Gjest Reza08 Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Jeg blir stresset av folk som maser mye, være seint ute, for mye bråk osv.
Charmander Skrevet 1. juli 2013 #23 Skrevet 1. juli 2013 Muttern's mas. (Bor hjemme mindre deler av året).
Gjest RamaLama Skrevet 1. juli 2013 #24 Skrevet 1. juli 2013 (endret) . Endret 17. august 2013 av newbiepie
MockingJay Skrevet 1. juli 2013 #25 Skrevet 1. juli 2013 Usikkerhet/dårlig informasjon er definitivt verst her For eksempel; Du får bedskjed om å fylle ut et viktig skjema. Men det er null informasjon om hva som er viktig å få med på skjemaet, og hvor i all verden det skal leveres inn. Blir stresset av å vite at jeg skal prate i telefon med ukjente. Haha, vet den er skikkelig latterlig, men jeg hater å prate i telefon med folk jeg ikke kjenner. Å i alle fall, vist det er legevakt/faslege og jeg må "klage" over sykdom over telefon. Blir stresset av at sambo kan ha ting stående "på vent" i evigheter. Type; "skal jo ta det imorgen!" Når jeg vet jeg må gi en dårlig beskjed til noen.. Når jeg må høre om fri fra jobben, på et tidspunkt jeg vet at det egentlig ikke passer, men at det jeg skal gjøre er såpass viktig at det kan ikke settes på vent. Bruke bankkortet. Haha! Det dumme korte har streiket så sinnsykt mange ganger, og det føles litt latterlig å stå på samme butikk for tredje gang denne måneden å ikke få betalt. Har sluttet å si; "Jeg vet det er penger på det!" Også drar jeg bare fram mastercardet i stedet:p
Wonders Skrevet 1. juli 2013 #26 Skrevet 1. juli 2013 når ting går totlt feil teknisk og jeg ikke kan gjøre annet enn å vente... Tålmodighet er en dyd jeg ikke helt har når det kommer til teknikk.
Gjest Sitronmelisse Skrevet 1. juli 2013 #27 Skrevet 1. juli 2013 Av å reise med FLY. Eller snarere stressa på vei til flyplassen. Først flybussen; kommer jeg til holdeplassen i tide, kommer bussen i tide, får jeg betalt, kommer bussen fram i tide! Og så usikkerhet rundt innsjekkingskø og sikkerhetskø - rekker jeg flyet? Ender nesten alltid med at jeg er på flyplassen to timer før avgang....
Gjest Sunshine23 Skrevet 1. juli 2013 #28 Skrevet 1. juli 2013 Av å reise med FLY. Eller snarere stressa på vei til flyplassen. Først flybussen; kommer jeg til holdeplassen i tide, kommer bussen i tide, får jeg betalt, kommer bussen fram i tide! Og så usikkerhet rundt innsjekkingskø og sikkerhetskø - rekker jeg flyet? Ender nesten alltid med at jeg er på flyplassen to timer før avgang.... Helt enig. Jeg er et skikkelig nervevrak og stresser max når jeg skal ut å fly. Jeg er så redd for at det bli problemer og jeg mister flyet.
Gjest Dansedilla Skrevet 2. juli 2013 #30 Skrevet 2. juli 2013 Usikkerhet/dårlig informasjon er definitivt verst her For eksempel; Du får bedskjed om å fylle ut et viktig skjema. Men det er null informasjon om hva som er viktig å få med på skjemaet, og hvor i all verden det skal leveres inn. Blir stresset av å vite at jeg skal prate i telefon med ukjente. Haha, vet den er skikkelig latterlig, men jeg hater å prate i telefon med folk jeg ikke kjenner. Å i alle fall, vist det er legevakt/faslege og jeg må "klage" over sykdom over telefon. Blir stresset av at sambo kan ha ting stående "på vent" i evigheter. Type; "skal jo ta det imorgen!" Når jeg vet jeg må gi en dårlig beskjed til noen.. Når jeg må høre om fri fra jobben, på et tidspunkt jeg vet at det egentlig ikke passer, men at det jeg skal gjøre er såpass viktig at det kan ikke settes på vent. Bruke bankkortet. Haha! Det dumme korte har streiket så sinnsykt mange ganger, og det føles litt latterlig å stå på samme butikk for tredje gang denne måneden å ikke få betalt. Har sluttet å si; "Jeg vet det er penger på det!" Også drar jeg bare fram mastercardet i stedet:p Samme her med den telefongreia! Skikkelig skummelt å ringe ukjente nr og slikt!
bebisss Skrevet 2. juli 2013 #31 Skrevet 2. juli 2013 Jeg stresser av det meste. Hvis noen maser om at jeg må skyndte meg. Og det værste er når mannen sier vi skal på besøk eller invitert på fest eller noe og sier det til meg 10 minutter før vi skal gå og jeg sitter udysja usminka og i latbuksa i sofaen, og han da begynner å trippe rundt og mase mens jeg desperat prøver å gjøre meg presentabel på de 10 minuttene. Og når hunden bjeffer og er totalt døv når jeg ber den være stille. Når jeg er supertrøtt og mannen snorker og holder meg våken og jeg vet jeg trenger søvn. Flyreiser med familien, når det er fullt kaos og alle løper rundt og roper til hverandre, og stresser om overvekt, bad okkupasjon osv. Barn..., det stresser meg, masete og grinete unger som er i trassalderen. Når andre folk stresser og roper og løper vilt rundt seg, da stresser jeg enda mer. Og spesielt når mamma involverer seg mye i det jeg skal gjøre i fremtiden, og sier jeg ikke tar riktige valg og maser om skolegang og skikkelig jobb og jeg absolutt ikke vil gjøre det hun vil jeg skal gjøre.. Da får jeg høyt blodtrykk.. Det har plaget meg i det siste og jeg har slitt med høyt blodtrykk..
Gjest C4r1n3 Skrevet 4. juli 2013 #32 Skrevet 4. juli 2013 Folk. Mas. Ting som ikke går etter planen. Regninger + å være blakk. Uforutsette hendelser som ikke er spes. gøyale å ende opp i (syk, sykehusinnleggelser, ulykker, etc). Blir egentlig ikke stresset av så veldig mye, men når jeg først er stresset, så får jeg lyst til å dælje løs på de/det/den som er i veien for at jeg skal roe meg igjen, haterhaterhater å være stresset siden det ofte resulterer i smerter i mage og/eller brystkasse.
Wilmus Skrevet 15. juli 2013 #34 Skrevet 15. juli 2013 Tekniske duppeditter som AAALDRI vil samarbeide med meg.. Kune aldri i verden hatt en kontorjobb. Får magesår bare av å logge meg på nettbanken. Type "MEN I HÆLVETE DA, JEG HAR JO SKREVET PERSONNUMMERET MITT 14 GANGER! DET ER IKKE FEIL, DU ER FEIL! JEG VEIT DA FOR FAEN MITT EGET PERSONNUMMER!!!" Blir veldig stressa av for mye folk tett på meg. Har ganske stort behov for egen plass, og venner og sambo syns det er festlig å erte meg for dette ved å stå klint oppå meg når heg lager middag feks.. GAAAH! Blri veldig stressa av å bli holdt rundt og kost for mye på og..Mulig jeg er litt autistisk..??
Gjest Keikolina Skrevet 15. juli 2013 #35 Skrevet 15. juli 2013 Ungekrangling ca 13-14 timer i døgnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå