Gå til innhold

Mann (29) med tre partnere

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du tenkt om en mann på 29 som bare har hatt 1 kjæreste og 2 andre jenter som han aldri helt fikk det til å stemme med men som han hadde sex med noen ganger? Er det turn off med så få partnere i denne alderen?

Anonymous poster hash: cfe8b...c28
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn off med få ekser? Nei! Tvert imot

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Det viser at han tenker med hodet som sitter på toppen av nakken og ikke det hodet som henger mellom bena

Anonymous poster hash: 0401b...5a1
  • Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hvor mange partnere en person har hatt har vel ingenting å si?? ser ikke helt greia her

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste negative ville vært hvis han gikk litt på rundgang mellom de tre damene.

Anonymous poster hash: 11e54...753
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha nå så jeg for meg en mann som hadde tre damer på engang her :) Nei jeg har bare sett det som positivt jeg :)

Anonymous poster hash: 5c3f2...05f
  • Liker 3
Skrevet

Få exer = stort pluss :)

Men er det slik at du er 29 og har hatt sex tre ganger / uerfaren ...= minus

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Turn off med få ekser? Nei! Tvert imot

Ikke bare få ekser, men få som han har ligget med. Må vel innrømme at jeg spør meg selv hva som er galt. Selv om jeg ikke finner noe spesielt.

AnonymBruker
Skrevet

Få exer = stort pluss :)

Men er det slik at du er 29 og har hatt sex tre ganger / uerfaren ...= minus

Han har bare vært i ett forhold, ca 1 år. De andre har han bare hatt sex med noen få ganger. Ganske uerfaren, ja. Kjekk, da. Men noe er vel galt hvis man ikke er erfaren når man er 29?

Skrevet

Er det galt også, nå? Kan noen fortelle meg hva fasittallet er så jeg vet hva jeg skal forholde meg til om jeg skulle måtte på mannejakt en gang?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han har bare vært i ett forhold, ca 1 år. De andre har han bare hatt sex med noen få ganger. Ganske uerfaren, ja. Kjekk, da. Men noe er vel galt hvis man ikke er erfaren når man er 29?

Hvorfor gidder du å lete etter unnskyldninger for deg selv? Slå opp, hvis du ikke kan akseptere han for det han er.

For øvrig finnes det flere menn som har få partnere. For min del har det vært bevisst da jeg ikke har interesse av å ligge rundt halve byen slik andre her inne har. Det er så enkelt som det :) Jeg vil bare ha sex i forhold, og når jeg også er veldig kresen på hvem jeg ønsker å ha noe forhold med, så blir det nok sjeldnere enn gjennomsnittet. Men jeg lever godt med det.

Anonymous poster hash: 076f8...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Er det galt også, nå? Kan noen fortelle meg hva fasittallet er så jeg vet hva jeg skal forholde meg til om jeg skulle måtte på mannejakt en gang?

Smaken er som banek, men for en 29 år gammel mann vil jeg si at alt under 7 som regel er for lavt. Husk at menn stadig vekk er ute og prøver seg, og når man er aktiv fra 18 år og bare har pult 6 så vil det si to år mellom hver dame. Enten liker han ikke sex, eller så har han ikke draget, eller så har han vært i lange forhold (og det har ikke han her).

Skrevet

Smaken er som banek, men for en 29 år gammel mann vil jeg si at alt under 7 som regel er for lavt. Husk at menn stadig vekk er ute og prøver seg, og når man er aktiv fra 18 år og bare har pult 6 så vil det si to år mellom hver dame. Enten liker han ikke sex, eller så har han ikke draget, eller så har han vært i lange forhold (og det har ikke han her).

Hva med ikke å analysere så forferdelig og godta at folk er forskjellige? Tenk så kjedelig verden hadde blitt om alle var så lik at vi til og med hadde likt antall sexpartnere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med ikke å analysere så forferdelig og godta at folk er forskjellige? Tenk så kjedelig verden hadde blitt om alle var så lik at vi til og med hadde likt antall sexpartnere.

Leste du i det hele tatt det jeg skrev?

Skrevet (endret)

Leste du i det hele tatt det jeg skrev?

Ja, jeg leste analysen din om hvor mange man skal ha sex med når man er 29 og hvorfor du er unormal om du ikke følger fasiten.

Endret av Longgone
  • Liker 1
Skrevet

Er egentlig veldig lite interessert i hvor mange sexpartnere folk har hatt, så om min neste partner har hatt få eller mange er helt det samme.

AnonymBruker
Skrevet

Snakker ikke om antallet her, men om prostituerte.

Skrevet

Snakker ikke om antallet her, men om prostituerte.

Det står da ingenting om prostituerte før i tråden.

• Liker 1
Skrevet

Hva ville du tenkt om en mann på 29 som bare har hatt 1 kjæreste og 2 andre jenter som han aldri helt fikk det til å stemme med men som han hadde sex med noen ganger? Er det turn off med så få partnere i denne alderen?

Absolutt ikke turn-off. Hadde ikke tenkt særlig mye over det egentlig.

Gjest extra
Skrevet

Javel :D Så en som har satset på karriere, studier eller andre ting og som ikke har hatt tid så er det dårlig? Mens en som har fartet rundt med kvinnfolk over hele byen blir ansett som mere reliabel og valid? Hvor ble det av mannen som er trofast mot sin kjære og begge har det godt?

Og ikke minst; hvor gammel er du?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...