AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #1 Skrevet 29. juni 2013 Jeg blir utrolig stresset av folk som maser! Hvis jeg står og steller meg på bade, så er det noen som maser "åh er du ferdig snart eller?" Hadde jeg brukt lang tid, så hadde jeg skjønt hvorfor de maste. Jeg bruker ikke lang tid i det hele tatt. Jeg blir super stresset når f.eks min utålmodige mann maser om at jeg må bli ferdig nå Jeg blir også stresset når jeg har dårlig tid og er seint ute til noe. Da øker pulsen ja. Anonymous poster hash: e3e22...d53
Miamaia83 Skrevet 29. juni 2013 #2 Skrevet 29. juni 2013 Blir stresset når det skjer litt for mye rundt meg når jeg skal gjøre noe. Når jeg er SÅ fokusert på det jeg skal gjør og noen kommer å blander seg inn eller maser
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #3 Skrevet 29. juni 2013 Jeg blir stresset av folk som er tregere enn meg/gjør ting tregere enn meg. Og siden jeg er veldig kjapp med det meste så blir jeg mye stresset av at alle andre er så jævla TREIGE Anonymous poster hash: a5f58...4e5 3
Gjest Sunshine23 Skrevet 29. juni 2013 #4 Skrevet 29. juni 2013 Blir ganske stressa når jeg er seint ute. Hater å komme for seint. Blir stressa med en gang. Jeg blir stressa med mange barn rundt meg. Mye mas og bråk. Uff
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 #5 Skrevet 29. juni 2013 -Tall -mamma ( ) -Når jeg prater med mannen min om noe, radioen står på, lager middag og 6åringen står og drar meg i genseren og sutrer samtidig. -Dårlig tid
SmallTalk Skrevet 29. juni 2013 #6 Skrevet 29. juni 2013 Uvisshet, mamma og samboeren som aldri er ferdig i tide når vi skal noe.
Gjest Dansedilla Skrevet 29. juni 2013 #7 Skrevet 29. juni 2013 Blir stressa hvis mange følger med når jeg gjør noe, særlig hvis de venter. For eksempel når jeg står i kassa på jobb og det er mye kø. Gah det er ikke gøy. Blir også stresset av dårlig tid, slik som flere her ser jeg
Cata Skrevet 29. juni 2013 #8 Skrevet 29. juni 2013 Blir ganske stresset av folk som hele tiden skal ha meg til å gjøre noe annet enn det jeg faktisk gjør i øyeblikket. Blir også rimelig stresset av folk som mener å ha fasiten på hvordan jeg skal leve. Og så blir jeg stresset hvis jeg venter på noen som later til å "aldri" bli ferdige.
Tabris Skrevet 29. juni 2013 #9 Skrevet 29. juni 2013 Jeg blir fort stresset hvis jeg har for mange planer etter hverandre, og lite tid for meg selv og avkobling. Hvis jeg f.eks har planer etter jobb to dager på rad, så må jeg ha den tredje dagen "fri" og være for meg selv for ikke å bli stresset. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2013 #10 Skrevet 29. juni 2013 Andres unger som hylgriner i butikken... Da klarer jeg ikke huske hva jeg skal ha, langt mindre komme på noe å ha til middag. Anonymous poster hash: 47f69...7a1
Anglofil Skrevet 29. juni 2013 #11 Skrevet 29. juni 2013 Folk som maser, eller som står over meg for å sjekke det jeg driver med. Mvh Yvonne
mandel92 Skrevet 29. juni 2013 #12 Skrevet 29. juni 2013 Blir stresset hvis det er for mye som skjer på en gang, om det er for mange folk til stede, og hvis jeg har dårlig tid. Men det synes aldri på meg..
makkapakka Skrevet 29. juni 2013 #14 Skrevet 29. juni 2013 dårlig tid mange prosjekter samtidig og dårlig tid fra det ene til det andre og det er andre som bestemmer tiden.
fjærestein Skrevet 30. juni 2013 #15 Skrevet 30. juni 2013 Jeg blir utrolig stresset av folk som maser! Hvis jeg står og steller meg på bade, så er det noen som maser "åh er du ferdig snart eller?" Hadde jeg brukt lang tid, så hadde jeg skjønt hvorfor de maste. Jeg bruker ikke lang tid i det hele tatt. Jeg blir super stresset når f.eks min utålmodige mann maser om at jeg må bli ferdig nå Jeg blir også stresset når jeg har dårlig tid og er seint ute til noe. Da øker pulsen ja. Anonymous poster hash: e3e22...d53 Alt Født kronisk bekymret tror jeg. En smarting sa noe sånt som: De som er fellesnevneren ved alle mine bekymringer er det at de ikke ble noe av..
Gjest Crazycatlady Skrevet 30. juni 2013 #16 Skrevet 30. juni 2013 Når folk maser. Når jeg ser at jeg har dårlig tid,men noe må være ferdig til da og da. Ja,dårlig tid generelt. Når mange folk venter,og noe går skeis akkurat da. Da blir jeg stresset. Når det blir litt for mange forventninger,og jeg ikke klarer å oppfylle dem.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 30. juni 2013 #17 Skrevet 30. juni 2013 Alt Født kronisk bekymret tror jeg. En smarting sa noe sånt som: De som er fellesnevneren ved alle mine bekymringer er det at de ikke ble noe av.. 90% av mine blir heller ikke noe av.
Gjest Faerunpedia Skrevet 30. juni 2013 #18 Skrevet 30. juni 2013 Bråkete barn Folk som alltid skal ha ting unnagjort raskt Dramaqueens Folk som kjefter for småting
Stinelin Skrevet 30. juni 2013 #19 Skrevet 30. juni 2013 Baby som skriker, da kobler hjernen min ut. Og andre folk som er stressa, hater det.
Snufkin Skrevet 30. juni 2013 #20 Skrevet 30. juni 2013 Blir stresset hvis noen er treg eller hvis det er mye mennesker rundt meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå