Gå til innhold

Menn som har herjet rundt

Fremhevede innlegg

Gjest GirlonGirl
Skrevet

Antall sexpartner han har hatt før meg har absolutt ingenting å si for meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner med Daddy issues,oppmerksomhetsbehov og null selvtillit ja.....

Med andre ord, kvinner flest.

Anonymous poster hash: 92836...a07

• Liker 1
Skrevet

Det er søtt med kvinner som har spart seg til "prinsen" i sitt liv. Det er ekkelt med menn som ikke fått seg noe før han blir sammen med den han spart seg til.I mens det andre veien er omvendt, det er kvalmt med kvinner som ligger rundt, i mens kvinner synes det er digg med menn som er "populære", det vil si, kvinner elsker menn som andre kvinner flokker rundt. Å være den som kapret han som "bare" lå med alle de andre men altså valgte hun som den rette, føles spesielt for kvinner. De opplever både at de har temmet "villdyret" og de opplever at de er "spesielle" fordi han har valgt ut nettopp henne blant så mange andre. Anonymous poster hash: 92836...a07

Nja.....jeg ville ha tenkt meg om 2 ganger hvis jeg møtte en fyr som har pult halve Oslo.

A.)kjønnssykdommer

B.) useriøsitet og utroskap

C.) Er jeg bare et hakk i stolpa?

Osv.....altså jeg skal jo ikke dømme,men jeg hadde kanskje sett på han som en som ikke har evnen til å holdepå et forhold.

• Liker 2
Skrevet

Med andre ord, kvinner flest. Anonymous poster hash: 92836...a07

Ok.

• Liker 1
Gjest sweetsugar
Skrevet

Så lenge han bruker beskyttelse, er det greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Vil du helst at du skal være spesiell i sexhistorien til mannen din, eller synes du at det er minst like greit at han har herjet litt rundt før han traff deg?

Anonymous poster hash: 0e3ff...8d4

Ville aldri spurt om noe som helst om hans seksuelle fortid heller.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt ann på mannen. Ingen av de jeg sålangt har vært sammen med har hatt en forhistorie som ''playere'' eller ''fritt vilt'', ikke som jeg vet om i allefall. For det er ikke av typen som jeg tiltrekkes av.

Det er uansett ikke noe jeg spør en partner om, hvem/hva/hvor - fortid er fortid.

Anonymous poster hash: 862ce...709
  • Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Jo flere en mann har hatt seg med, jo mer populær er han blant enkelte av damene. Noen kvinner elsker menn som andre kvinner sikler etter.

Sånn, fikset det for deg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags syn han har på sex, og om vi passer sammen seksuelt er selvfølgelig viktig. Men jeg lar meg ikke skremme bort av et tall. Uansett om det er høyt eller lavt.

Men tallet kan indikere hva slags seksuelle holdninger man har. En som har veldig mange partnere har jo kanskje ikke samme syn på sex som en som bare har det i forhold.

Når det er sagt så er det selvfølgelig ikke bare det som er indikatoren. Og for min del merker jeg relativt raskt hva slags seksuelle holdninger min potensielle partner har lenge før man begynner å snakke om antallet i seg selv.

Anonymous poster hash: 30f99...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er dominant? Anonymous poster hash: 92836...a07

Hvorfor spør du om det?

Anonymous poster hash: dcfc8...6c7

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om det?

Fordi det er komisk. Internt spøk.

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er komisk. Internt spøk.

Internt mellom hvem da?

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Antall sexpartnere spiller ingen rolle så lenge antall ikke spiller noen rolle for ham heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...