Gå til innhold

Takk for meg.


Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk.

Respect :5::skaal:

Mental five.

Tror du ville klart det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her, men denne tråden er så fascinerende at jeg må se hvor den går før den blir stengt. FML.

Ditto :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hehehee, jeg synes det er ganske imponerende at du klarer å flørte i ALLE mulige slags tråder Gunfreak.... Bildetråder og på snik-snak generelt er en ting, men i denne tråden og da!? ...

Min flørting er da langt hyggligere enn det dere holder på med, tråden er hærpa allerde så den blir enten ryddet eller sletta snart og da kan jeg like greit bare fjase i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Næmmen, Katten. er sletta! :sjokkert::lillesky:

Jeg trodde faktisk ikke at han ville gjøre det, men at han kødde den her gangen også, slik som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest åffårno

Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk.

Respect :5::skaal:

Digger hvordan du tar kvinners intellekt og argumenter på alvor :kyss:

Ingenting er som å bli redusert til "høns". ;)

Er ikke mye å respektere med denne tråden, spesielt ikke om man leste de innleggene moderator slettet, gitt.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet han kommer tilbake.

Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette.

"FARVEL KG! :daane::trist: "

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette.

"FARVEL KG! :daane::trist: "

Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette.

"FARVEL KG! :daane::trist: "

Vel, men vi vet at også du vil komme tilbake.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men vi vet at også du vil komme tilbake.

Jeg forlater dere nok ikke. Og om jeg gjør det lager jeg ingen tråd, og forventer ikke at noen savner meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg forlater dere nok ikke. Og om jeg gjør det lager jeg ingen tråd, og forventer ikke at noen savner meg :fnise:

Rett måte å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett måte å gjøre det på.

Jepp, da jeg sjekket "slett meg" tråden så jeg flere brukere som hadde slettet seg i stillhet, brukere som jeg har lagt merke til og liker, tenkte det var synd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jepp, da jeg sjekket "slett meg" tråden så jeg flere brukere som hadde slettet seg i stillhet, brukere som jeg har lagt merke til og liker, tenkte det var synd.

Du, jeg regner alltid med at de kommer heim igjen i ny drakt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg regner alltid med at de kommer heim igjen i ny drakt.

Ja, i bunn og grunn så er det sånn at alle veier leder til kvinneguiden :ler:

Endret av Whimsical
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Digger hvordan du tar kvinners intellekt og argumenter på alvor :kyss:

Ingenting er som å bli redusert til "høns". ;)

Er ikke mye å respektere med denne tråden, spesielt ikke om man leste de innleggene moderator slettet, gitt.

Samtidig er det fiffig hvordan et relativt trivielt budskap (poppis mann forsvinner) blir eksplosivt i hønsegården. Mekanismen er den samme som vi ser når Justin Bieber kommer, bare i en noe lavere skala, for å si det forsiktig og ærlig... Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåden ryddet for personangrep, avsporinger, sàmt svar til slettede innlegg og kommentarer om moderering.

Bond, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...