Gå til innhold

Menn som har herjet rundt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil du helst at du skal være spesiell i sexhistorien til mannen din, eller synes du at det er minst like greit at han har herjet litt rundt før han traff deg?

Anonymous poster hash: 0e3ff...8d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo flere en mann har hatt seg med, jo mer populær er han blant damene. Kvinner elsker menn som andre kvinner sikler etter.

Anonymous poster hash: 92836...a07
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja, så lenge de er attraktive ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er akkurat det samme for min del, jeg blir ikke forelsket i en mann avhengig av antall sexpartnere han har hatt før meg.

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

Det vil jeg helst ikke vite noe om. Men han bør nok helst ikke være jomfru. Særlig med tanke på at han nok er i 40-årene:P

AnonymBruker
Skrevet

Bedre med 100 enn 0?

Skrevet

Jeg ville da vært spesiell i sexhistorien hans selv om han hadde herjet rundt.

• Liker 4
Skrevet

Ja, det vil jeg mene også

AnonymBruker
Skrevet

Fordi du er dominant?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg helst ikke vite noe om. Men han bør nok helst ikke være jomfru. Særlig med tanke på at han nok er i 40-årene:P

Hva hadde du gjort hvis du oppdaget at han var jomfru da?

Anonymous poster hash: e1452...b1a

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg vil da håpe at jeg er er noe annet enn et tall for han. Det er ikke hvilket nummer i rekken jeg er som gjør at jeg er spesiell for han.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Fordi du er dominant?

Blir du aldri lei?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil da håpe at jeg er er noe annet enn et tall for han. Det er ikke hvilket nummer i rekken jeg er som gjør at jeg er spesiell for han.

Tallet sier potensielt noe om hva slag syn man har på seksualitet, og det gjelder både om man har mange eller få partnere.

Anonymous poster hash: 30f99...2e0

Skrevet

Det spiller ingen rolle om hvem han traff før meg, så lenge han har oppført seg noen lunde bra mot folk og ikke går rundt med smittsomme sykdommer...

AnonymBruker
Skrevet

Det er søtt med kvinner som har spart seg til "prinsen" i sitt liv. Det er ekkelt med menn som ikke fått seg noe før han blir sammen med den han spart seg til.

I mens det andre veien er omvendt, det er kvalmt med kvinner som ligger rundt, i mens kvinner synes det er digg med menn som er "populære", det vil si, kvinner elsker menn som andre kvinner flokker rundt. Å være den som kapret han som "bare" lå med alle de andre men altså valgte hun som den rette, føles spesielt for kvinner. De opplever både at de har temmet "villdyret" og de opplever at de er "spesielle" fordi han har valgt ut nettopp henne blant så mange andre.

• Liker 3
Skrevet

For meg betyr det ikke noe hvor mange han har hatt, på samme måte som jeg forventer at det jeg har vært med på ikke skal bli til hinder for vårt forhold.

Skrevet

Fordi du er dominant? Anonymous poster hash: 92836...a07

Fordi det står 'mannen din' i hovedinnlegget, og da regner jeg med at han anser meg som spesiell enten han har hatt få eller mange.

Jeg ville forøvrig ikke følt meg mer spesiell fordi det var mange.

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Tallet sier potensielt noe om hva slag syn man har på seksualitet, og det gjelder både om man har mange eller få partnere.

Anonymous poster hash: 30f99...2e0

Hva slags syn han har på sex, og om vi passer sammen seksuelt er selvfølgelig viktig. Men jeg lar meg ikke skremme bort av et tall. Uansett om det er høyt eller lavt.

Gjest winston
Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du oppdaget at han var jomfru da?

Anonymous poster hash: e1452...b1a

Det tror jeg faktisk ikke hadde vært sjanse for at han var:)

Jeg vil tro det er såpass få menn i 40-årene som er jomfru, og at jeg ville merket at det ikke stemte helt lenge før man kom så langt.

• Liker 1
Skrevet

Jo flere en mann har hatt seg med, jo mer populær er han blant damene. Kvinner elsker menn som andre kvinner sikler etter. Anonymous poster hash: 92836...a07

Kvinner med Daddy issues,oppmerksomhetsbehov og null selvtillit ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...