AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Det er fullt mulig å satse på karriere, studier og andre ting og samtidig ha draget. Come on, sexdriften til menn er kolossal. Ingen er så opptatt av karriere at de driter i sex. Alderen min er 23. Anonymous poster hash: cfe8b...c28
Gjest SweetSunshine Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hva ville du tenkt om en mann på 29 som bare har hatt 1 kjæreste og 2 andre jenter som han aldri helt fikk det til å stemme med men som han hadde sex med noen ganger? Er det turn off med så få partnere i denne alderen? Anonymous poster hash: cfe8b...c28 Hvis jeg hadde likt fyren, så ser jeg ikke hva som er problemet? MÅ mannen hatt sex med tilfeldige kvinner for at det ikke skal være turn-off? Endret 30. juni 2013 av SweetSunshine
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #23 Skrevet 30. juni 2013 Ja, jeg kjenner i hvert fall nesten ingen som ikke har det. Anonymous poster hash: cfe8b...c28
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #25 Skrevet 1. juli 2013 Hvorfor er det så viktig for folk at personen man liker for personlighet, utseende og kjemi skal ha bli rørt av færrest mulig mennesker der nede? Det ROPER trangsynthet. Må da være mye viktigere hvordan personen er å omgås med. Gaaaawhd. Anonymous poster hash: ff601...861 1
Gjest Oblivion Skrevet 1. juli 2013 #26 Skrevet 1. juli 2013 Nei! Det viser at han tenker med hodet som sitter på toppen av nakken og ikke det hodet som henger mellom bena Anonymous poster hash: 0401b...5a1 Kan man ikke både være smart og like sex? For meg så hadde det ikke hatt noen betydning hverken fra eller til. Og det er heller ikke noe du hadde behøvd å fortalt meg om du ikke ville. Noen du møter vil kanskje ha teite holdninger, men du høres ut som en mann som tenker -og da tror jeg at du må finne jenter som tenker også. Og de du møter kan ha hatt alt i fra ingen til 20 sexpartnere. Tror du bare skal prøve å holde tankene vekke jeg. Forholder du deg naturlig til det så vil også andre gjøre det. 1
smilo Skrevet 1. juli 2013 #27 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er snart 40 og har hatt bare tre partnere.. Jeg har gått rundt og trodd det var positivt Nei, nå må jeg virkelig slå ut håret!! 2
miramis Skrevet 5. juli 2013 #28 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor er det så viktig for folk at personen man liker for personlighet, utseende og kjemi skal ha bli rørt av færrest mulig mennesker der nede? Det ROPER trangsynthet. Må da være mye viktigere hvordan personen er å omgås med. Gaaaawhd.Anonymous poster hash: ff601...861 Great minds think alike.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2013 #29 Skrevet 5. juli 2013 Hva ville du tenkt om en mann på 29 som bare har hatt 1 kjæreste og 2 andre jenter som han aldri helt fikk det til å stemme med men som han hadde sex med noen ganger? Er det turn off med så få partnere i denne alderen? Anonymous poster hash: cfe8b...c28 Ville aldri visst om det fordi jeg ville aldri spurt. 1
sandkri01 Skrevet 5. juli 2013 #30 Skrevet 5. juli 2013 Er INGENTING galt med "lite" erfaring. Det viser at han ikke er løs og det er et stort pluss. Ikke hør på andre som sier at det er negativt. Det er bare bra for min del
Lady Skrevet 5. juli 2013 #31 Skrevet 5. juli 2013 haha, jeg gikk ut fra overskriften at du mente tre partnere samtidig. Men nei, det er jo ikke noe negativt ved å ha hatt tre partnere! Tvert imot!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #32 Skrevet 5. juli 2013 Ingenting negativt med det Folk er forskjellige, noen har glede av å ha uforpliktende sex med tilfeldige mennesker, helt greit. Andre ønsker av ulike grunner ikke å ha sex utenom forhold/med noen de er seriøst interessert i - det er også bra. Jeg har flere kamerater jeg mistenker for å nesten ikke ha hatt sex utenom forhold, og de er helt supre menn som har havnet i gode forhold med bra damer. Og jeg har andre kamerater som har ligget med halve byen... de kan også være bra folk og gode kjærester. Anonymous poster hash: dbe45...424
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå