Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2013 #41 Del Skrevet 1. juli 2013 Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk. Respect Mental five. Tror du ville klart det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 1. juli 2013 #42 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her, men denne tråden er så fascinerende at jeg må se hvor den går før den blir stengt. FML. Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #43 Del Skrevet 1. juli 2013 Hehehee, jeg synes det er ganske imponerende at du klarer å flørte i ALLE mulige slags tråder Gunfreak.... Bildetråder og på snik-snak generelt er en ting, men i denne tråden og da!? ... Min flørting er da langt hyggligere enn det dere holder på med, tråden er hærpa allerde så den blir enten ryddet eller sletta snart og da kan jeg like greit bare fjase i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #44 Del Skrevet 1. juli 2013 Næmmen, Katten. er sletta! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 1. juli 2013 #45 Del Skrevet 1. juli 2013 Næmmen, Katten. er sletta! Vi vet han kommer tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #46 Del Skrevet 1. juli 2013 Næmmen, Katten. er sletta! Jeg trodde faktisk ikke at han ville gjøre det, men at han kødde den her gangen også, slik som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 1. juli 2013 #47 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk. Respect Digger hvordan du tar kvinners intellekt og argumenter på alvor Ingenting er som å bli redusert til "høns". Er ikke mye å respektere med denne tråden, spesielt ikke om man leste de innleggene moderator slettet, gitt. Endret 1. juli 2013 av Bond 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #48 Del Skrevet 1. juli 2013 Vi vet han kommer tilbake. Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette. "FARVEL KG! " 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 1. juli 2013 #49 Del Skrevet 1. juli 2013 Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette. "FARVEL KG! " Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #50 Del Skrevet 1. juli 2013 Det har jeg aldri tvilt på.. Den dagen han kommer tilbake skal jeg lage en lignende tråd som dette. "FARVEL KG! " Vel, men vi vet at også du vil komme tilbake. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #51 Del Skrevet 1. juli 2013 Vel, men vi vet at også du vil komme tilbake. Jeg forlater dere nok ikke. Og om jeg gjør det lager jeg ingen tråd, og forventer ikke at noen savner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #52 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg forlater dere nok ikke. Og om jeg gjør det lager jeg ingen tråd, og forventer ikke at noen savner meg Rett måte å gjøre det på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #53 Del Skrevet 1. juli 2013 katten er tilbake før september kommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 1. juli 2013 #54 Del Skrevet 1. juli 2013 Rett måte å gjøre det på. Jepp, da jeg sjekket "slett meg" tråden så jeg flere brukere som hadde slettet seg i stillhet, brukere som jeg har lagt merke til og liker, tenkte det var synd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #55 Del Skrevet 1. juli 2013 Jepp, da jeg sjekket "slett meg" tråden så jeg flere brukere som hadde slettet seg i stillhet, brukere som jeg har lagt merke til og liker, tenkte det var synd. Du, jeg regner alltid med at de kommer heim igjen i ny drakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 1. juli 2013 #56 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Du, jeg regner alltid med at de kommer heim igjen i ny drakt. Ja, i bunn og grunn så er det sånn at alle veier leder til kvinneguiden Endret 1. juli 2013 av Whimsical 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. juli 2013 #57 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Digger hvordan du tar kvinners intellekt og argumenter på alvor Ingenting er som å bli redusert til "høns". Er ikke mye å respektere med denne tråden, spesielt ikke om man leste de innleggene moderator slettet, gitt.Samtidig er det fiffig hvordan et relativt trivielt budskap (poppis mann forsvinner) blir eksplosivt i hønsegården. Mekanismen er den samme som vi ser når Justin Bieber kommer, bare i en noe lavere skala, for å si det forsiktig og ærlig... Endret 1. juli 2013 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 1. juli 2013 #58 Del Skrevet 1. juli 2013 Tåden ryddet for personangrep, avsporinger, sàmt svar til slettede innlegg og kommentarer om moderering. Bond, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. juli 2013 #59 Del Skrevet 1. juli 2013 Hadet, katten! o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 1. juli 2013 #60 Del Skrevet 1. juli 2013 Sånn blir den virkelige verden så du MÅ tilbake. (Håper vi) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå