Gå til innhold

redd for å aldri finne noen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Xcase33 skrev:

Nå har jeg hørt dette og som en problemstilling....dere kvinnfolk blir jo sjekket opp og flokket rundt av mannfolk hele tiden.

Det er også langt flere single menn enn kvinner i yngre alder.  

Mulig TS sitt problem er at hun er for kresen til å tro at hun aldri vil finne noen...den kan jeg være med på. Men da må man først ha selvinnsikt nok til innse det ihvertfall. 

Det er jo ikke så enkelt når de fleste mannfolkene som sjekker en opp hovedsakelig håper på sex. Da blir man jo fort litt skeptisk. Man må også få lov til å ha hver sin smak uten at man er for kresen. Det er vel bedre å være singel enn å være sammen med noen man a) ikke er tiltrukket av eller b) ikke passer sammen med. 

Jeg og er redd for å aldri finne noen, men det betyr ikke at jeg er så desperat at jeg tar hvem som helst bare for å ha noen. Det er jo ikke rettferdig mot den andre personen, og jeg tviler på det forholdet hadde vart. 

Anonymkode: 0e21b...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så enkelt når de fleste mannfolkene som sjekker en opp hovedsakelig håper på sex. Da blir man jo fort litt skeptisk. Man må også få lov til å ha hver sin smak uten at man er for kresen. Det er vel bedre å være singel enn å være sammen med noen man a) ikke er tiltrukket av eller b) ikke passer sammen med. 

Jeg og er redd for å aldri finne noen, men det betyr ikke at jeg er så desperat at jeg tar hvem som helst bare for å ha noen. Det er jo ikke rettferdig mot den andre personen, og jeg tviler på det forholdet hadde vart. 

Hvis du forhåndsdømmer alle menn til å ikke ha noen nivåer som er dypere enn som så så blir det vel slik da. Det er likevel du som har valgt å forhåndsdømme slik. Prisen blir jo at ingen er gode nok da og da blir du raskt alene ja. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Xcase33 skrev:

Hvis du forhåndsdømmer alle menn til å ikke ha noen nivåer som er dypere enn som så så blir det vel slik da. Det er likevel du som har valgt å forhåndsdømme slik. Prisen blir jo at ingen er gode nok da og da blir du raskt alene ja. 

Jeg forhåndsdømmer ikke alle slik, men jeg er mer forsiktig med å tro at alle som sjekker meg opp vil ha et forhold. Poenget var at selv om inntrykket er at alle kvinner blir sjekket opp hele tiden betyr det ikke at de som sjekker kvinner opp vil ha et forhold. Nettopp derfor kan jo kvinner være redd for å ende opp alene selv om de blir sjekket opp. Det avhenger jo av intensjonene til mannen. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På Monday, July 01, 2013 den 9.13, AnonymBruker skrev:

Jeg har i alle år tenkte at "i år finner jeg mannen i mitt liv!"

Vel, nå sitter jeg her, 27 år gammel, og singel. Har aldri hatt kjæreste, har ikke vært i nærheten en gang :sukk:

Jeg har ikke mangel på tilbud, men jeg liker ikke de som liker meg. Jeg ser etter han som gir meg hjertebank, som jeg ikke klarer å holde meg unna, perfekt kjemi, er avslappet og meg selv med, får meg til å le, elsker å være sammen. Han jeg bare VET er den rette for meg.

Men nå begynner jeg å lure på om jeg bare skal ta en av de som liker meg, bare for å få meg kjæreste, for nå er jeg lei av å være singel. Begynner jo å dra på årene, og jeg ønsker meg jo mann og barn. Alle i venninnegjengen har kjærester, og utenom denne gjengen har jeg vel 3 single venninner igjen. Alle er inkluderende, men likevel er det kjipt for meg som alltid må feriere med mamma og pappa :sjenert:

Noen i samme situasjon?

Jeg er så fortvilet. Skjønner ikke helt hvor jeg skal møte noen. Ikke er han på jobb, ikke på butikken, og jeg har vel møtt alle kameratene til venninnene mine/deres kjærester :sukk:

Anonymous poster hash: 5e1a4...449

Hvorfor anonym 😜

Anonymkode: 089ae...b36

• 6 år senere...
Skrevet
Ravn1 skrev (På 2.7.2013 den 20.04):

Jeg er selv singel og 27 år, men har "bare" vært det i 8-9 måneder etter 7 års forhold. Har datet litt etter bruddet, men har ikke blitt noe mer. Merker jo lenger jeg er singel jo mer liker jeg tilværelsen. Men det dukker noen ganger opp tanker hos meg og, om jeg noen gang kommer til å treffe noen der kjemien stemmer. Tror det er viktig å tenke på hva du vil, men også gi noen av de guttene en sjanse. Uansett så lærer en mye av seg selv av å date. Å en finner litt mer ut av hva en ønsker og ikke ønsker.

Kan du ikke reise på ferie med venninner selv om de har kjærester?Venninneturer er jo kjempe koselig :)

Hvordan endte det for deg?:)

Anonymkode: 44ef2...8ee

Skrevet

Hvordan gikk det for deg ts?

Anonymkode: 44ef2...8ee

Skrevet
On 7/1/2013 at 9:13 AM, AnonymBruker said:

Jeg ser etter han som gir meg hjertebank, som jeg ikke klarer å holde meg unna, perfekt kjemi, er avslappet og meg selv med, får meg til å le, elsker å være sammen

Og hvor lang tid tenker du det skal ta fra du møter en fyr til dette skjer?

Det er ingenting som heter perfekt kjemi. Det vil alltids være noe som ikke fungerer helt. Finn ut hva du MÅ HA i et forhold.

Er avslappet og deg selv: Ja, det kommer som regel også etterhvert, dersom du har møtt på rett person. Kanskje etter 3-6 måneder eller til og med mer. Det avhenger av både deg selv og av han. I et langvarig forhold (evt. ekteskap) vil du kanskje ha perioder hvor du ikke er så avslappet ovenfor han 🤣. Det er helt naturlig (og dette er nok en annen diskusjon).

Jeg er 44 år gammel og er i mitt andre lange forhold nå. Mitt første var totalt skivebom! Deretter var jeg alene i 8 år og lette ganske aktivt.

Mitt hemmelige tips til deg er å bli bevisst på hvilke kjerneverdier og -holdninger du har. Det vil alltids være et eller annet, men de tingene som er aller viktigst for deg i livet er gjerne det som skaper limet i forholdet.

Anonymkode: 9523a...bde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...