Gjest avocadoen Skrevet 1. juli 2013 #21 Del Skrevet 1. juli 2013 Dere to får ikke lov til å ta ferie, you be my bitches now! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #22 Del Skrevet 1. juli 2013 Hva skjedde med et enkelt "slett meg" på ris og ros? Må du virkelig sleikes i ræva hele veien ut herfra? Godt spørsmål. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whimsical Skrevet 1. juli 2013 #23 Del Skrevet 1. juli 2013 Hva skjedde med et enkelt "slett meg" på ris og ros? Må du virkelig sleikes i ræva hele veien ut herfra? Katten har vel laget tråd før om at han stikker, eller vurderer det. Og så var det den pausen han skulle ha fra KG, men hele tiden kom tilbake under. Fullt annonsert det også. Skjønner ikke helt det behovet for oppmerksomhet.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #24 Del Skrevet 1. juli 2013 Lever kjæresten din enda? eller har han blitt utsatt for en "ulykke" i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 1. juli 2013 #25 Del Skrevet 1. juli 2013 Lever kjæresten din enda? eller har han blitt utsatt for en "ulykke" i går? Har ikke snakka med han i dag jeg, men tror han lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 1. juli 2013 #26 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Det er synd de oppegående forsvinner mens møkka blir igjen. The story of KG.. Endret 1. juli 2013 av Fleecejakke 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kloss Skrevet 1. juli 2013 #27 Del Skrevet 1. juli 2013 det er kleint og lage en sånn tråd om seg selv. akkurat som om det er en katastrofe for forumet at ett medlem drar. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #28 Del Skrevet 1. juli 2013 Har ikke snakka med han i dag jeg, men tror han lever Hmm jeg må snakke med min "ulykkeskapende" mann, han lovet meg å bli ferdig i går, har betalt han godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 1. juli 2013 #29 Del Skrevet 1. juli 2013 Tråden er ryddet for personangrep og avsporinger, ninuska_, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 1. juli 2013 #30 Del Skrevet 1. juli 2013 Hmm jeg må snakke med min "ulykkeskapende" mann, han lovet meg å bli ferdig i går, har betalt han godt. Hmm, ja. Men er vel flere som har trua han med litt forskjellig, blant annet med drukning fordi han dater meg (og dette er ikke kødd engang), men er ikke noen som har lyktes enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2013 #31 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) det er kleint og lage en sånn tråd om seg selv. akkurat som om det er en katastrofe for forumet at ett medlem drar.Jeg har gjort kleinere ting Endret 1. juli 2013 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #32 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, ja, det blir sikkert jul i år også. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 1. juli 2013 #33 Del Skrevet 1. juli 2013 Hmm, ja. Men er vel flere som har trua han med litt forskjellig, blant annet med drukning fordi han dater meg (og dette er ikke kødd engang), men er ikke noen som har lyktes enda Betyr bare at mange vil ha deg, tenk om du levde for 200 år siden, du ville ha 20 rike unge friere på døra som lovet foreldrene dine riklig med penger og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 1. juli 2013 #34 Del Skrevet 1. juli 2013 Tror det er mange som trenger en pause fra hverandre her inne. Moderatorene vil sikkert også ha litt ferie. Hva med å stenge KG for sommeren? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #35 Del Skrevet 1. juli 2013 Det blir jo kjedelig for oss som ikke tar ut ferie før september. Tror det er mange som trenger en pause fra hverandre her inne. Moderatorene vil sikkert også ha litt ferie. Hva med å stenge KG for sommeren? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. juli 2013 #36 Del Skrevet 1. juli 2013 Wow, avskjed med en kjent bruker, krangling, posting av bilder, fjasing og internt KG-drama pakket inn i en tråd! Blir jo ikke bedre enn det 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. juli 2013 #37 Del Skrevet 1. juli 2013 Glemte det viktigste: Katten - bamseklem for at du evner å generere snart 100 innlegg på en time basert på din mulige sorti/annonserte pause. Bare en mann fikser det i en hønseflokk. Respect 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. juli 2013 #38 Del Skrevet 1. juli 2013 Hehehee, jeg synes det er ganske imponerende at du klarer å flørte i ALLE mulige slags tråder Gunfreak.... Bildetråder og på snik-snak generelt er en ting, men i denne tråden og da!? ... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLuna Skrevet 1. juli 2013 #39 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har egentlig ikke tid til å sitte her, men denne tråden er så fascinerende at jeg må se hvor den går før den blir stengt. FML. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #40 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, klem til katten og vampen. Dere vil bli savnet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå