AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #21 Skrevet 2. juli 2013 I fare for å få hodet kappet av......vår datter begynner i barnehage denne høsten 10mnd gammel. Jeg har tatt 80% perm og bruker årets 5uker ferie +1uke for neste år i tillegg for å være lengre hjemme. Både min mann og jeg vil jobbe redusert +at mannen tar ut 1permisjonsdag i uka i tillegg. Vi håper med dette at snuppa vil ha det greit selv om hun er så lita. Økonomisk har vi ikke mulighet til å være hjemme lenger uten å selge gård og grunn......Anonymous poster hash: 40f62...4c4
Gjest Magdalene Skrevet 2. juli 2013 #22 Skrevet 2. juli 2013 Men hvorfor må hun begynne så tidlig, når dere har så lang perm?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #23 Skrevet 2. juli 2013 Men hvorfor må hun begynne så tidlig, når dere har så lang perm? Min perm er ferdig når hun er 9, 5 mnd. Fødte før termin og mistet dager. Plusser på all ferien for i år for å være lenger hjemme. Må startet senest vår oppsyarysdato for å beholde plassenAnonymous poster hash: 40f62...4c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå