Gå til innhold

Takk for meg.


Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Ha det, Katten.

Måtte sommeren bli full av lys fra laserpenner, knitrende papirbiter å leke med, og myke håndklær å sove på. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JakeGreen

Og dette bekrefter ytterligere mine observasjoner om at flere her inne tar både KG og rollen sin her inne langt mer seriøst enn hva som er sunt. Det hele fremtoner seg som komisk for min del, skjønt jeg kan skjønne behovet for å ta farvel når man har brukt så mange timer av livet sitt her inne.

Det er frivillig å registrere seg her inne og det er frivillig å forsvinne. Å skylde på andres stupiditet og sutre over menneskeheten tar seg bare dårlig ut.

Livet er bedre på utsiden!

:)

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og dette bekrefter ytterligere mine observasjoner om at flere her inne tar både KG og rollen sin her inne langt mer seriøst enn hva som er sunt. Det hele fremtoner seg som komisk for min del, skjønt jeg kan skjønne behovet for å ta farvel når man har brukt så mange timer av livet sitt her inne.

Det er frivillig å registrere seg her inne og det er frivillig å forsvinne. Å skylde på andres stupiditet og sutre over menneskeheten tar seg bare dårlig ut.

Livet er bedre på utsiden!

:)

Du får sagt det kjære.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg tror ikke jeg har vært her lenge nok til å oppleve alt det du snakker om.

Syntes så langt KG er et hyggelig forum :)

Hadetbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg tror ikke jeg har vært her lenge nok til å oppleve alt det du snakker om.

Syntes så langt KG er et hyggelig forum :)

Hadetbra!

Synes jeg og! Men er sikkert ikke alle som liker at folk er uenige med en.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkuratt hatt en pause selv. Jeg kom akkuratt tilbake.

Håper du vender tilbake igjen når du klar for det.

Hejdå sålenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gunfreak

Hm, jeg tror ikke jeg har vært her lenge nok til å oppleve alt det du snakker om.

Syntes så langt KG er et hyggelig forum :)

Hadetbra!

Det er et hyggelig forum, visse folk er bare litt vel glad i å krangle og intriger!

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Synes det er artig her jeg, merker også at et par aber har lagt sin elsk på meg og er etter meg i tråder og passer på. Det setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Synes det er artig her jeg, merker også at et par aber har lagt sin elsk på meg og er etter meg i tråder og passer på. Det setter jeg pris på.

Det har jeg også, de dukker opp nå og da, men det veier opp da jeg også har noen stalkers som har en ting for meg også, så noen aber sier stygge ting om meg, mens andre sier de vil se meg naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg også, de dukker opp nå og da, men det veier opp da jeg også har noen stalkers som har en ting for meg også, så noen aber sier stygge ting om meg, mens andre sier de vil se meg naken.

Hvem sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

hæ har du sommerferie i år også`?

Du fikk ikke med deg at han slamret med døren og kalte oss gribber? :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du fikk ikke med deg at han slamret med døren og kalte oss gribber? :daane:

Savner du Katten? Siden du ser ut til å ha bosatt deg her?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fleecejakke

Gjest ønsker nok bare at noen ser henne, men ulempen er jo at den som roper høyt hele tiden bare blir støy man overser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Savner du Katten? Siden du ser ut til å ha bosatt deg her?

Nja, savner og savner, var jo litt greit å ha vedkommende her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest .-L-.

Og dette bekrefter ytterligere mine observasjoner om at flere her inne tar både KG og rollen sin her inne langt mer seriøst enn hva som er sunt. Det hele fremtoner seg som komisk for min del, skjønt jeg kan skjønne behovet for å ta farvel når man har brukt så mange timer av livet sitt her inne.

Det er frivillig å registrere seg her inne og det er frivillig å forsvinne. Å skylde på andres stupiditet og sutre over menneskeheten tar seg bare dårlig ut.

Livet er bedre på utsiden!

:)

Tenker at når man kanskje går gjennom noe vanskelig elsn irl og kanskje er litt deppa, så er det faktisk ikke så gøy å være her inne lengre. Det gjorde i alle fall ikke jeg..

Jeg synes ikke det er noe komisk i det hele tatt, og dette er dessuten et anonymt nettforum. Hvem bryr seg om roller? folk har da diverse egeninteresser av å være her...

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...