Thorn Skrevet 2. juli 2013 #21 Skrevet 2. juli 2013 Vet akkurat hva du mener. Det blir jo realitet for andre innimellom, så hvorfor ikke for oss? 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. juli 2013 #22 Skrevet 2. juli 2013 Misstenker at du ikke gir ting nok tid, og at du kanskje er av dem som trenger å kjenne folk GODT før du i det hele tatt har en mulighet til å falle pladask. Bare en tanke.... 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #23 Skrevet 2. juli 2013 Det er det jeg ikke fatter. Alle andre finner den store kjærligheten, hvorfor ikke vi? Vi er 11 stykker i den ene venninnegjengen min, og jeg er den eneste single. Hva er sjansen for det? Så urettferdig. Skjønner ikke hvor han befinner seg. Like før jeg melder meg inn i noe guttegreier. Hva er det gutter gjør? Roklubb? Jakt? Anonymous poster hash: 5e1a4...449
Singha Skrevet 2. juli 2013 #24 Skrevet 2. juli 2013 Skjønner ikke hvor han befinner seg. Like før jeg melder meg inn i noe guttegreier. Hva er det gutter gjør? Roklubb? Jakt? Anonymous poster hash: 5e1a4...449 Data/konsoll og trening? 1
Thorn Skrevet 2. juli 2013 #25 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har lyst å lære å fluefiske, tror kanskje det kan være en mannefylt aktivitet. Men så var det det med å melde seg på kurs helt alene... Jeg har liksom håpt at jeg skulle møte en mann som allerede kunne fluefiske, og kunne lære meg det Jakt er vel heller ikke et dårlig forslag. Turisthyttene på fjellet er visstnok også et bra tips, som jeg har fått noen ganger. Og skiheisene om vinteren. Ellers er jeg ganske tom for idéer selv.
Thorn Skrevet 2. juli 2013 #26 Skrevet 2. juli 2013 Data/konsoll og trening? Data er ikke akkurat den mest sosiale hobbyen, så de mennene er vel kanskje ikke de enkleste å finne? Så lenge man ikke gamer, syns i hvert fall jeg det virker litt vanskelig.
Singha Skrevet 2. juli 2013 #27 Skrevet 2. juli 2013 Data er ikke akkurat den mest sosiale hobbyen, så de mennene er vel kanskje ikke de enkleste å finne? Så lenge man ikke gamer, syns i hvert fall jeg det virker litt vanskelig. Vel, hun tenkte å starte med noe gutter driver med. Så da får hun vel starte å game da? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #28 Skrevet 2. juli 2013 Hva med å melde seg inn i noe turistforening etc, og gå på fjellturer? Da møter man ofte mange forskjellige mennesker, både single og ikke single. PLUSS, at på tur så får man bli kjent på en helt annen måte, og man skaper nye opplevelser sammen osv. Tror det er bedre grobunn for å bli kjent på slik måte enn over en kaffe. Ikke at jeg er så flink til å gjøre det selv altså, hehe. Finn din hobby, undersøk nærområde, og bare gjør det! Hvis ikke møter man alltid hyggelige folk via venner By på deg selv, smil til omverden, ikke tenk for mye på at du er alene, og nyt tilværelsen. Han dukker opp, før eller siden. Og om han ikke gjør det, er det ikke verdens undergang uansett. Selv om det etter boka skal være giftemål og barn, så kan man leve et flott liv "alene" også. Anonymous poster hash: 43af5...e05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #29 Skrevet 2. juli 2013 Hva med å melde seg inn i noe turistforening etc, og gå på fjellturer? Da møter man ofte mange forskjellige mennesker, både single og ikke single. PLUSS, at på tur så får man bli kjent på en helt annen måte, og man skaper nye opplevelser sammen osv. Tror det er bedre grobunn for å bli kjent på slik måte enn over en kaffe. Ikke at jeg er så flink til å gjøre det selv altså, hehe. Finn din hobby, undersøk nærområde, og bare gjør det! Hvis ikke møter man alltid hyggelige folk via venner By på deg selv, smil til omverden, ikke tenk for mye på at du er alene, og nyt tilværelsen. Han dukker opp, før eller siden. Og om han ikke gjør det, er det ikke verdens undergang uansett. Selv om det etter boka skal være giftemål og barn, så kan man leve et flott liv "alene" også. Anonymous poster hash: 43af5...e05 Men da blir det som at man begynner med en hobby kun for å møte menn da.. virker litt desperat. Greit nok hvis man vil begynne med kampsport fordi man er interessert i det, blir noe annet. Men å begynne med judo eller samisk språkkurs kun for å finne seg en mann virker altfor desperat etter min smak. Har nesten mer tro på ulike arrangement jeg, som konserter/festivaler og slikt Anonymous poster hash: a1f42...a14
Amanda C. Skrevet 2. juli 2013 #30 Skrevet 2. juli 2013 Du burde kanskje gi folk en sjanse til å bli kjent? Min forlovede var overhodet ikke min type, likte han egentlig ikke på den måten, men gav han en sjanse og ble kjent Ofte er det dem man minst venter som er drømmemannen 2
Ravn1 Skrevet 2. juli 2013 #31 Skrevet 2. juli 2013 Har også vært inne på tanken å reise alene til syden, men det er noe så stopper meg. Bare det å spise alene får meg til å grøsse. Tenk så ensomt..Kanskje vi skulle ha reist på jentetur i lag 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #32 Skrevet 2. juli 2013 Men da blir det som at man begynner med en hobby kun for å møte menn da.. virker litt desperat. Greit nok hvis man vil begynne med kampsport fordi man er interessert i det, blir noe annet. Men å begynne med judo eller samisk språkkurs kun for å finne seg en mann virker altfor desperat etter min smak. Har nesten mer tro på ulike arrangement jeg, som konserter/festivaler og slikt Anonymous poster hash: a1f42...a14 Hehe, mente ikke at man bare skulle finne seg en hobby for å finne menn Men hvis man har noe hobbyer man "egentlig" liker, men kanskje ikke har tatt seg tid til.. For min del har jeg startet med klatring igjen, noe jeg ikke har gjort på mange år, og møter maange kjekke menn Møter også mange via arrangementer, konserter og felles venner Poenget mitt var vel egentlig å ikke lete, men vær imøtekommende, smil, og lev livet. Plutselig dukker det opp en som gir deg sommerfugler i magen Vet ikke, men jeg føler slik ganske raskt. Hvis det ikke er noe kribling eller tiltrekning de første møtene er det ikke noe håp for min del.. Skal sies at jeg blir lett betatt av mennesker, da.. Anonymous poster hash: 43af5...e05
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #33 Skrevet 2. juli 2013 Haha nå har jeg netttopp sutra på kg om at jeg aldri møter det noen så er det jamen meg en beiler som inviterer meg på date En jeg har kjent en stund da. Jaja. Nå er jeg spent. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2017 #34 Skrevet 26. april 2017 Kjenner meg så godt igjen. Noen av dere som slet tidligere som har funnet lykken? Anonymkode: 350a1...2c5
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #35 Skrevet 27. april 2017 Hele gjengen har sikkert gifta seg og fått barn. Anonymkode: 69f56...a9c 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #36 Skrevet 27. april 2017 Skjønner hva du mener. Alt jeg kan si er egentlig: Bruk muligheten du har nå til å gå på konserter, festivaler, delta på fritidsarrangementer, finne en ny hobby eller hva du nå måtte være interessert i. Ikke for å treffe noen i seg selv, men det er når man eksponerer seg mot en større flate nye mennesker at man kan være heldig. Rett og slett: Lev livet og omgi deg med nye og gamle mennesker (i betydning av de du har kjent en stund og folk du møter underveis.). Når det gjelder alder drar du slett ikke på årene når man er 27, men det kan være lurt å satse på å få litt erfaring med forhold i den alderen. Anbefaler ikke å ende opp som meg som er ca 9 år eldre, der det er betydelig vanskeligere å treffe noen siden de fleste når er etablert. Har passert midten av tredve nå, og går mot 40 - fortsatt like singel. Ikke bra at løpet er kjørt, men jeg kan i det minste bruke anledningen til å oppmuntre folk som fortsatt er godt under 30 til å ha det gøy og treffe nye mennesker når man fortsatt har sjansen Anonymkode: fd425...d72 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #37 Skrevet 30. april 2017 På 27.4.2017 den 12.15, AnonymBruker skrev: Skjønner hva du mener. Alt jeg kan si er egentlig: Bruk muligheten du har nå til å gå på konserter, festivaler, delta på fritidsarrangementer, finne en ny hobby eller hva du nå måtte være interessert i. Ikke for å treffe noen i seg selv, men det er når man eksponerer seg mot en større flate nye mennesker at man kan være heldig. Rett og slett: Lev livet og omgi deg med nye og gamle mennesker (i betydning av de du har kjent en stund og folk du møter underveis.). Når det gjelder alder drar du slett ikke på årene når man er 27, men det kan være lurt å satse på å få litt erfaring med forhold i den alderen. Anbefaler ikke å ende opp som meg som er ca 9 år eldre, der det er betydelig vanskeligere å treffe noen siden de fleste når er etablert. Har passert midten av tredve nå, og går mot 40 - fortsatt like singel. Ikke bra at løpet er kjørt, men jeg kan i det minste bruke anledningen til å oppmuntre folk som fortsatt er godt under 30 til å ha det gøy og treffe nye mennesker når man fortsatt har sjansen Anonymkode: fd425...d72 Høres ut som du har en del erfaring ut i fra rådene du kommer med. Men alikevel har de ikke funket for deg eller prøver du ikke så mye lenger? Anonymkode: 350a1...2c5
Xcase33 Skrevet 1. mai 2017 #38 Skrevet 1. mai 2017 Nå har jeg hørt dette og som en problemstilling....dere kvinnfolk blir jo sjekket opp og flokket rundt av mannfolk hele tiden. Det er også langt flere single menn enn kvinner i yngre alder. Mulig TS sitt problem er at hun er for kresen til å tro at hun aldri vil finne noen...den kan jeg være med på. Men da må man først ha selvinnsikt nok til innse det ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #39 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, Xcase33 skrev: Nå har jeg hørt dette og som en problemstilling....dere kvinnfolk blir jo sjekket opp og flokket rundt av mannfolk hele tiden. Det er også langt flere single menn enn kvinner i yngre alder. Mulig TS sitt problem er at hun er for kresen til å tro at hun aldri vil finne noen...den kan jeg være med på. Men da må man først ha selvinnsikt nok til innse det ihvertfall. De peneste ja. Anonymkode: 170bb...b9b 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #40 Skrevet 1. mai 2017 9 timer siden, Xcase33 skrev: Nå har jeg hørt dette og som en problemstilling....dere kvinnfolk blir jo sjekket opp og flokket rundt av mannfolk hele tiden. Det er også langt flere single menn enn kvinner i yngre alder. Mulig TS sitt problem er at hun er for kresen til å tro at hun aldri vil finne noen...den kan jeg være med på. Men da må man først ha selvinnsikt nok til innse det ihvertfall. Jeg har ikke et inntrykk av at dette stemmer. Dette gjelder nok de pene jentene. Anonymkode: 350a1...2c5 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå