eplepære Skrevet 11. juli 2013 #21 Skrevet 11. juli 2013 Har hørt mange har skrytt av tranebær-kapsler! Takk for tipset! Det skal jeg prøve :D
eplepære Skrevet 12. juli 2013 #22 Skrevet 12. juli 2013 (endret) Ååå hvorfor fungerer ikke vagitoriene kan det være noe annet som kan endre ph-verdien? Endret 12. juli 2013 av eplepære
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #23 Skrevet 12. juli 2013 Ååå hvorfor fungerer ikke vagitoriene kan det være noe annet som kan endre ph-verdien? Om ikke det har fungert, er nok legebesøk neste skritt...god bedring,Anonymous poster hash: fbfe6...618
eplepære Skrevet 12. juli 2013 #24 Skrevet 12. juli 2013 Om ikke det har fungert, er nok legebesøk neste skritt...god bedring,Anonymous poster hash: fbfe6...618 Takk Ja må nok bli et lege besøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå