AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Hei! Legen min har skrevet ut 600 mg Ibux som jeg skal ta 3 ganger daglig med en paracet - i 10 dager. Dette skal hjelpe mot senebetennelsen jeg har i begge armene. Men dette er jo smertestillende og ikke betennelsesdempende? Hva tenker dere om at jeg f.eks. ikke har fått Vimovo eller lignende? Synes det høres ut som veldig mye ibux og paracet på 10 dager. Eller?!! Anonymous poster hash: 38589...9e4
Betty2 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Ibux er betenelses dempende, og er ofte brukt som et første valg. http://www.felleskatalogen.no/medisin/ibux-weifa-559957
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Ta heller en tur til Osteopat. Slik type behandling kan "fikse" senebetennelse i armene ;-) Jeg hadde gått med senebetennelse i 3-4 mnd. Kur på kur med tabletter uten å bli bedre. Hadde så mye smerter at jeg ikke klarte løfte opp armen, ikke skrive,, kort fortalt..alle bevegelser var fryktelig vondt. Så det var nok en ganske så hissig betennelse. Hadde egentlig startet hos Osteopat for nakken. Men da han så at jeg hadde så mye smerter i armen ville han først ta seg av det. Så begynte han trykket og klemte her og der, ristet og dro i armen. Lette bevegelser som ikke gjorde vondt. Holdt vel på i 10min eller så. Trodde faktisk ikke på at dette skulle ha noe virkning i det hele tatt selv. Men var jo verd å prøve, var jo der allerede. Overraskelsen ble stor dagen etter da armen var helt fin igjen. Ingen smerter i det hele tatt :-) Er 1 år siden nå og fremdeles er armen like fin. Om jeg noen gang får noe slikt igjen, vet jeg hvor jeg blir å dra. Ingen unødvendig tablettkurer i flere mnd på meg heretter ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå