - hatt sex i "bytte" mot andre goder (følte meg relativt kjøpt og betalt, gjorde det likevel) - løyet for å slippe å treffe folk Kommer ikke på mer i farten... Det blir jo en form for prostitusjon. Hvilke goder var det du fikk da? Anonymous poster hash: 7fb77...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 13. august 2013 #72 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har en lang liste, men skal ikke publisere den her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 13. august 2013 #73 Del Skrevet 13. august 2013 Tråden er ryddet for personangrep. Alice i Eventyrland, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bisous Skrevet 13. august 2013 #74 Del Skrevet 13. august 2013 Det blir jo en form for prostitusjon. Hvilke goder var det du fikk da? Anonymous poster hash: 7fb77...179 Ja, det blir på en måte det. Ble hentet og kjørt dit jeg ville i råflotte biler, fikk spandert fine middager og god drikke, kunne gå rett forbi køen på fine nattklubber o.l. Var jo selvfølgelig klar over at det jeg drev med ikke var helt moralsk riktig, men dette varte riktignok kun over en veldig kort periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 14. august 2013 #75 Del Skrevet 14. august 2013 Jukset på prøve som 13 åring. Hatt en affære med en gift mann. Dog den hører mer hjemme på hans liste en min, jeg var singel. Og løyet, ja. Men ikke på noe vis som noensinne har skadet andre eller gitt dem ulemper. Moren min kan snoke og spørre mye og iblant gir jeg bare en kortere forklaring enn å legge ut i det vide og det brede eller prøve å forklare noe hun ikke vil forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 14. august 2013 #76 Del Skrevet 14. august 2013 *Jeg har skulket skolen *Stjal en leppepommade på butikken da jeg var 7 år eller noe (dette her fikk jeg så utrolig dårlig samvittighet for i etterkant) *Begynte å røyke og drikke før jeg var 18 *Jeg har dratt noen hvite løyner her og der. * Ene læreren på vgs hadde forvekslet prøven til meg og ei i en paraellklasse med samme navn, jeg hadde ikke lest på prøven så jeg vet at jeg umulig kunne ha fått den karakteren jeg fikk, men sa absolutt ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snippsnapp Skrevet 15. august 2013 #77 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan får dere det til å bli AB her inne? Finner ikke knappen som man kan huke av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmen. Skrevet 15. august 2013 #78 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan får dere det til å bli AB her inne? Finner ikke knappen som man kan huke av.. Hvis du skriver fra mobilen må du trykke på reply knappen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 15. august 2013 #79 Del Skrevet 15. august 2013 Hvordan får dere det til å bli AB her inne? Finner ikke knappen som man kan huke av.. Tråden har blitt flyttet fra generell debatt. Der kan man være anonym,men nå når den er på snikk snakk går det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassiopeia Skrevet 15. august 2013 #80 Del Skrevet 15. august 2013 Fillern, tørr ikke skrive her når man ikke kan være anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå